Bokalven Skrevet 2. april 2005 #2581 Del Skrevet 2. april 2005 God bedring! Vær forsiktig med deg selv, vennen! *kosepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. april 2005 Forfatter #2582 Del Skrevet 2. april 2005 Takk, jenter. Foten har så smått begynt å bedre seg. Det gjør hvertfall ikke så vondt lengre. Forkjølelsen har ikke gitt seg, og apoteket var desverre stengt i dag. Men, men...overlever nok. Skal kosemeg med slakterens pølser i kveld. De er namme. SKal spise ostepølser og mexipølser. Men før den tid må jeg rusle en tur på butikken og skaffe pølsebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. april 2005 #2583 Del Skrevet 3. april 2005 Håper du koste deg masse i går kveld. Håper foten er enda bedre enn i går, jeg har klart å gjøre ett eller annet så i dag er det min tur til å ha vondt i foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #2584 Del Skrevet 3. april 2005 Takk, Lythande. I går hadde vi det i grunnen veldig kos. Vi spilte Baldurs gate 2 i et par timer. Liker veldig godt den verdenen. Ellers er foten min enda bedre, men snuen enda verre. Får håpe den blir bra til tirsdag, siden jeg skal ha foredrag da. Ellers har jeg hatt flere rare drømmer. Jeg hjalp jo ei i klassen i påsken med en oppgave. Jeg drømte at jeg var i klasserommet. Rommet var litt annerledes enn i virkeligheten. Det lå på landet, det var sommer og det var større, men pyttsann. Det var lunsj, og da ba historielæreren meg ut. Han var litt skuffa fordi jeg hadde hjupet henne så mye at oppgaven lyste Saeria lang vei, og han så så streng ut at jeg begynte å gråte. Jeg forklarte at hun ikke hadde bedt meg om å hjelpe, men at jeg gjorde det av egen fri vilje. Han lurte på hvorfor jeg hadde gjort så mye på oppgaven,når jeg visste at hun ikke var god for det. Jeg hadde ikke behøvd å hjelpe så mye. Han var fortsatt streng. Jeg forklarte at jeg følte det naturlig å gjøre det slik jeg gjorde. Jeg gråt nå enda mer, og læreren måtte trøste. Plutselig er vi halvnakne i en eng! :o Skikkelig yre og skal til å ha sex sammen! :o Så våkna jeg! *skrekk og grukk* Ligge med lærern! Riktignok er han ung, og ser ok ut, men jeeez! At det går an! Må slutte med disse rare drømmene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #2585 Del Skrevet 3. april 2005 *slenger over en nybakt skolebolle med vanlijekrem og sjokoladeglasur til Saeria* God bedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. april 2005 #2586 Del Skrevet 3. april 2005 Skjønner at du våknet sånn :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #2587 Del Skrevet 3. april 2005 Tusen takk Tex! Snill du er. Lythande: Ja. Jeg våkna virkelig :o og lurte på hva pokker det er som foregår i hue mitt om natta. Jeg kommer sikkert til å rødme når jeg treffer lærern igjen, og han kommer ikke til å skjønne en dritt av hvorfor Saeria plutselig ble :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. april 2005 #2588 Del Skrevet 3. april 2005 Lythande: Ja. Jeg våkna virkelig :o og lurte på hva pokker det er som foregår i hue mitt om natta. Jeg kommer sikkert til å rødme når jeg treffer lærern igjen, og han kommer ikke til å skjønne en dritt av hvorfor Saeria plutselig ble :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #2589 Del Skrevet 3. april 2005 Og neste gang jeg se han skal jeg holde foredrag foran han og klassen, så han kommer til å følge nøye med på hva jeg foretar meg. :oops: Ja,ja...får si til meg selv at det er helt normalt å drømme at en hopper i høyet med lærern før jeg møter han....selv om det sikkert ikke er det...eller jo...det er vel det hvis man er på ungdomsskolen og forelsker seg annahver uke, men ikke nå som jeg er voksen...eller skal være voksen vaffal. I morgen har jeg uansett fri, og da skal jeg ta meg en tur til Kronstad Hovedgård for å høre om jeg kan låne noen ting til foredraget mitt. Har fått lest høyt gjennom det en gang, og det ser ut til at jeg kan klare å holde meg innen 15 min. Det ville jo vært fantastisk til meg å være. Jeg pleier alltid å bruke for lang tid. Nei...Jack Bauer venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #2590 Del Skrevet 3. april 2005 *slenger over litt pupp* Kos deg med Jack og kompani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #2591 Del Skrevet 3. april 2005 Titter stolt ned på sine nye fine pupper! :D Begynte og bake poteter i stedet...og finterne og steke bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #2592 Del Skrevet 3. april 2005 Hvorfor F vil du ha mer når du har så mye fra før :o *riste på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. april 2005 Forfatter #2593 Del Skrevet 3. april 2005 65DD er faktisk ikke så stort. Det en mannehåndfull med bittegrann attåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. april 2005 #2594 Del Skrevet 4. april 2005 DD??? Er ikke det diiiiigert? Jeg har en c-cup selv og er fornoyd med det, jeg! Ja ja. Har forresten hatt mange rare droemmer ogsaa. Bla. en om en av redaktoerene mine. Han er veldig kjekk, men still....Er ikke tiltrukket av ham naar jeg ser ham. God bedring med snue og fot! Ha en fin uke! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. april 2005 Forfatter #2595 Del Skrevet 4. april 2005 65DD er ikke særlig stort. 75DD der i mot er stort. Cupstr. øker med omkretsen. Da vil en 75DD være myyye større enn en 65DD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. april 2005 #2596 Del Skrevet 4. april 2005 Da kan dere tenke dere hvor store mine 65 FF/G er..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. april 2005 #2597 Del Skrevet 5. april 2005 Eller mine 70F/FF... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2005 #2598 Del Skrevet 6. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2005 Forfatter #2599 Del Skrevet 6. april 2005 Trøøøøtt! Har vært på skolen med den tette nesa. Og så har jeg vært flink og trent i 90 minutter i dag! :D Nå er jeg trøtt, lei og venter på at maten skal bli ferdig. Holder på å lage Quiche for første gang. Med kylling. Håper den blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. april 2005 #2600 Del Skrevet 7. april 2005 174 sider i dagboka!!! :o Det er virkelig lenge siden jeg var innom! Ville bare sende en liten vårhilsen til en gammel alvevenn. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå