Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk! Er glad for at det kommer penger. Får til og med littegrann i julilønn. Tror de utbetaler to ganger i mnd., hvis de ikke har endra det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Popelka! :D

De er ikke blitt for gamle. Ønsker bare litt påfyll. ;) Da må det spares litt først. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE SÅ MASSE MED JOBB!!!!!

Så bra at det ordnet seg til slutt. Jammen er det greit med litt ekstra penger ja. Ser ut har hunnet noe å bruke de på og :ler: Et lite tips fra meg; vent til etter barn hvis du ska ha. DA trenger en gjerne påfyll ja... hi hi..

I morgen kommer solen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på å vente, ja. Men nå blir det mange år til det kommer noen, og som kaninens mamma sa: "Det er nå du lever!". Så jeg får bare fylle opp mer etter evt. graviditet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til jeg skal på jobb. Må til byn for å fylle ut et egenerklæringsskjema om helsa mi. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny BH også før jeg gikk på jobb. Har bare tre stykker som passer, og skulle gjerne hatt en glatt som jeg kan ha under trange topper og skjorter og sånn. Dessuten er det ikke gøy å ha på seg en bh som puppene er på full fres ut av. :oops:

Hører på nydelige Staind sangen. :) Sola er kommet til Bergen, og jeg skal tjene penger! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en deilig helg i det fine været! Jeg reiser bort i helgen, og håper på masse SOOOL!!!!! :kul::kul:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på ferie. Selv skal jeg jobbe kveldsskiftet i dag og i morgen.

Har alt jobbet overtid. Stod fra klokka 15.00 til 02.00 i går! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grei jobb. Trives godt. :) Fikk beskjed om at jeg kunne regne med en del overtid om jeg ville. Det er nemlig ytterst frivillig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "fint" med overtid - blir jo penger av sånt. Og er det noe man ikke kan få nok av så er det jo penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det. Har jobbet i 11-12 timer onsdag og torsdag. I går ville folk hjem. ;) Men da hadde vi ekspedert nesten 12 tonn mat. :o Allikevel var det et par tonn igjen.

Sov alt for lenge i dag, men jeg fikk ikke sove før nesten klokka 05.00 i dag morges. :-? Jaja. Må ha vekkerklokka på i morra. Skal jo begynne klokka 07.00 på mandag.

Tradisjonen tro er jeg gåen i den ene armen. Den verker litt, men er på bedringens vei. Det er bare alle plukkebevegelsene den ikke er vant til, men da er det bare å fortsette til det gir seg. Tar oftest et par dager før kroppen venner seg til arbeidet. 12 timer med trasking på betong merkes også, men det blir fort bra. :) Om ikke annet så er jobben god fullkroppstrening. ;)

I dag skal jeg gjøre...IKKENO! :sjarmor: Bare lage meg mat, slappe av....kose meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria. Oensker deg lykke til i ny jobb - virker som du er kommet godt inn i den allerede - og en straalende uke!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får jobbet mye overtid. Det gjør godt i lommeboken. Men slit ikke ut helsa med for mye jobb da!

Så godt at solen endelig kom til Bergen, men jeg vil ha mer!!! :roll:

Bare 6 dager til jeg reiser til Praha - JIPPI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...