Bokalven Skrevet 1. juni 2005 #2781 Del Skrevet 1. juni 2005 Får lese berettelsen i morgen. Nå skal jeg lalle meg i seng og lese litt bok, så skal jeg soooove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. juni 2005 #2782 Del Skrevet 1. juni 2005 Grattis med ny kåk!!! og sofa.... Skulle bare si natta. Ser du har skrevet om turen, får lese i morra! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #2783 Del Skrevet 1. juni 2005 Sove godt, jenter! jeg har akkurat fått vite at min svigerinne skal gifte seg i september! :D Det blir et lite enkelt bryllup med humanetisk vielse, og jeg skal være wedding planner med henne! Gleder meg masse! Dette blir en prøverunde til mitt og mannens bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juni 2005 #2784 Del Skrevet 2. juni 2005 Har lest gjennom det du har skrevet om Libanon. Det må ha vært utrolig sterkt! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #2785 Del Skrevet 2. juni 2005 Jo, det var ganske spesielt. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. juni 2005 #2786 Del Skrevet 2. juni 2005 Wow! Sterk lesning, og veldig bra formulert. Fikk lyst til aa besoke landet, faktisk. Haaper du fikk vite mer om det som skjedde med faren din. Doede han der nede i tjeneste? Maa ha vaert en folelsesmessig paakjenning for deg aa dra dit i saafall. Gratulerer med nytt hus forresten! Kjenner meg igjen i det du skriver om aa innrede og flytte inn - det er spennende! Og herlig aa eie (paa en maate, samtidig som det kan vaere kjekt aa leie ogsaa). Ha en kjempefin helg, Saeria! Gleder meg til aa lese om resten av Libanon-turen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #2787 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei, Popelka! Koselig å se deg. :D Min far døde under tjenesten, ja. Omstendighetene er litt uklare i og med at vi ganske nylig fikk vite at han var i en ulykke der nede. Han fikk en bladfjær i hodet. Han døde på sykehuset i Haifa 3-4 uker etterpå. Men vi vet ikke om ulykken har noe med det å gjøre. Det ville være naturlig å anta det, i og med at min far fikk hjerneblødning. men så hadde han en utposning på hovedpulsåren til hjernen, så den kan ha sprukket av seg selv. Alle papirene om hans død ligger i New York, og de skal vi få hjelp til å få ut. Det skal taes etter flyttingen. Selve turen var i grunnen bare fin. Jeg har jo alltid hatt en tilknytning til landet, og det å reise i min fars fotspor var i grunnen bare godt. Nå fikk vi jo sett mye mer av landet enn de aller fleste som har vært i tjeneste, og det frister med en gjentagelse. Folket er så fine, åpne og hjelpsomme, og selv om trafikken er et kapittel for seg selv, så er det bare moro. Det er utrolig mye å se der nede, og det er faktisk et av de få stedene i landet hvor man kan stå på ski om dagen, og bade om kvelden. :D Resten av turen skriver jeg nok mer om etter flyttingen, og da får jeg kanskje lagt ut noen bilder på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #2788 Del Skrevet 6. juni 2005 På tide med en liten oppdatering. Vi har nå fått flyttet og vasket ut! I leiligheten er det det reneste kaos! I dag kommer også sofaen, og vi har ryddet plass til den. Tenker ting ordner seg så snart reolen er oppe og vi kan putte ting i den. Nettet er ikke oppe og går hos oss enda, men jeg er koblet på naboens ukrypterte :o trådløse nettverk. Tydelig at naboen har gått glipp av en ting eller to når det gjelder trådløst nettverk. Har men det ikke kryptert, så kan en banne på at han ikke har noe program som kontrollerer hvem som er på. Vel, om de ønsker å få alle slags problemer så vær så god. Skal ta hilserunde i dag også. Må jo si hei til naboene. Siden vi skal føre fellesregnskapet, så blir det jo noen sameiemøter å være på. Da er det greit å ha et ok forhold til de vi bor i samme hus med. Ellers er vel i grunnen alt vel her. Er trøtt og sliten. Fikk bare sove et par timer natt til lørdag, fordi katten gikk og hylte og skrek. :evil: Dagen etter var det over 12 timer med flyttesjau, så 5-6 timer søvn, og nye 12 timer flyttesjau og utvask. Men jeg kommer meg nok i gjenge igjen skal dere se. I morgen er det min første tur i blodbanken, og på onsdag KG treff i byn. Da skal det prates bryllup, og jeg tror jeg skal få smisket til meg litt penger til en strawberry daiquiri. Gleder meg veldig til treff. Skal også ringe Kronstad Hovedgård i morgen, og høre om de er ledige i september. Om de er det, så skal jeg ta med svigerinna mi og hennes kjære på omvisning på lørdagen. Vi har alt pratet en del bryllup, og vi gleder oss begge. Jeg skal også være med på den store kjolejakten! :D Hun skal leie, ikke eie, men det er da like moro å sjekke ut kjoler for det. Har funnet ut at hun og jeg er ganske like i smaken. Vi vil ha noe som er enkelt og elegant. Ikke noe sukkerspinnbruder altså. Nei, må gjøre noe fornuftig. Stikker innom senere. Får snart nettverket og bredbåndet i kåken til å gå. Må bare få datamannen min hjem først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #2789 Del Skrevet 6. juni 2005 Gledar meg til onsdag, eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 6. juni 2005 #2790 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer med innflyttingen i ny leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2005 #2791 Del Skrevet 6. juni 2005 Så spennende å lese om turen!!! Virker veldig spennende. Grattis med ny kåk!! Så deilig å endelig få flytte inn. Vi bor nå i kjelleren til svigers vi Planen er jo å bygge, men det hele har liksom tatt en stopp. teite naboer :evil: Ser du skal på treff. Så hyggelig da!!! Skulle på en måte ønske jeg ikke var gift da, for planleggingen var jo halve gøyen. Men så er det jo veldig deilig å være gift og da !! Har forresten en rull igjen av brylluspapiret hvis du skulle mangle. Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #2792 Del Skrevet 7. juni 2005 Takk, Lythande. Nå begynner stua å ta litt form. Fikk sofaen i går, men selvfølgelig hadde de tatt feil trekk. Vi skulle ha brunt, men fikk lyyyys beige! :o På ordren stod det vitterlig nok brun, så her har noen vært sløve. Vi ringte kundeservice, og tenkte at nå skal vi få sjekka om den er så god som alle sier. Visst var den det. Vi fikk beskjed om at det var kø, men legg igjen tlf.nr. så ringer vi deg opp. Du mister IKKE plassen i køen. :D To minutter senere ringte de. De beklaget det som hadde skjedd, og sa at vi bare kunne ta på det lyse trekket og bruke det. Det brune trekket måtte bestilles, og det skulle de naturligvis komme med på døren. Da tok de med seg det lyse trekket. :D Det var service en kunne være fornøyd med ja! :D Så en litt kjipern opplevelse, ble snudd til en positiv. Veslo: Gleder meg jeg også. Glossy: Trenger vi papir, så sender jeg en PM. Det var jo litt morsomt det papiret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. juni 2005 #2793 Del Skrevet 7. juni 2005 Bra det var så god service der da - er jo ikke alltid man opplever IKEA på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #2794 Del Skrevet 7. juni 2005 Vi er glad for den servicen vi fikk ja. :D Vi har i grunnen bare hørt at kundeservicen på telefonen er god, men man vet jo aldri. Da var det greit å få en positiv opplevelse selv. I morra er det KG treff, og det skal bli gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. juni 2005 #2795 Del Skrevet 7. juni 2005 Lykke til i morra!! kose deg på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. juni 2005 #2796 Del Skrevet 7. juni 2005 Kom flere ganger dette her ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. juni 2005 #2797 Del Skrevet 7. juni 2005 utolmodig jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #2798 Del Skrevet 7. juni 2005 Du er ikke den eneste utålmodige sjelen her. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. juni 2005 #2799 Del Skrevet 8. juni 2005 Kos deg på treffet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #2800 Del Skrevet 8. juni 2005 Det skal jeg nok klare. Tenkte jeg skulle innom gullsmeden og hente ringen og øreringen også. :D Skal bli godt å få ringen på seg. Ellers er det nok ikke stort som skjer i dag. Skal unne meg en strawberry daiquiri. Håper de lager den god, sånn som på Cafe Jonsvoll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå