Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Greit å ikke være alene om det, lunacia. ;) Glemmer fort gjør jeg og. :ler: Men, men. Merker at ting jeg har vært over ørten ganger, begynner å sitte litt. Men da har jeg gått gjennom det for n'te, n'te gang. ;)

Vel...Er (forhåpentligvis) ferdig med hele matten. Skal snakke med Gilde på mandag og høre om jeg kan begynne rett etter trekninga hvis jeg ikke kommer opp, i stedet for å begynne klokka 15.00. Dessuten må jeg be om å få gå litt tidligere. Har styremøte jeg MÅ være i. Glemte det helt ut. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for klemmer og koser.

Nå har min blonde veninne og typen vært her. Hun trengte litt hjelp med dataen, og det klarte mannen å ordne. Dessuten kom gutta overens også. (Begge liker fotball=komme overens. :ler: )

Julegaveshopping er planlagt på torsdag. Før jeg går på jobb da, naturligvis. ;)

Spaghettimåltid er under mekking, og dagen er bra. Har kjøpt meg blader. Henne og Wendy juleblad. :rodme: Er for småjenter, ja. Fikk bare så lyst å mimre litt. Leste sånne da jeg var yngre. Da stod Wendy høyt i kurs hos den hestejenta jeg var. :ler:

Kose dere i kveld og i morgen da! :klem: *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.

Der er den 10. desember vel over, og dagen har i grunnen ikke vært så verst. :)

10. desember er en spesiell dag, skjønner dere. Min far skulle hatt bursdag den dagen. 63 år skulle han ha blitt, men han ble bare 43.

Pappa: Jeg er og vil alltid være glad i deg. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk for lykke ønskninger.... Det hjelper godt på!

Håper du får en fin søndag..... Her skal det bli smågodt og søndagsfilm på sofaen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...