Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*koser på lunacia*

...sånn...tusle bort for å være sinna på meg selv....

Er det mulig å være så brødhåvve at en ikke klarer en matteprøve en har lest på i over 15 timer...?(effektiv lesetid) :kjempesinna::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna::frustrert::sinna::kjempesinna::frustrert::sinna::sur::sinnatagg:

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEN!

Har en tann som burde ha blitt rotfylt...burde gjort det i sommer,men har ikke hatt råd....

og nå knakk en liten bit av den tanna av når jeg skulle spise pytt i panne. Ikke fordi pyttis er så hardt, men fordi det var en liten bruskbit i pyttismixen! Faen ta den forbanna pyttisen!

:grine: Og jeg som er liiiiiivredd tannlegen! Men jeg må jo gå....så jeg ringte da tannlegen.....og jeg er nødt til å vente helt til mandaaaaaaag! :grine:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH! SINNA NÅ!

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daker lille venn :kose:

Dette var da ikke bra. Tanna var vel det minst verste kanskje - den kan jo fikses på mandag, men matteprøven er det vel litt verre med.. eller?

:kose: :kose: litt ekstra på Saeria i dag + at du skal få en :dagens-rose: av meg i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for :kose: Og :dagens-rose: Impia. Snill du. :)

Matteprøven er det nok litt verremed, ja. Kunne tatt en ny prøve på mandag, men da skal jeg til legen...og tannlegen. Har tannlegeskrekk også, men har funnet en jeg ikke er så redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Jeg og HATER tannleger. Håper det går bra på mandag da og at du klarer deg igjennom de dagene som er igjen!!

:klem:

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy: Jeg skal nok klare meg frem til mandag. Tygge på andre siden, så ordner det seg.

Impia: Det var ikke eksamen, men en vanlig prøve. Skal ha eksamen på onsdag. Får jeg integraler som en stor del av eksamen, så kan jeg gå å legge meg! :(

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det integraler som var problemet denne gangen? (fatter ikke hva jeg skriver om engang jeg da :klø: ) :ler:

For dda kan du jo lese litt ekstra på det da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*koser på lunacia*

...sånn...tusle bort for å være sinna på meg selv....

Er det mulig å være så brødhåvve at en ikke klarer en matteprøve en har lest på i over 15 timer...?(effektiv lesetid) :kjempesinna::frustrert:

Nammen... Ikke vær sinna på deg selv, da... Skjønner man ikke matten så hjelper det ikke å lese og lese. *kosemassepå*

Og, tannlege MÅ man gå til. *streng pekefinger*

Jeg går årlig. Tør ikke noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk folkens!

Integraler er i seg selv....nå som jeg har lest i over 12 timer på det...greit. Det forutsetter naturligvis at en ikke får sånne kødne oppgaver som jeg fikk. Det forutsetter også at en ikke blir stressa i topplokket, noe jeg ble...Kombinasjonen av kødne oppgaver og stress gjør at jeg helt mister troen på meg selv..men, men...vi får se på mandag.

Har det gått i dass får jeg be om jeg kan ta prøven på nytt der og da. Vi kunne nemlig velge om vi ville ha prøven i går eller på mandag. Jeg valgte i går, siden jeg har eksamen om ei uke,og jeg har ENDELIG fått en legetime. På mandag selvfølgelig.

Så da bærer det avsted til legetime klokka ti. Da sitter klasseveninna mi (som gikk i frustrasjon kort tid etter prøven var delt ut) og tar en ny prøve. Jeg kommer på skolen etter legetimen, får vite om det gikk i dass, og gjorde det det....ja da ber jeg pent omå få ta den på ny der og da. (Selv om jeg burde lese til eksamen)

Sånn er det...Klokka 17.00 skal jeg til tannlegen. Han skal få beskjed om at det ikke er godt å bli pirka på i den tanna, så han kan bare drite i å ta frem den skrapetingen før jeg er bedøvd! Har pirka ned i tanna selv, og det er ikke noe særlig godt. Ikke kjempevondt heller da. Kjenner ikke noe når jeg spiser og drikker heldigvis, men så tygger jeg med tennene på den andre siden. ;)

Så skal han få fikse tanna,og jeg skal betale med penger jeg ikke har. (Stakkar sambo..)

Men snart er det juuuuuuuuuuul! Jeg er i grunnen i godt humør i dag, og er kjempeglad for all trøsten jeg har fått her. Dere er så søte! :klem: *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Uff, jeg er borte i noen dager, og hva er det jeg leser? :grine: Stakkars deg, ikke bra med daarlig tann og uggen matteproeve paa samme tid! Men du, snart er det JUL og juleferie...!

Haaper helgen blir bedre enn de foregaaende dagene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagen var kjip. Takk for gode klemmen.

Det som er så frustrerende er at jeg skjønner det meste av det som er i boka, og klarer å løse oppgaver der. Det er bare på denne prøven at det skar seg.

Har sittet og lest til eksamen i dag. Skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre før eksamen. Jeg får jo til det aller meste. Det er et par tinge jeg lurer på, og de må jeg spørre læreren om på mandag. Ellers sitter det meste. Vektorer, irrasjonale likninger, ulikheter, logaritmer, derivasjon og alt det...går greit...

Tror rett og slett jeg bare må roe meg ned når prøven først kommer. Det er når jeg begynner å stresse at alt klurer seg til. Nå får vi heldigvis en forberedelsesdel dagen før eksamen sånn at vi får vite litt av hva vi får på selve eksamenen. Det tror jeg vil kunne hjelpe på å roe nervene.

Tanna mi gjør heldigvis ikke vondt og så lenge tannlegen bedøver meg, så skal det nok bli en orden på det. Alt i alt så er jeg lettere til sinns nå. :)

Sambo har hatt en stor presentasjon på jobben i dag. Håper det gikk bra. Han skal nemlig på juleavslutning med firmaet som har leid han inn, så han blir sen i kveld. Derfor får jeg ikke vite noe før i natt.

Og en pakke med Fjordland Kalkunbryst står i kjøleskapet til meg. :sikle: Den er faktisk god. :)

Så i kveld er det en hel kveld alene. Bare meg og katten. Det skal bli godt det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...