Bokalven Skrevet 25. november 2005 #3221 Del Skrevet 25. november 2005 *koser litt på vennealven* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 Forfatter #3222 Del Skrevet 26. november 2005 *koser tilbake* Nå har det gått noen dager, men dataen her har vært snål. Derfor ingen KG på meg. Dessuten har jeg hatt nok å henge fingra i. Var på stiftelsesmøte på onsdag ettermiddag. Hadde med meg Arkanas ostekake med rips og bringebær, og den falt i smak. De var litt beskjedne da, så det var masse kake igjen. Ikke kunne jeg komme hjem med det. Mannen elsker søtsaker. Han klarer ikke å holde fingra borte, men han slanker seg. Dessuten så spiser han i søvne om noe står på bordet, og han sovner på sofaen. Har sett han selv. Etter en rask konferering med rektor, ble det slått fast at han syntes det hadde vært veldig hyggelig om kakerestene (2/3 kake) kunne blitt donert til lærerværelset. Jeg så gjorde. Han som tok i mot kaka spurte på spøk om jeg hadde med kake til han da jeg banket på kontordøra klokka 18.15. Ja, svarte jeg. Da ble han paff og sa at han bare tulla, men kake fikk han. Jeg sa som så var, at det var kake som ikke ble spist på møtet. Han tok i mot når han skjønte at jeg ikke tulla. I går ble siste rest spist opp. Jeg traff på en av lærerne som jeg har hatt mye, og han roste kaka. (Takk for supre oppskriften som har falt i god jord over alt, Arkana) :-D Han sa de hadde kost seg med siste rest samme dagen, og han håpte det var greit. Seffers var det det. Jeg gir ikke fra meg kake for at folk skal se på den. Formen henta jeg senere, og da hadde de vært så søte og vasket den for meg. Ellers fikk jeg gjort meg noen aha opplevelser i går. Endelig begynner det så smått å løsne for meg når det gjelder den der integralregninga. Har de tyngste bitene igjen, men så lenge grunnlaget begynner å bli forståelig så skulle det da gå på et vis. Jeg er kjempeheldig som har en lærer som stiller opp og hjelper meg når jeg trenger det. Han er en travel mann. Han er inspektør på skolen, men allikevel fikk jeg komme på kontoret for å spørre om ting. Han tok seg god tid til å forklare. Takk og lov for at jeg har en sånn snill og flink lærer! Han fortjener verdens største bukett med for det engasjementet han viser klassen sin. Får ordne noe til han etter eksamenene er avgitt. Han fortjener det. *Skrive seg bak øret at jeg må snakke med ei i klassen om det* Ellers skjer det i grunnen lite her. Yngste søstera mi har funnet ut at hun vil ha fagbrev i barsel- og barnepleie. Jeg har sendt ut forespørsel om rådgivningstime til den skolen som er aktuell for henne, og skal være med henne på rådgivningen for å støtte henne. Er litt mindre skummelt å gå når man er to. Jeg synes det er supert at hun vil fullføre en utdannelse. Livet har ikke ordnet seg sånn for henne før. Nå har hun to barn, og jobber i renovasjonsbransjen. Et sted som ikke er blivende for noen på lang sikt. Dessuten er hun utrolig flink og glad i barn, så en jobb på barsel hadde vært ideelt for henne. Til og med jordmora hennes var enig. Ohhh....og så har jeg funnet en fin jakke jeg skal kjøpe. En sånn kort høst/vintersak. Brun, med hette og avtagbar fuskepelskant. Bare noen hundrelapper kostet den. Den satt fint også...Sånn skal jeg kjøpe på mandag når jeg tar meg lunsjpause. Oi...klokka masse...jeg får tørke håret og gjøre meg klar til en tur på butikken... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #3223 Del Skrevet 26. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 Forfatter #3224 Del Skrevet 26. november 2005 Jaa! Jeg er helt i julestemning i dag! Jeg gleeeeeeeeder meg til juuuuuuuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #3225 Del Skrevet 26. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. november 2005 #3226 Del Skrevet 26. november 2005 Gleder meg jeg også. Det er så koselig å finne frem julepynten og pynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 Forfatter #3227 Del Skrevet 26. november 2005 Ja, det skal bli kos å pynte treet. Jeg skal jo feire hos mamma i år, så da blir jeg med å pynter der. Skal vel få satt ut noen nisser her og der. Treet pyntes tradisjonen tro, lille julaften. Julemorgen innledes med julefrokost før det går slag i slag med Askepott, tante pose, reisen til julestjernen og annet kos. Må få med meg Disney og. I løpet av den tiden fortæres noen valnøtter og litt sjokkis. Julehefter skal leses....grøt skal spises, mandel finnes...pinnekjøtt, forventningsfulle barn, riskrem og multekrem, enda mere forventningsfulle barn, gaver bæres og danderes rundt treet....sååååå.....endeliiiiiiig....ungene får begynne gavekalaset! Åååååhhhhhhh som jeg gleder meg...og så er det Madeleines første jul.. søssens minste altså... 8 måneder stor er hun da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. november 2005 #3228 Del Skrevet 26. november 2005 Hei Saeria! Saa bra at du gleder deg til jul! Det er faktisk ikke lenge til naa! Kos deg med loerdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 Forfatter #3229 Del Skrevet 26. november 2005 Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 Forfatter #3230 Del Skrevet 26. november 2005 Gjett hvem som har bæsja under senga si 4 ganger! Gjett hvem som har gnidd baken sin mot gulvet etterpå? Gjett hvem som har måttet vaske og tørke opp etter han? Av og til tenker jeg pokker ta den katta! Men jeg er jo fryktelig glad i han da. Skulle bare ønske at disse "drite inne på steder jeg tror ingen oppdager det" tussebygene forsvant totalt. Nå er pusens soveseng slått opp til sofa igjen. Da er det nok ikke like interessant for han å karre ræva si under for å gå på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. november 2005 #3231 Del Skrevet 26. november 2005 *humre litt* Katta eier jo deg, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2005 Forfatter #3232 Del Skrevet 26. november 2005 Ja...det er sant! Ja, ja... Det er nå rent og pent der han har vært og moret seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2005 #3233 Del Skrevet 27. november 2005 Enda godt det, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3234 Del Skrevet 27. november 2005 Ikke sant. Kan jo ikke akkurat forvente at Tito rydder opp etter seg, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #3235 Del Skrevet 27. november 2005 Og folk lurer på hvorfor jeg ikke er noe særlig begeistret for dyr.... :ristepåhodetsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3236 Del Skrevet 27. november 2005 Det er ikke ofte han finner på sånt, og de fleste puser gjør ikke det i det hele tatt. Men klart det er enklere å leve uten dyr. Det er bare det at jeg er født og oppvokst med dyr, naboen hadde gård og jeg bodde midt i ingenstedshen hvor jeg kunne se ville hjort og dådyr og sånn om morran. Blir litt sånn avhengig av å ha dyr da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #3237 Del Skrevet 27. november 2005 *slenger over en tallerken med pinnekjøtt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. november 2005 #3238 Del Skrevet 27. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3239 Del Skrevet 27. november 2005 Åhhhhhhh! Tusen takk for pinnekjøtt! Heisann Impia! Koselig å se deg. *Tror faktisk jeg har noe pinnekjøtt liggende i frysen. Kjøpte det..hmmm til påsken i fjor eller no. Kanskje det hadde vært en ide å bruke det...hvis ikke mannen setter seg på bakbeina og kaller det juks...hmmm...han skal jo på noen julebord fremover...da kan jeg lage til meg selv...jukser han på julebord, så skal steike meg jeg jukse hjemme! * Oh! Hark hear the bells, sweet silver bells, all seem to say, ding dong mmkay! Har fått sangen på hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3240 Del Skrevet 27. november 2005 Dette er helt herlig merkelig! Har fått juleånden over meg så utrolig denne helga. Gleder meg så sykt til jul. :grine2: Siden alvoret (også kalt skolen) melder seg i morra, vet jeg at juleånden ikke dør hen før jul. Jeg er jo nødt til å sette juleånden på vent i 1,5 uker fremover fra i morra grunnet prøve og eksamen. Etter eksamen kan jeg jule meg litt til. Handle julegaver, noe mannen ikke har tid til. (Jippi! Mer shopping på meg! ) Så er det ny eksamenstrekning. Da må juleånden vike enten et lite øyeblikk, eller to dager. Etter det er det fritt frem for ånden, og jeg kan jule meg så mye jeg vil! Nå gjør jeg som Evelina, en dyktig organisator, superkone, supermamma og superhouserunner og skriver meg en liste over hvem der skal handles gaver til. Mamma og stefar - Kurv med spekemat,vin, konfekt m.m. (søssen hanker inn) Broren min - En eller annen sær film. Eldste storesøster - Gavekort på massasje/aromaterapi. (Må kjøpes i Haugesund, og tro meg hun TRENGER det.) Yngste storesøster - Vet ikke. Tantebarn 1 - Gavekort på kjøpesenter. (Må kjøpes i Haugesund.) Tantebarn 2 - Newtonsett. Tantebarn 3 - Vet ikke. Tantebarn 4 - Aktivitetsbordting. (Må kjøpes i Haugesund.) Tantebarn 5 - Gir penger til mamma og så ordner hun det/ Bratz. (Vi har desverre ikke kontakt med jenta. ) Sambo - Aner ikke! Svigermor og svigerfar - Dette ordner svigerinna. Svigerinna - Fisketing. (Keramikk hun samler på. Laget av dansk kunstner) Min bestis - Funky Mama genser for gravide. (Hun ønsker seg, for hun skal snart lage ny baby. ) Sønnen hennes - En kul leke. (Må høre med henne) Kompisen til meg og mannen (også kalt kokkefaen) - Gavekort på Traktøren. Kompisen hans (også kalt jernet) - Aner ikke. Venn i USA - sjokolade. Venn i USA - sjokolade. Jahh...Dett var dett! Tror jeg hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå