Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Ja, de ekstra pengene kommer godt med. Jobbet der for to år siden også, så jeg kjenner rutinene. Derfor var det ikke så vanskelig for meg å gli rett inn. ;)

Håper dere også får en fin uke. Det er jo dagjobbing på meg nå, og det blir fint. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Popelka! :D

De er ikke blitt for gamle. Ønsker bare litt påfyll. ;) Da må det spares litt først. ;)

Du kan få litt av meg...

*vrir seg slik at det brakeknaker i nakke og rygg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke noe til overs! Men ikke for lite heller, egentlig! Kanskje jeg er litt rar som er fornoyd med puppene mine? Men saa er det jo andre kroppsdeler aa klage over, da... :ler:

Ekkel dag her i Storbritannia. Etter nesten en uke med diverse demonstrasjoner og kaos er det naa full alarm etter bomber i London.

Hvordan er Bergen for tiden, forresten? Har dere heteboelge dere ogsaa?

Ha en fin kveld!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke noe til overs! Men ikke for lite heller, egentlig! Kanskje jeg er litt rar som er fornoyd med puppene mine?

Synes du er heldig, jeg...

Jeg hadde vel ikke klaget jeg heller, hadde det ikke vært for at...

1. jeg har masse problemer med rygg/nakke (bedre med riktig BH, men sliter fortsatt)

2. jeg ikke kan gå med bluser og skjorter (de spriker og sitter absolutt ikke pent)

3. det er en rekke topper/jakker/kjoler som ikke passer over puppene

4. ikke kan bruke topper o. l. som liksom skal ha søm under bysten, siden sømen nok heller går midt over puppen (heller ikke særlig pent)

At noen ønsker seg disse problemene er vel noe jeg ikke helt fatter, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke ta over dagboken din, Saeria..

men maa bare si meg enig med Lunacia. Jeg har "kun" en c-cup, men har likevel problemer med sprikende bluser/skjorter! Men det er selvsagt ikke verdens stoerste problem, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva dere sier, men jeg har ikke tenkt å legge inn mye. ;) Har ikke lyst på problemer med ryggen og nakken.

Det at bluser og sånn ikke passer er kjipt...hmmm... vel uansett så kommer det til å ta tid før jeg evt. legger inn noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: Nå jeg jeg faktisk sett puppene dine (*gisp* ;)), og jeg syntes de var veldig fine, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. B)

Men det er vel sånn med oss kvinner, at vi det alltid er noe vi ikke liker ved oss selv.

Jaja. Så var nye kg her. Det eneste som plager meg...bortsett fra fremmed design og mindre smileys, er at jeg ikke får lasta opp avataren min, enda den er godt under makskravet om størrelse, og er i rett filformat... Men det er vel innkjøringsproblemer. :lol:

Snart venter en ny dag på jobben. Mon tro om det blir overtid. Vi på kveld, var i går kommet godt i gang med onsdagsleveransene. Håper de på dag er flittige før vi kommer og avløser dem. Kanskje vi da får kommet i gang med torsdagens leveranser? Uansett så ser vi det når vi kommer. Er vi godt i gang med å levere til Bergen så nærmer det seg slutten på morgendagens leveringer. Er vi fremdeles ute i distriktene, så må vi belage oss på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ogsaa se Saerias pupper! :P *Popelka er litt overopphetet i sommervarmenn som endelig har kommet til Skottland*

Tusen takk for koselige ord i dagboken min! Flink med ord, du! Kanskje journalist eller en eller annen form for skribent er et yrke for deg?!

Ha en fin dag!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heisann folkens!

Sommeren har kommet, og gått her. Hvertfall for øyeblikket. Men den må gjerne komme tilbake i neste uke. :lol: Da går jeg på dag.

Betty: Om jeg nyter dagene, kan vel diskuteres. Jeg tasler nå rundt i en kjeledress i Gildes stoooore kjøleskap. (Les: kjølelager som holder 0-4 grader) Jobber fra 15.00 til 23.00 denne uka. Neste uke jobber jeg fra 07.00-15.00.

Link skal oppdateres nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemme*

Endelig helg! Er trøtt og sliten. Begynte to timer tidligere på jobb. Frivillig, men det merkes at en ikke har hatt mye hvile mellom jobbingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...