Bokalven Skrevet 9. januar 2006 #3441 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg sluttet med p-piller (eneste jeg har brukt) for en god stund siden, men disse humørsvigningene kjenner jeg ikke noe til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #3442 Del Skrevet 9. januar 2006 Vi er visst ikke alle like. Mitt flate humør på pillene var jo nettopp en bivikning av de. I dag har jeg: Kost meg på skolen. Tro det eller ei. Skaffet meg 4 nye bher på salg, samt 3 truser. To bher skal syes inn og er klare for henting på fredag. Kjøpt meg kult belte og fin snexi topp for gavekort. Postet masse brev. Kjøpt lærebok. Skrevet kapittelsammendrag av halve kapittelet vi har begynt på. Lagt av I.D. make-up kit. I morgen skal jeg til hudpleie og på skolen. Har ingen undervisning, men planer om å få gjort noen lekser, samt skrive ferdig kapittelsammendraget. Kommer lånekassepengene, skal jeg kjøpe enda en lærebok eller to. Nå er jeg trøtt og sliten...Sov ikke så alt for mye i natt, så det er i grunnen natta til dere fra meg. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #3443 Del Skrevet 10. januar 2006 Frustreeeeeert på lånekassen! Sendte inn signert gjeldsbrev for 6 dager siden, og på lånekassens sider står det at utbetalingen vil skje dagen etter motatt brev. Tror dere det har komt penger? Neeeeida! Ringer så lånekassen. Får en sånn automatisk dame. Velger at jeg vil snakke med saksbehandler. Da kommer følgende beskjed: Det er stor pågang og alle kundebehandlerene er opptatt. Vennligst ring igjen senere! :frustert: Hva pokker skjedde med å stå i kø?!? Sånn som systemet deres funker nå, skal du rett og slett ha grådig flaks for å komme gjennom. Da sitter jeg heller i kø i et kvarter - tjue minutter altså. Nei, gu' bedre... Er farlig å la folk få hjelp. Har sendt en mail, men regner ikke med å få svar på den før etter påske. TIDLIGST! Åhhh...sukk...og jeg som trenger bøker...helst i går! Jeg tar helårskurs på 4 måneder. Da må jo undervisningen gå en anelse fortere enn om jeg skulle tatt de på normert tid.... Knurre... Vel, vel...får komme meg til hudpleieren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. januar 2006 #3444 Del Skrevet 10. januar 2006 Æsj, så irriterende Og ja, det er ikke enkelt når man skal ha noe fra slike instanser, men bare vent til noe skal betales.... da er de ikke sene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #3445 Del Skrevet 10. januar 2006 Helt sant det, Impia. Nå fikk jeg heldigvis snakke med en hyggelig (!) saksbehandler i 12 tiden i dag. Måtte bare vente 5 minutter i kø også. Var nemlig så heldig at jeg fikk plass i køen denne gangen. Så nå har jeg bekreftet at de har motatt mitt underskrevne gjeldsbrev og pengene vil være på konto senest torsdag! Da rekker jeg å kjøpe de siste bøkene og greier. Ellers så har det atter en gang vært tull med nettbanken og regninger som skulle ha vært betalt har ikke blitt det. Fikk heldigvis en ordning på det i dag. Men over til noe langt hyggeligere. Hadde det helt herlig på hudpleien i dag. Fikk masker, ble peelet, dampet, massert, utklemt og smurd. Hele behandlingen tok 1,5 timer og til tross for at jeg hadde kvelvet i meg en 7-11 size kaffekopp kom jeg ut i halvsøvne. Det var rene skjære nytelsen og huden min har aldri vært så deilig før. Skal kjøpe noen pleieprodukter når pengene kommer. Noen av de hudpleieren brukte. Da skal det bli skikk på huden. Fikk vite at overhuden min nå var blitt tørr, så tetracyklinene virker tydeligvis som de skal. Hun brukte de samme tablettene selv og hadde merket det samme hos seg. Håper effekten på ryggen kommer for fullt snart nå, men regner med det kan ta opp til 1,5 mnd. før jeg merker det skikkelig. Etter hudpleien, altså klokka 11.30 gikk jeg til skolen. Begynte å jobbe ca. 11.45 og er nettopp blitt ferdig. Nå skal jeg bare ordne noen småting i byn, ta med noe kinamat hjem og så skal jeg i grunnen bare slappe av til jeg skal på skolen i morgen. Begynner ikke før klokka 15.45 i morgen, men vil være der to timer før for å gjennomgå all leseleksen og begynne å skrive kapittelsammendrag av det. Jeg har skrevet ferdig sammendraget av det vi skulle lese til i går, i dag. Nei...nå får jeg jaggu komme meg hjem. Jeg er i grunnen fornøyd med dagens innsats nå. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. januar 2006 #3446 Del Skrevet 10. januar 2006 Saa deilig med hudpleie da! Du faar kose deg resten av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2006 #3447 Del Skrevet 10. januar 2006 Åh, så herleg det hørtes ut med hudpleie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #3448 Del Skrevet 10. januar 2006 Det var virkelig deilig. Er duperfornøyd med hvordan huden føles. Jeg vet at det i løpet av de nærmeste dagene sikkert vil komme noen småkviser som følge av behandlingen, men det er bare et tegn på at virkestoffene i kremene og maskene fungerer. De samler opp døde hudceller og får de ut av porene. Skal bli deilig å få penger i morgen eller på torsdag. Da skal jeg kjøpe meg de produktene hun brukte. Det kommer nok til å koste litt, men det er jo veldig gode og ikke minst drøye produkter. Skulle jeg fortsatt med "budsjettproduktene" fra Biotherm måtte jeg ha kjøpt inn nye flere ganger i forhold til hvor sjelden hennes produkter må anskaffes på ny. Dermed sparer jeg i grunnen litt penger på det i det lange løp. Dessuten er ikke Biotherm et produkt som funker optimalt for min hud. Det er greit å ha når jeg har dårlig råd. Huden må jo renses og sminkefjernes, men nå som jeg kan ta meg råd til noe som passer for min opprørske hud, gjør jeg heller det. Når jeg får I.D. Bare minerals make-upen i hus vil også den være med på å forhindre stadig tette porer. Kjenner jeg er trøtt i dag også. Hadde en fæl drøm i natt. Den var så virkelig! Drømte at mannen stod i med ei på skolen min. Ei som jeg gikk i klasse med i mange fag. Når jeg konfronterte han med dette, krevde han svar på noen syke rykter om at jeg hadde kyssa og vært mye med en tidligere nabo av oss. (En ganske stooooor fyr som jeg ikke synes er det minste kjekk. ) Jeg fikk avkreftet dette, og fortsatte å spørre han om henne. Som om det er en big deal når han ligger med henne! Han var utrolig unnvikende, noe som bekreftet mine mistanker. Plutselig hører jeg at han snakker og koseprater med henne på telefonen! Hun heter Marianne. (Hun finnes ikke i virkeligheten altså) Han gir meg telefonen samtidig som han hvisker søte beskjeder til henne mens jeg gråtkvalt forklarer henne hvorfor hun må holde seg unna han. Jeg legger gråtende ut om hvor mye jeg elsker han, at han er mitt livs kjærlighet og i det hele tatt. Litt etter holder jeg på å pakke tingene mine for å bo med en felles kompis av oss til jeg klarer å stable meg på beina igjen. Mannen vil ikke ha meg mere. Han vil heller pule på henne sånn dann og vann. Ulykkelig og uten ei krone drar jeg fortvilet i fra mannen, mens han ser fornøyd på det hele. Våkna klokka halv to. Mannen spurte om jeg hadde hatt mareritt, for jeg lå og klynket i senga. Jeg fortalte han det hele, fikk litt trøst og holdt meg våken en stund sånn at jeg slapp å fortsette drømmen når jeg sovna igjen. Mannen var litt imponert over min fantasi. Jeg drømmer jo så mye sært, og dette er så virkelighetsfjernt som det går an. Jeg er jo sambo med en fantastisk flott mann. Eneste jeg kan være takknemlig for med denne drømmen er at jeg fikk en enda sterkere følelse av hvor heldig jeg er som har han, hvor mye han faktisk betyr for meg og hvor ulidelig trist det ville ha vært å miste han. Takk og lov for at jeg har det talent, om jeg må si det selv, til å se på det positive, selv om noe i utgangspunktet er negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. januar 2006 #3449 Del Skrevet 11. januar 2006 Uff ja, saanne droemmer er ekle. Beste er aa glemme dem! Hvordan gaar det i dag? Er huden like bra ennaa? Har plutselig faatt litt smaakviser/tilstoppede porer i pannen jeg, saa jeg vurderer en ansiktsbehandling jeg ogsaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #3450 Del Skrevet 11. januar 2006 Huden er bra den. Det kom noen bittesmå kviser som resultat av behandlingen i går kveld. Men de kunne en bare pirke i, så var de borte. Huden er myk og deilig som ei barnerumpe. :-D En hudbehandling er nok ikke dumt for å rense ut av tilstoppede porer. Dessuten er det deilig å bli massert og dullet med i ansiktet. Nei, folkens...Skolen kaller. Dere får ha en riktig fin dag. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. januar 2006 #3451 Del Skrevet 11. januar 2006 Sånn behandling fortjente du! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #3452 Del Skrevet 11. januar 2006 Takk, søta! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. januar 2006 #3453 Del Skrevet 11. januar 2006 Uffameg då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #3454 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg vet! Det var ikke no morsomt. Godt virkeligheten er en helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. januar 2006 #3455 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg vet! Det var ikke no morsomt. Godt virkeligheten er en helt annen. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #3456 Del Skrevet 11. januar 2006 Åh, hudbehandling hadde eg trengt.. Har ein lei tendens til å få små-kviser på hals, nakke og bryst... Kor fekk du behandling? KVa kosta det? Kor ofte bør det gjerast?? Føler eg bør gjere noko før bryllupet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. januar 2006 #3457 Del Skrevet 12. januar 2006 Vil bare si at du er ei super jente, Saeria. *klem* Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2006 #3458 Del Skrevet 13. januar 2006 Oensker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #3459 Del Skrevet 13. januar 2006 Åh, hudbehandling hadde eg trengt.. Har ein lei tendens til å få små-kviser på hals, nakke og bryst... Kor fekk du behandling? KVa kosta det? Kor ofte bør det gjerast?? Føler eg bør gjere noko før bryllupet.... ← Jeg gikk til Annes. Det koster 490 kroner. Jeg har planer om å gjøre det hver 8 uke ca. Det er vel hver 6 - 8 uke en del anbefaler. Hvis du er plaget med kviser på ryggen og brystet, og har fet hud så kan du få tabletter mot det. Jeg går jo på sånne. Tetracykliner er det. Bredspektret antibiotika. Jeg merker hvertfall bedring. Spesielt i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #3460 Del Skrevet 13. januar 2006 Vil bare si at du er ei super jente, Saeria. *klem* Glad i deg! ← Masse glad i deg også, lunavennen. Du er jaggu ikke verst selv. *klem* Oensker deg en god helg! ← MNasse god helg til deg også, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå