Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Godt nyttår, Saeria, og takk for det gamle!

Kjekt å treffe deg på Fridays, og jeg regner med vi treffes på noen flere treff i året som kommer ;)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Godt nyttår alle sammen. Nå er det bare to dager til skolestart, og jeg regner med at dette kommer til å bli det travleste semesteret noen sinne. Men det blir nok sikkert gøy også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Nå var julemeg borte, og vanlige avataren på plass. :)

Jeg vil også ha vanlig avatar, men jeg får ikke lov av kg :sur:

Heldigvis så er det en uke ferie igjen for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Nå var julemeg borte, og vanlige avataren på plass. :)

Snodig, her dukker juleavataren din opp. )Og jeg ser vanlig avatar hos Lythande).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig, her dukker juleavataren din opp. )Og jeg ser vanlig avatar hos Lythande).

Plutselig så ville den fungere som den skulle - er det Christina Ricci du ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig så ville den fungere som den skulle - er det Christina Ricci du ser?

Hos Saeria ser jeg juleavataren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Må bare lufte litt...

Jeg har en sånn sinnsyk

shoppetrang! :overrasket:

Det er ikke måte på hva jeg har lyst på for tida, og hva som skal hankes inn...

La meg begynne: En bukse skal hentes så snart den er lagt opp. BH som er bytta da, skal hentes på fredag. Har nemlig fått sydama i undertøysbutikken til å sy den inn 2,5 cm på hver side, da jeg regner med at hun er flinkere til å sy inn BHer enn meg. Hun gjør det jo nesten hver dag. ;)

Til uka skal jeg innom hudpleier og finne ut av hvilken type B.E. foundation kit som passer meg. Litt B.E. dill skal så hankes inn fra colorfulsprinkles. Regner med at jeg kjøper en prøvekit hos hudpleieren først, samt får noen tips om hvordan legge greiene best mulig.

Må ha meg finere sko/støvletter til bryllupet. SKal ha en enkel halvlang sort kjole med v hals. Ta turen innom glitter eller noe for å finne et pent smykke. Fikk noen søte øredobber av ei veninne. Sånne store "diamanter" i en lyyyyyyys rosa nyanse. Fine faktisk. Selv om jeg ikke er den største fan av rosa, må jeg innrømme at noen rosatoner passer meg og hudfargen min.

Må hanke inn hudrens snart også. Da blir det Dr. Hauscka, Dermalogica eller MD formulations. Får forhøre meg litt på velværeforumet.

Så ryker det litt penger i bøker, utdrikkingslaget til svigerinna mi, og så skal jeg spytte i litt ekstra kroner for å få den behandlingen hos hudpleieren jeg har lyst på. En ganske enkel dyprens. Litt penger forsvinner i frisør også. Jeg har bestemt meg for frisyre. Skal ha gullblonde striper også. :)

Gleder meg noe så sinnsykt til å shoppe. Sitter og tripper på stolen min. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...