Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg, Linn3c. :klem:

Nå er i grunnen det meste av det jeg skulle ordne, gjort. Jeg har hentet buksa som skulle syes op, og bhene som skulle syes inn.

Hudpleieserien er kjøpt.

I.D Make-upen er kjøpt.

Mangler bare to skolebøker, men må ha ny skriveblokk snart. (Har snart skrevet meg gjennom en på to uker! :overrasket:

Neste uke skal jeg på styremøte og til frisør...ååååhh jaaaaa....jeg skal i utdrikkingslag neste lørdag.

Mannen hadde bursdag i går, og fikk bukse og to skjorter i gave av meg og mamma. Dessuten fikk han en pose bamsemums. ;)

Neste uke har jeg to prøver...håper de går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen! Sniglebesøk! Så koooselig. :-D Og så får jeg blomst og greier. :hoppe:

Kose deg i helga du også.... :klem:

Nei... nå er det snart butikktid. Skal levere låtto'n, handle kakedill, ingredienser til Calzone som jeg skal lage for første gang, midda' til i morra, melk til vafler og en ferdigkaketing.

Får svigers på kakebesøk i morgen ettermiddag. Sambo hadde jo bursdag på torsdag. ;) Så når mannen kommer hjem fra jobb, (Ja, det blir en del helgejobbing fremover. I dag var han på jobb fra 9 - 16) blir det rask middag og så kakeluriuser.

Får hvertfall huset for meg sjæl når jeg skal mekke kaka.

Vet jeg skal ha et lag med bringebærsyltis og krem. I det andre lurer jeg på om jeg skal ha banan, krem og nøtter eller pære, krem og nøtter, eller aprikos, krem og nøtter.

Finner vel ut av det når jeg kommer på butikken. ;)

Må kjøpe meg noe knask også i dag. Det er jo tross alt lørdag!

Nei...sjekke om sminken ligger pent...har testa ut bare minerals i dag. Prøvde fargen fairly light, men tror kanskje light vil være litt mer dekkende og passende i farge. Nå som den er litt lys, skinner på en måte min hudfarge litt gjennom....og jeg har ikke jevn hudfarge for tiden...eksem og småkviser har gitt meg noen røde flekker her og der. :forvirret:

Neeeeeiiii....kan ikke sitter her...løpe nå! *smekke seg selv på fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg kom meg på butikken. Fikk handla og nå er snart Calzonene ferdige. Håper de blir like gode som de ser ut, for nå ser de ordentlig smaskens ut! De ble kjempstore. En calzone tok en halv stekeplate! :overrasket: Kunne nesten ikke ha lagd mange små. Da hadde jo fyllet trukket godt gjennom bunnen på den første i det jeg var ferdig med den siste.

Har fått støvsugd, vasket badet, hengt opp klær, tatt ned klær og vasket 2 av tre maskiner til nå. Synes i grunnen jeg har vært flink. Rydda litt på kjøkkenet har jeg også gjort.

*klappe seg selv på skuldra*

nei...nå er det dags for mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Autosvar?? :klø:

Ja, sånn derre automatisk varsling på e-post. ;)

Så flink du har vore i dag då! :)

Takk.

Jøss, jeg er imponert over arbeidsiveren din idag.............

:hoppe: Jeg har klart å imponere den driftigste på heeeele KG!

Dessuten ligger bh'ene mine i rent vann etter jeg har tømt ut og klemt ut vannet med biotex i. :sjarmor: Alle bhene mine håndvaskes. I morra tidlig bytter jeg vann igjen, og legger de til tørk om kvelden...

I morgen skal jeg jo lage blautis. Det bli en med kremog bringbærsyltetøyfyll i første laget og krem og hermetiske pæresneier i det andre.

Kjøpte også en hurtiglagd blåbærpai. Måtte bare teste den. Det sies at den er veldig god. :sikle:

Nå har vi besøk. De har vært her noen timer...kan nesten ikke jage dem ut, selv om jeg gjerne skulle hatt mannen alene i dag. Nå som det er så sent er det lite rom for sengekos også. Han skal jo opp tidlig i morgen for å dra på jobb...Dessuten begynner jeg å bli trøtt. Pokker og altså. :sur:

Tror dere ikke mannen klarte å trøkke i seg hele Calzonen sin? :overrasket: Jeg klarte knapt å spise halve, men det betyr en heller god frokost på meg i morgen. :sjarmor:

I skuffen ligger det ostepop og nachos...namme...tror jeg skal sove på sofaen i natt, sammen med mannen, og mumse ostepop til en god dokumentar. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...