Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Hei!

Er stille her. Vi strever litt med leggingen for tiden. Han vil ikke sovne alene og spretter opp om vi går ut av rommet hans før tida. Ofte skal han reise seg opp både fem og ti ganger før han finner ut at det er en fordel å ligge når man skal sove.;)

Kanskje veldig små problemer i forhold til mange andre, men kjedelig når det står på for det om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, til katt også. Håper det går noen lunde greit med deg, og at lillebror snart melder sin ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Saeria! Det er så stas når du titter innom i boken din. :) Håper dere har fint alle sammen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Merker dagene gårveldig fort og at jeg er opptatt med mye annet. Strikker jakke til G nå som han kan ha til høsten hvertfall. Planen var å strikke den med hette. Da blir han nok en stilig gutt!

G er en veldig aktiv gutt. Det er full fres fra morgen til kveld. Har ikke tid til å sitte i ro et sekund (med mindre det er snakk om mat :ler: ). Det er alltid noe på gang, noe nytt og noe moro å finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er stille her. Vi strever litt med leggingen for tiden. Han vil ikke sovne alene og spretter opp om vi går ut av rommet hans før tida. Ofte skal han reise seg opp både fem og ti ganger før han finner ut at det er en fordel å ligge når man skal sove.;)

Kanskje veldig små problemer i forhold til mange andre, men kjedelig når det står på for det om.

Høres veldig kjent ut - begge mine har vært sånn i den alderen. Helt enig i at det er litt kjedelig når det står på. Vi pleide å sette oss i døråpningen i stedet for inne i rommet, det hjalp litt på, og etterhvert kunne vi gå fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går litt opp og ned. Jeg har vært heldig med leggingen i det siste, og han har sovnet relativt greit så lenge jeg har stått og passet på han. Det er helt greit for meg.

Ellers er det full fres hele dagen. Han er en ganske aktiv gutt, så det er hele tiden noe nytt. Men det er nå moro da og litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom alder han er i, da... Tulla til venninna mi (hun vesla som liksom er litt min også) er som regel i full fres. Hun er herlig! Men hun kan sitte på fanget og bli lest for også. Og sist jeg var der var hun syk, stakkar. Jeg fikk nesten bakoversveis da hun rett etter å ha fått tatt av tissebleia kikka på meg ogs sa "beie!" Så da gikk vi og henta ny "beie" (hun skulle holde "hanna" da vi gikk også, smelt). På toppen av det hele la hun seg helt frivillig ned slik at jeg fikk satt på henne ny bleie. Som regel liker hun å tøffe rundt i blanke messingen. :fnise: Hun er utrolig skjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres herlig ut!

G har vært ordentlig propell i dag! han ble kjempeglad når han så meg i barnehagen i dag, og løpte rett bort til meg og kastet seg i armene mine! :hjerte: Så tok jeg han på ryggen etter vi hadde spist frukt og sagt hadet til alle sammen, og tuslet hjem. Vel hjemme puttet jeg han i vogna og så tuslet vi på butikken og handlet middag og frukt til barnehagen i morgen.

Jeg måtte dog være litt slem mamma i dag og bytte kompress på såret hans. Det kommer en del puss fra såret, så vi må nok bytte den kompressen daglig, og det er ikke stas. Forståelig nok. Hadde vondt av han da, for han gråt så sårt. Men det gikk heldigvis fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. det er kjedelig.

mocci: Han falt i barnehagen og slo pannen i hjørnekanten på en beleggingsstein. Det ble et kutt inn til beinet, og full fres til legevakt. De stripset bare såre da, og så var han så uheldig og dunket seg seg et par uker etterpå. Da slo han opp igjen litt av såret. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper såret gror fint! Og hvis ikke, så blir han bare en tøff gutt med arr i panna. (men skjønner deg allikevel, man vil liksom ikke at noe skal "ødelegge" disse perfekte menneskene vi har laget..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi håper det, men faren har en tendens til å få skikkelig stygge arr som er klumpete og store, så vi håper han har arvet min hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. det er kjedelig.

mocci: Han falt i barnehagen og slo pannen i hjørnekanten på en beleggingsstein. Det ble et kutt inn til beinet, og full fres til legevakt. De stripset bare såre da, og så var han så uheldig og dunket seg seg et par uker etterpå. Da slo han opp igjen litt av såret. :(

Uffda, stakkars liten. :klem: Men det blir vel gjerne knall og fall med disse små. Håper såret ordner seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, ja. Det er ikke noe moro. Vi regner jo med at det blir noen sånne turer i årenes løp, men det er ikke noe moro å se at de har det vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Ikke noe moro. Ettersom han er så ung, vil det mest sannsynlig gro fint :klem:

Edit: Skriveleif

Endret av -Fisken-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...