Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Ble det den du snakket om? Og til 5 500,-?

Uansett: gratulerer!

Det ble den jeg snakket om, men til 5.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så var jeg kommet meg hjem fra skolen. Det var i grunnen helt ok å begynne på an igjen. Kom hjem med årets dårligste resultat på en historieprøve. 6-. Ikke dårlig resultat i seg selv, men årets dårligste.

Er i grunnen fornøyd siden jeg ikke var helt sikker på hvordan det hadde gått. Temaet var den kalde krigen.

Så nå er det bare en prøve igjen i det faget, men før det skal jeg ha foredrag. Det skal holdes i neste uke.

I dag skal jeg luske meg ned på trening, og teste ut det nye treningstøyet jeg fikk av min kjære. Det er et rødt og grått sett (bukse og topp er ikke identiske) fra Nike. Det er fra den nye Dri Fit serien, og skal vistnok transportere svette og fukt raskt ut, sånn at en ikke føler seg så klissen og ekkel.

Og siden jeg skal løpe en del, så er jeg ekstra unt middagen etterpå. Vet ikke hva jeg skal ha enda. Ris og ett eller annet kanskje?

Ellers er jeg glad i dag, og det er ikke verst bare det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Sånn nå har man vært på trening, og det nye treningssettet er digg å ha på. Mykt og godt, og det transporterte svette bra også.

Skal trene med hu i klassen i morgen.

Akkurat nå står en kjele på komfyren og venter på å få ris i seg når vannet i kjelen koker. Det blir ris i dag. Og stekt pepperost. Det er nam, det. Kanskje ikke verdens sunneste måltid, men heller ikke kjempefy. ;)

Så er det Hotel Cæsar. :oops: Senere er det frustrerte fruer. Liker den serien. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Akkurat nå står en kjele på komfyren og venter på å få ris i seg når vannet i kjelen koker. Det blir ris i dag. Og stekt pepperost. Det er nam, det. Kanskje ikke verdens sunneste måltid, men heller ikke kjempefy. ;)

Ris er kjempegodt, har selv spist kun det og smør eller noe lignenede til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påsken er over for denne gang, men nå er det våren som kommer! :hoppe: Blå himmel, strålende sol, snøsmelting for fullt, og fuglesang! Deilig! :kul:

Ha en fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen, så masse besøk det har vært! :D

Jeg har hatt det ganske så travelt de siste dagene. Har vært på trening tre ganger denne uka. Vrikka foten på vei til den ene treninga. På vei hjem etter trening sa det knas i foten, og siden har den vært vond. :(

Har dessuten blitt grådig forkjøla. (Dumme mensen, og nedsatt immunforsvar) :evil:

Fikk satt opp et trenignsprogram i går, jeg og hu jeg trerner med, og vi skal teste det ut i morgen. Gleder meg faktisk. Det er litt ok å vite at en gjør ting riktig, og hvordan en stiller inn apparatene på rett måte, så nå skal vi bli så sterke atte. :ler:

Har planer om å trene litt forbrenning også. men før den tid...tannlegen. Klokka to i dag. Har'ke no lyst. Har heller egentlig ikke råd, men må nesten. Det er tross alt en rotfylling, og jeg vil ikke ha betennelse i det hullet nei. ;)

Ellers har jeg fått bekreftet hvor mye jeg hadde glemt i matten. Vi har repetert til heldagsprøven som er i uka etter neste. Mandag har jeg fri, for da er det norsk fagdag. Da skal jeg samle inn det siste materialet som jeg skal vise frem under foredraget mitt for klassen.

Skal bli greit å bli ferdig med foredraget. :)

Kos dere i dag folkens. Det er pent vær (hvertfall her), det er idol i kveld, og etter bedøvelsen har gått ut skal jeg spise skive uten skorpe, med kniv og gaffel. (Regner med å være så øm at jeg blir nødt til å gjøre ting på det viset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsener, jenter. Det er kos at dere tar turen innom.

I dag er jeg litt lei... Har ikke blitt noe som helst bedre i nesen og halsen. Heller verre. En god del verre. :( Foten er fremdeles vond. Tror den er bittegranne hoven, men skal ikke si det sikkert. Da er det greit at jeg ikke skal gjøre øvelser som belaster foten på treningssenteret i dag.

I går fikk jeg flere hosteanfall også. Det kiler i halsen. Må kjøpe hostesaft i dag. For det første gikk jeg praktisk talt tom i går. Hadde ikke mye igjen, men den var slimløsende. Ikke mot tørrhoste. Jeg har litt usj i halsen, men det er ikke vanskelig å bli kvitt. Når jeg hoster, der i mot, kjenner jeg at det er tørrhoste.

Lurer på om jeg skal sjekke meg for pollenallergi når jeg er hos legen. Bestilte time denne uka, men kommer ikke til før 4 mai!

Hadde tenkt å bytte lege, men de jeg kunne tenke meg er fullbooket. :-?

Sitter nå med en god kopp te for å lindre litt i halsen, Må føne håret skikkelig før jeg går ut også....og spise litt. Det må jeg gjøre nå, om jeg er lur. ;)

Ha en fin lørdag folkens.

:klem: og *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...