Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En litt forsinket hilsen fra Saeria som for tiden må nøye seg med modem...

En fortsatt god jul ønskes all mine venner og besøkende av boka. Måtte dere få en hyggelig og fredelig romjulstid. :)

*klem* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er så godt i gang kan jeg jo nevne noe av det Saeria fikk seg til jul. Det var en særs vellykket julaften med unger, bråk, latter og morro.

Av Saeriamannen vanket det: Sony Ericsson W800i, Lee bukse og undertøy fra Netty. Buksa og undertøyet måtte byttes i et nummer større, men det gjør da ikke noe. Må sies at Lee er sære i størrelsen. Noen passer i 28, andre i 29 og 30. :forvirret:

Dessuten vanket det helt nytt bestikk i koffert, gavekort på Esthetique (brukt opp), gavekort på JC (har tilgodelapp, kjøpte ei fin bukse på "tebud"), Klisterhjernespill, Desperate Housewives sesong en, to andre DVDer, gavekort på hudpleie, pyntefigur fra tantebarn (søt marihøne i keramikk), vekkerklokke, sjokolade, griseflaks og Nemi. Masse fint altså.

I tillegg fikk jeg en hel stappfull bag med klær fra veninna mi. Alt var blitt for smått til henne, stakkar. Heldigvis kan jeg nyte godt av det. Fikk vel 5-6 bukser, 4 gensere, topper, 3 jakker og et par belter. :overrasket: Snille veninna mi. I tillegg skal jeg få låne en kul jakke når hun kommer på besøk, og da tar hun med seg et vinstativ vi skulle få. Hun og typen trengte ikke tre stykker sa hu. :ler:

I morgen skal jeg hente ei bukse, i januar regner jeg med at sydama er ferdig med en annen jeg skal hente og så skal de på Netty sy inn BHen jeg bytta.

Kjøpte en annen BH også i dag. Kosta bare 300 kroner, så da kunne jeg ikke la være. Måtte opp i strørrelse 65F! :overrasket: Visst er jeg blitt rundere i kantene det siste året (Magen, nedre rygg og lår), men at puppene også hadde fått litt, det ante jeg ikke.

Noen skal melde seg inn i det nærmeste treningssenteret og trene for harde livet etter nyttår. :rodme: Det andre senteret jeg er medlem hos ligger så køddent til, at jeg er blitt støttemedlem. :flau: Jeg burde skamme meg! :fy_fy:

Men nå kan jeg se frem til Pilates, Yoga og tripptrapptimer. Litt styrke skal man også kunne klemme inn. Da blir det bra. Typen skal være med å vise meg litt, selv om han ikke vil ha meg med i bolehjørnet/apeburet. (Der frivektene står.) Er ikke akkurat stas alltid å trene med dama foran bolegutta, nei. Det skjønner jeg jo. Så lenge jeg får et opplegg som passer meg, er jeg fornøyd. I førsten blir det nok forbrenning som er det viktigste. Bør få vekk litt av det farlige magefettet. Misforstå meg rett, jeg er ikke tykk. Har bare fått litt mye kosemage. Det er ikke bra for helsa, og jeg har tenkt å leve lenge. ;)

Har også bestilt time hos frisøren til den 20 januar. Skal i bryllup uka etter, og da må jeg være fin på håret. Tenker meg at jeg vil ha en lys Jennifer Aniston variant med striper. :sjarmor: Så en av hennes fine frisyrer i Henne eller Det nye. KLer jeg sånn, vil jeg har. Det vil jo min flinke frisør se når jeg viser han bildene. :)

I tillegg har jeg planlagt skoshopping når jeg får studielån. Har ingen fine høye støvletter, og må ha noe som egner seg til knelang sort kjole. ID sminke skal også bestilles fra det store utland, og jeg skal på Helios for å prøve ut Dr. Hauschka til huden min. Alt når studielånet kommer. Godt jeg bare trenger 3 bøker i år. ;) Før bryllupet skal gavekortet på hudpleien brukes. Ta meg en dyprens av ansiktet, noe som trengs etter huden begynte å gjøre opprør. :forvirret:

Sånn...dett var dett...nå vil jeg sette meg i sofakroken med det siste Woman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener:

:nissekonekyss:Eit Riktig Godt Nytt År :engel:

fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! :nisseblunk:

Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...