Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #3281 Del Skrevet 2. desember 2005 *helgeklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. desember 2005 #3282 Del Skrevet 3. desember 2005 Psssst; nå har vi like mange sider igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. desember 2005 #3283 Del Skrevet 3. desember 2005 Har du mulighet til å kikke på gamle eksamensoppgaver og løse dem? Det bruker være lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #3284 Del Skrevet 3. desember 2005 Masse besøk! Impia: Fjordlandmat er alenemat, ja. Greit når den bedre halvdel blir sen fra jobb. Er stort sett da jeg også spiser det. De få gangene jeg spiser det da.Gubben jobber oftere overtid enn hva jeg tyller i meg ferdigmiddag. Takk for helgeklemmen,Evelina. Lythande: Åååhhh! Har vi? Så gøy! lunacia: Jeg har fått mange gamle eksamener, og ut i fra de ser det ut til at jeg hadde klart det meste. Det jeg lurer på må jeg spørre læreren om på mandag. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. desember 2005 #3285 Del Skrevet 3. desember 2005 Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #3286 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei, Linn3c. Her går det fint. Takk for omtanken. Tanna er mest sannsynlig død (i følge Sniglå som jo holder på med tannlegeutdannelsen, og er så flink) , så da kjenner jeg heldigvis ikke noe til det. Den forrige jeg rotfylte var også dau som ei sild. Ikke er jeg stressa med tanken på matten heller, så dagene etter onsdag har i grunnen vært opptur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. desember 2005 #3287 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei, Linn3c. Her går det fint. Takk for omtanken. Tanna er mest sannsynlig død (i følge Sniglå som jo holder på med tannlegeutdannelsen, og er så flink) , så da kjenner jeg heldigvis ikke noe til det. Den forrige jeg rotfylte var også dau som ei sild. Ikke er jeg stressa med tanken på matten heller, så dagene etter onsdag har i grunnen vært opptur. ← Men då er jo alt berre velstand hos deg då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #3288 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja, her er det velstand! Helt til i morra formiddag. Da blir det velstandspause noen timer mens jeg leser til matteeksamen, men etter det kan velstanden luske seg tilbake. Skal forresten huske å krysse masse fingre for deg på mandag.Håper inderlig at de lar deg få jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #3289 Del Skrevet 4. desember 2005 Hallooooooooo!!! Det er søndag, opp av dyna og ut i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. desember 2005 #3290 Del Skrevet 4. desember 2005 Du får gjøre så godt du kan, vennen. Ingen kan forvente seg noe mer. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. desember 2005 #3291 Del Skrevet 4. desember 2005 Helluuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #3292 Del Skrevet 4. desember 2005 Hallooooooooo!!! Det er søndag, opp av dyna og ut i skogen ← Ut i skogen??? :klø: Nei jeg må gjøre matte. Du får gjøre så godt du kan, vennen. Ingen kan forvente seg noe mer. *klem* ← *klem* Helluuu!! ← Takk! Så snill du er Sniglå. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. desember 2005 #3293 Del Skrevet 4. desember 2005 Ja, her er det velstand! Helt til i morra formiddag. Da blir det velstandspause noen timer mens jeg leser til matteeksamen, men etter det kan velstanden luske seg tilbake. Skal forresten huske å krysse masse fingre for deg på mandag.Håper inderlig at de lar deg få jobben. ← Så fint å lese at du har det bra vennen! Lykke til med lesing og eksamen! Kjempesnilt av deg å krysse for meg, ser nokså svart ut her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #3294 Del Skrevet 4. desember 2005 kveldskos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #3295 Del Skrevet 4. desember 2005 Sånn...nå er jeg ferdig med matten. I morra har jeg date med både legen og tannlegen.....også muligens en prøve...vi får se. Nå skal i hvertfall jeg slenge meg på soffan. Er trøtt som en strømpe. Har bare lyst å proppe i meg nachos og salsadip og sove. Men det er ikke akkurat definisjonen på sunt. Får nøye meg med soffan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. desember 2005 #3296 Del Skrevet 4. desember 2005 Flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #3297 Del Skrevet 5. desember 2005 Kvelds...ehh...nattkos tilbake til deg. Vet nå ikke om jeg har vært så flink, for det var ikke den mest produktive dagen. Får nok gjort litt mer i morgen når jeg får spurt læreren om et par ting. Får tilbake onsdagens prøve i morgen også...eller senere i dag heter det vel nå. *Grøsse* Håper jeg får ta den om igjen omdet skulle ha gått i dass. Nei...legge seg nå...hvertfall ganske snart. Skal opp sent i morgen. Klokka 8, men bør sove litt før jeg går til legen og klager min nød om konstante blødninger og kviseutbrudd. (Noe jeg aldri har hatt noe særlig av før. ) Håper jeg ikke har hatt en ufullstendig abort. Da må jeg jo på sykehuset for å skrape resten ut. Narkose og greier. Synes narkose er skummelt, for tenk om man er allergisk. Da kan det gå riktig galt... *Saeria flink til å krisemaksimere, ja... ) Natta! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. desember 2005 #3298 Del Skrevet 5. desember 2005 Gjekk det bra hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #3299 Del Skrevet 6. desember 2005 Heisann. Legetimen gikk fint. Måtte fjerne spiralen da. Fortelle mer senere i dag. Har det eksamenstravelt akkurat i dag og i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2005 #3300 Del Skrevet 6. desember 2005 *innom med hasteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå