Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Atter en gang på side to. Men sånn er det når jeg er så opptatt av å være alle andre steder på KG enn i boka mi. :oops:

Har sittet noen timer og lest litt om brystimplantater og sett på før og etter bilder.

For de av dere som kjenner meg best, så vet dere at jeg har tenkt på dette i mange år. Det som er litt rart med mange av oss mennesker er at en ofte har et mentalt bilde av sånn vi var for noen år siden.

Jeg husker så godt hvor lei meg jeg var over at puppene aldri kom :-( , når jeg gikk på ungdomsskolen og vgs. Noe var det jo der, men ikke mye. I ettertid har jeg jo fått mere bryster. Litt mer hvertfall, men det mentale bildet av meg selv for noen år siden sitter fremdeles.

Jeg vet jeg har større bryster enn jeg hadde den gang, men alikevel skulle jeg gjerne ønske at det var mer der. Små pupper kan være nydelig på mange kvinner, men selv har jeg alltid ønsket meg litt større former. Særlig nå som jeg har fått en mer kvinnelig fasong på resten av kroppen. Jeg har fått hofter, og har i grunnen en fin fyldig, struttende rumpe, men brystene har liksom ikke villet være med på leken. :-?

Men det hele koster penger, og det har jeg ikke nå, så det må nok vente en stund til. Om jeg får begynne å jobbe snart, så kunne det kanskje være noe å spare til? Tenker jeg går for saltvann i såfall. Blir jeg et lykkeligere menneske av å gjøre noe sånt? Det tror jeg ikke. Lykken kommer ikke rekende på ei fjøl sammen med et par implantater. :ler: Men om det er noe som kan få meg til å føle meg vel, gi meg mer selvtillit og få meg til å stråle litt ekstra, så er det i grunnen verdt det.

Jeg forventer ikke at alle skal forstå om jeg velger å få dette gjort. Vi er alle ulike og har ulike meninger om temaet. Jeg er ikke naiv. Jeg har lest mye om emnet, både på godt og vondt. Skal jeg finne på å gjøre dette, så skal jeg ha en grundig samtale med kirurg. Har jo ikke lyst å ende opp med brystvorter som peker i forskjellige retninger, en pupp som henger et kvartal under det andre osv. Dessuten er det greit å få en pekepinn på hva jeg kan forvente. ;) Skyhøye forventninger har jeg heller ikke. Moderate vil jeg heller si. Jeg har ikke noe ønske om å få størrelse Pamela.

Men litt mer hadde vært fint...

Bare noen tanker på nattestid fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Takk' date=' takk vennen. Man lærer seg noen triks i løpet av årene. Visuelle som fysiske. ;)[/quote']

Ja, nettopp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har brukt bomullstrikset. Min ene veninne gjorde det, og hun endte opp med en fyr den kvelden (de var begge fulle). Han stod og kasta bomull rundt seg til den store gullmedaljen, og de var ute blant folk. Kan si hun var flau dagen derpå. :ler:

Siden den gang har hun fått en sønn. Hun fikk store fine bryster under svangerskapet, men gutten spiste de tomme.og slappe :-? I dag har hun lagt inn silikon, og de både ser og kjennes fine ut. Ser ikke at det ikke er 100% henne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du ha' date=' så skaffer du deg. Ække mer å si om den saken der :wink:[/quote']

;) Sant nok. Har vurdert det lenge....lest opp og ned at det som kan finnes av skikkelig info....hmmm. Må bare få jobb, og sette i gang prosjekt sparing. Ikke pokker om det frister å ta opp lån. :-? Har nok lån på kåken. :ler:

Men så er det litt skummelt også da... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det SER kanskje naturleg ut med saltvanns-innlegg, men det KJENNNES ikkje naturleg ut. Eg har kjent på begge delar, og foretrekker naturlege pupper, uansett. Men som Tex seier, dersom du vil, så må du jo berre gjere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen hørt begge deler. At saltvann føles naturlig og ikke. Men det har vel kanskje med hvordan de er lagt inn å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett deg, Saeria, du har da ikke spesielt små pupper! Men hvis du veldig gjerne vil ha kan du godt få masse av meg, jeg skulle gjerne hatt mye mindre pupper... *vrikker litt på seg og det knaker masse i skuldre og rygg* Au. Nakke- og ryggproblemer får man av store pupper, ja, vil du bytte med meg? Jeg bytter gjerne, jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne i mot litt! ;)

og forresten...for de som lurte...

Jeg kom ikke opp til eksaaamen! Jeg kom ikke opp til eksaaaaamen! :hoppe::danse::hoppe::kul::sjarmor::hoppe:

Nå er det bare naturfag jeg kan komme opp i, og det får jeg vite på onsdag.

Om litt skal jeg være med svigerinna mi og titte på brudekjoler. :D Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...