Sniglå Skrevet 24. juni 2005 #2881 Del Skrevet 24. juni 2005 *Sneglen er stolt av sin sambo også!* Han jobber i Lindbak, og er leder for teknisk avdeling. Eller noe i den duren. Stakkars, han satt i hele går og prøvde å finne ut hvor bildene våre har tatt veien. No luck der. jaja. Får bare bli flinkere å printe ut bildene etterhvert. (De hadde forsvunnet fra TO backuper også..skjønner ikke hva som har skjedd...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #2882 Del Skrevet 24. juni 2005 Da får vi være stolte sammen! Så kjipt at bildene forsvant. Og så fra TO backuper! :o På tide med ekstern harddisk? Ikke så veldig dyre lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. juni 2005 #2883 Del Skrevet 25. juni 2005 God du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #2884 Del Skrevet 25. juni 2005 Er bare innom som snarest for å ønske deg en fantastisk god helg i fineværet......... Klem fra solbrent Tex på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #2885 Del Skrevet 25. juni 2005 Takk, jenter! fra vinterbleik vestlending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #2886 Del Skrevet 25. juni 2005 *setter meg ut på terrassen og nyter sol mens listene tørker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #2887 Del Skrevet 25. juni 2005 Det har kommet sol! :D Men det blåser, noe det vanligvis gjør når det er sol på vestlandet. I dag blir det dugnad i sameiet, før min kjære og jeg skal være med søsteren hans på landet for å besøke foreldrene deres. De har bodd der siden tidlig april, og kommer ikke hjem før i oktober. Urk....hvorfor fikk jeg ikke sove før ca. klokka 04.30 - 05.00 i natt. Jeg måtte jo opp klokka 09.30... :-? *supe til seg mere kaffe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #2888 Del Skrevet 25. juni 2005 Skulle ha vekt deg da jeg stod opp kvart over sju....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #2889 Del Skrevet 25. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #2890 Del Skrevet 25. juni 2005 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #2891 Del Skrevet 25. juni 2005 Nå har vi fått ordna i hagen, og skal spise litt før vi drar til Radøy for å besøke foreldrene til min kjære. De bor i ei gammaldags hytte halve året. Skal bli koselig å se dem. De dro i beg. av april, har ikke sett svigermor siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #2892 Del Skrevet 25. juni 2005 Kos dokke på tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 26. juni 2005 #2893 Del Skrevet 26. juni 2005 Håper dere har hatt en fin helg så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #2894 Del Skrevet 26. juni 2005 Vi har hatt det fint. Var på besøk i dag, og nå er det snart fotballkamp som mannen og noen andre skal se hos oss. Da er det jammen godt å henge på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #2895 Del Skrevet 26. juni 2005 Dumme TV2 som ikke sender annet enn den elendige fotballen!! Godt en har hvitvin og søt lakris, som er kjempegodt sammen fant jeg ut i stad i et anfall av real godtehunger........... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #2896 Del Skrevet 26. juni 2005 Nå er den over, da. Klart svart kick og blue nun kan være godt. Liker lakris selv. Er ikke så glad i vin, men noe hvitvin er da ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. juni 2005 #2897 Del Skrevet 26. juni 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 27. juni 2005 #2898 Del Skrevet 27. juni 2005 litt tidlig oppe i dag enda jeg har ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #2899 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå er den over, da. Klart svart kick og blue nun kan være godt. Liker lakris selv. Er ikke så glad i vin, men noe hvitvin er da ok. Hitvin er ikke det beste jeg vet heller, men jaggu duger det i mangel av noe annet....... Og jeg slapp unna fotballen i går, gubben var på jobb..... Have a nice day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #2900 Del Skrevet 28. juni 2005 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg har fått sommerjobb! Jeg har fått sommerjobb! Jeg har fått sommerjobb! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Det er på Gilde. Trodde ikke de trengte folk etter at de la ned nesten hele brakka, men jeg er i det minste kjent der, og med rutinene. Så da er det bare å fortsette å søke på deltidsjobb. Snakke litt med Proffice om det også. (les: smiske litt. ) Begynner på kveldsskiftet i morra. På dagskiftet er jeg nødt til å ta bussen klokka 06.10 fra Melkeplassen. :o Ååååå så glad jeg er! Nå har jeg råd til regninger! :-? Og kanskje til å begynne å spare til nye fiiiiine pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå