Saeria Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #3421 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Merker jeg er i ganske så godt humør for tiden. Ganske deilig i grunnen. Gleder meg til å ta fatt på skolearbeidet, selv om jeg sikkert kommer til å syte, klage og tømme frustrasjoner i boka mi etterhvert dette semesteret. Jeg vet jeg har fått noen av de beste lærerne. Samtlige er jeg på godfot med. Han ene kommer sikkert til å gi meg litt grå hår et par ganger, da han faktisk kan irritere på seg gråstein om han får det for seg. Ellers er han veldig søt. Jeg vet at det kreves mer av meg på denne skolen, enn på en vanlig vgs. I grunnen er jeg takknemlig for det, for da er en mer forberedt på hva som vil komme på høyskoler/universiteter. Penger er snart på konto. Shopping er planlagt. Jeg har 3 sikletimer i morra. Hele 8 i løpet av en uke! Ikke det at jeg sikler hele tida da. Bare når jeg får det for meg. Mannen gjør det kjempebra på jobb, og får jevnlig "spesialoppdrag" sjefene på arbeidsplassen mener han er best på å utføre. Han jobber masse, stortrives og bidrar enormt økonomisk, noe jeg ikke kan. Det beste er at han ikke synes det gjør noe at jeg ikke har så mye penger å bidra med. Senere kan det hende det er du som må sørge for kronene, sier han. Dessuten har du vært den som har stått for pengene du også. Han er nå søt. Fortsetter hans karriere slik den gjør nå, tviler jeg sterkt på at jeg noen gang kommer til å bli den som står for brorparten av kronene i felleskassa. Men man vet jo aldri. Søstera mi gleder seg til å ta fatt på det første faget som skal lede henne til studiekompetanse. Da er hun et skritt nærmere barselsykepleierdrømmen. Jeg er stolt av henne jeg. Det skal tross alt litt guts til å starte et sånt prosjekt i en alder av 34 (blir 35) og når en har to barn, hvorav den ene ikke er fylt året enda. Livet har på mange måter lagt godsida til nå. Skal i bryllup om noen uker og feire kjærligheten mellom to flotte mennesker. Sånne dager er det verdt å ta vare på, glede seg over og legge seg på minnet. Minnene kan være til trøst når livet butter i mot. *voldsomt så kvasifilosofisk nå da, Saeria.... * Dessuten er jeg glad for at jeg har dere, jenter. Dere er så søte som stikker innom med gode ord, oppmuntring, støtte, latter, gleder og mye mer. Takk for at jeg får ta del i livene deres også. Klart at alt ikke sies på nett, men man lærer hverandre litt å kjenne for det. Nei...nå må jeg peller meg i seng.... til dere alle sammen og mange gode (eller svevehoder) *klemmer* fra lille meg. Endret 6. januar 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #3422 Del Skrevet 6. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2006 #3423 Del Skrevet 6. januar 2006 Så herlig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. januar 2006 #3424 Del Skrevet 6. januar 2006 Enig med Impia! Haaper du faar en fin dag! God shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3425 Del Skrevet 6. januar 2006 Denne dagen har bare vært helt GULL! Ikke det at det har skjedd så mye, men dagen har liksom bare vært preget av god stemning og i det hele tatt. En spesiell ting skjedde...eller det skjedde egentlig ikke no, men det er bare...jah... Blir dere for nysgjerrige så kan dere sende PM. Det er ikke noe voldsomme greier. Bare noe jeg føler jeg ikke kan legge ut her, om dere skjønner. Å føle at en er i stand til å bidra med noe faglig, å vite at en blir respektert og å ha et godt faglig fellesskap er godt å ha med seg på veien. Dette vet jeg at jeg har dette semesteret. Kommer til å bli übertrist å forlate skolen. Jeg som misliker å gråte i offentlighet kommer sikkert til å når det hele er over! Ja,ja...hvem har sagt at en ikke kan komme på besøk? Kommer sikkert til å stikke innom et par ganger i året for å høre hvordan ståa er. Jeg har blitt så utrolig godt kjent med en del av faglærerne og andre ansatte der, at jeg sikkert kommer til å stikke innom hvertfall før jul i årene som kommer. Ta med noe godt hjemmebakt og ønske de God Jul liksom. Uff...nå høres jeg supergeeky ut. Faktum er at disse menneskene har hatt en stor inflytelse i livet mit. Utelukkende på en positiv måte. Det skal jeg passe på å si til dem...etter siste eksamen. Rart at livet uten p-piller/p-plaster arter seg sånn som dette. Når jeg gikk på greiene var humøret mitt stort sett på det jevne. Ikke mer enn det. Nå kjenner jeg på , for første gang på årevis, alle bølgetopper (og daler) som en kvinne normalt har humørmessig. Jeg må bare si at det faktisk er ganske deilig. Javisst er jeg mye mer lettrørt nå enn før. Leste Fotspor (det diktet med av en ukjent forfatter) når jeg tittet på kort, og det var hakket før tårene spratt ut av øynene på meg midt i gågata! Har alltid likt det diktet, selv om jeg ikke kaller meg kristen. Det symboliserer noe av det en guddommelighet er. Hvis det er en/noen. Merker jeg er skikkelig sugen på å komme i gang ordentlig med skolen. Lange dager med lesing, pugging, frustrasjoner, gleder og sorger er noe av det jeg faktisk ser frem til. Å vite at jeg faktisk kan få dette til, at viljen er der og at hjelp er rett opp eller ned en trapp om det trengs gir meg den tryggheten jeg trenger for å føle at jeg kan gi jernet. Alderen min spiller sikkert inn også. Nei visst er jeg ikke gammel. Snart 26, men du verden alt en rekker å lære på de 8-10 årene. Bare det å kunne se hvordan opplevelser langt tilbake i tid har vært med å forme en, og hvordan det påvirker en i dagliglivet er noe en ikke tenker på i tenårene. Nå ser jeg hva ting har gjort med meg, hvordan de har formet meg, og hvordan mennesker fremdeles og for alltid vil være en påvirkning i ulik grad og retning. Klart det hadde vært deilig å være tenåring igjen. Hvert fall av og til. Men akkurat nå trives jeg i mitt eget ståsted. Jeg er fornøyd med hvordan ting er for tiden og mine fotspor ville jeg i grunn ikke ha etterlatt meg på en annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2006 #3426 Del Skrevet 6. januar 2006 Oi, her var dedt mange dype tanker på en fredagsettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3427 Del Skrevet 6. januar 2006 Et lite sekund er alt som skal til for å danse med skyene hoppe paradis med englene sitte på brygga og dyppe leggene i lunket vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3428 Del Skrevet 6. januar 2006 Oi, her var dedt mange dype tanker på en fredagsettermiddag ← Det er funky hvor mye rart som popper opp i hodet mitt av og til, og når det er helg til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2006 #3429 Del Skrevet 7. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. januar 2006 #3430 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har også sluttet på p-piller/hormonprevansjon - så jeg regner med at jeg også kommer til å kjenne alle disse humørsvingningene etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #3431 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, det gjør du nok. Det er hvertfall bedre enn en humør som er flatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. januar 2006 #3432 Del Skrevet 7. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #3433 Del Skrevet 8. januar 2006 Har nettopp spist en god porsjon tagliatelle med hjemmelaget pastasaus. Mannen ligger og slapper av på sofaen med pusen oppå seg. Dynea ligger på toppen av begge. De koser seg veldig. Planen for dagen er å lese litt lekser, sortere papirer som skal sendes til søstera mi i morgen, gjøre klar et hårprodukt som er byttet med en av KG jentene her og sjekke kontoen for å se om det er kommet inn studielån. I morgen skal jeg betale for en ansiktsmaske og ei bukse. Bøker i sosialkunnskap skal handles inn, jeg skal beinfly på Netty undertøy og se om de har igjen de BHene jeg peilet meg ut på fredag, men som jeg ikke fikk legge av da de var salgsvarer. Drømte om de bh'ene i natt og da var det ingen igjen. Bare sånne normale hennes og mauritz størrelser, og det er ikke akkurat det jeg trenger. Jeg trenger jo BHer i størrelse 65 E/F alt etter som. Eller 70 DD/E som jeg kan få sydd inn. Håper de har de igjen, og at de har trusene også. Ellers er det i grunnen ikke stort som skjer her enda. Det er ikke før til uka som kommer at arbeidsmengden kommer til å ta seg kraftig opp. Har også planer om å stikke innom treningssenteret hvor mannen trener. Få noen prøvetimer og sjekke ut pilates og yogatimene. Målet er en litt strammere kropp. Pilatesen kan hjelpe der. Yogaen er for å få en deilig avslappende avslutning på onsdagene. Det er siste dagen i uka jeg har sen undervisning, og jeg må opp tidlig dagen etterpå. Da kan nok yogaen hjelpe meg å med å få en god natts søvn. Tripp trapp/fast i fisken timer har jeg også lyst å prøve meg på. Hvem har vel ikke lyst å bli fast i fisken. Merker jo at jeg er blitt betraktelig "større" siden jeg kom sammen med mannen. Har hoppet opp gode 2-3 buksestørrelser og lagt på meg 10 kg. Det er ikke noe mål å ta av seg alle disse kiloene, men bli litt mer tonet. Jeg var jo i grunnen ganske så tynn før. Litt for tynn ville vel noen sagt, men det var ingeting mot da jeg veide 47 kilo og var like høy som jeg er nå. (1,60 m) DA var jeg ALT FOR tynn. 24 tommer i livet (og en liten 24 tommer might I add) er på grensen til det sykelige. Men jeg var ikke syk. Jeg åt og koste meg masse. Var en god del mer aktiv også, men kroppen ville bare ikke ta til seg kaloriene og gjøre de om til kilo. Skal unne meg litt velvære på eget bad i dag også. Jeg har endelig fått kjøpt inn spesialshampoen fra apoteket som jeg er avhengig av mtp. eksemet. Jeg skal dusje, vaske hår barbere meg, rense ansikt og slappe av. I går la jeg en Garnier ansiktsmaske som ser ut til å ha gjort huden godt. Det var en sånn som fjerner urenheter og skal unngå at porer tilstopper seg så fort. Rent agurkekstrakt var visst cluet i den. Det luktet og smakte agurk. Smaken fant jeg fort nok ut av da jeg skulle skylle av masken. Hmm...det var visst det. Dere får ha en fortsatt fin søndag folkens. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. januar 2006 #3434 Del Skrevet 8. januar 2006 Netty..... Der har jeg vært og de har jammen meg mye sexy Skulle ønske vi hadde noe sånt her. Kjøpte bikini der i fjor, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #3435 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, de har veldig mye fint. Mye dyrt også. De jeg fant kostet 399, 549 og 299. Men det er 30% rabatt, så da blir det enda billigere. Skal være på Netty klokka 10 i morgen tidlig. Det æ'kke så viktig at jeg skal sitte på skolen til klokka 19.00 om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. januar 2006 #3436 Del Skrevet 8. januar 2006 Synes ikke det er så dyrt jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #3437 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Ikke jeg heller. Har tross alt en bh som kosta meg 1000 kroner. Kjempegod bh, da. Men det er nå engang sånn at en kvinne trenger et utvalg av bher i skpet/skuffen for å klare seg gjennom ei uke. Har for øyeblikket 5-6 stykker som passer, derfor hadde det ikke vært så dumt med en tre til. Da kan jeg vaske dem en gang i uka og allikevel ha noe å ha på meg mens de tørker. Så er det jo litt greit å ha matchende truse. Noen ganger vil en jo føle seg fin innerst også. Men det skal sies at jeg har sett bher til godt over tusenlappen hos netty da. Sånn type 1299,- til 1599,-. Det er litt dyrt, så sant en ikke skal ha det som "jeg gifter meg undertøy". Endret 8. januar 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. januar 2006 #3438 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har faktisk aldri hatt matchende sett... Skulle gjerne hatt, men bh`ene mine er så dyre at om jeg skal kjøpe matchende truse så koster det meg tusen kroner... minst... for settet, og det tar jeg meg ikke råd til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. januar 2006 #3439 Del Skrevet 8. januar 2006 Sniker meg inn i alt undertoeypratet og oensker deg en fin-fin uke! Siden du er i saa godt humoer allerede lover det jo godt! Men si meg en liten ting...ble plutselig nysgjerrig naar du skriver at du har str. E/F i bh, og samtidig tidligere har sagt at du har lyst paa silikon?! Eller er det jeg som har lest feil eller har sviktende husk, kanskje? Uansett - en fra meg med oenske om en fin kveld! ps. kan du ikke sende meg en kjapp pm om det du ikke ville/kunne si?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #3440 Del Skrevet 8. januar 2006 Impia: Skjønner deg godt når det blir så dyrt for et helt sett. Er det bare enkle glatte bher i sort eller hvitt finner man tross alt passende truser på lindex. Popelka: Du husker rett, Popelka. Tingen i alt dette er jo at omkretsen min er på heller beskjedne 65, eller 30 inches om du vil. Da skal det ikke mye til før en flyr opp i størrelse. Den Bhen jeg har i 65F er liten i størrelsen. Ca. en cupsize mindre, altså en DD/E. DD og E er det samme. Det er nemlig ikke alle produsenter som bruker størrelsen DD. De bruker E i stedet. Denne måten bruker jeg å beskrive mine pupper på: De er litt over en Saeriahåndfull, og Saeria har ikke spesielt store hender. De er litt "brede" i formen, og der er vel litt av grunnen til at jeg fyller ut en 65E cup. Det er dog bare den største puppen som fyller den helt ut. Den andre er litt mindre. For mannens vedkommende er puppene mine en håndfull hver. Men det blir nok ikke noen operasjon på meg med det første. Blir nok hvertfall et år til om ikke 3. Da får jeg hvertfall brukt opp bhene jeg har kjøpt/fått som er i rett str. for meg nå. PM skal sendes. til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå