Sun Mei Skrevet 28. november 2005 #3261 Del Skrevet 28. november 2005 WOW Nå ble jeg rørt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. november 2005 Forfatter #3262 Del Skrevet 28. november 2005 Jepp. Man er da kverulant, må vite. ← WOW Nå ble jeg rørt nå ← Men det er jo sant...synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. november 2005 #3263 Del Skrevet 28. november 2005 Tusen takk, Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. november 2005 #3264 Del Skrevet 29. november 2005 *kosemoserlittpåSaeria* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2005 Forfatter #3265 Del Skrevet 30. november 2005 *koser på lunacia* ...sånn...tusle bort for å være sinna på meg selv.... Er det mulig å være så brødhåvve at en ikke klarer en matteprøve en har lest på i over 15 timer...?(effektiv lesetid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. november 2005 #3266 Del Skrevet 30. november 2005 *klemme og trøste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2005 Forfatter #3267 Del Skrevet 30. november 2005 Takk,Linn3c. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2005 Forfatter #3268 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) FAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEN! Har en tann som burde ha blitt rotfylt...burde gjort det i sommer,men har ikke hatt råd.... og nå knakk en liten bit av den tanna av når jeg skulle spise pytt i panne. Ikke fordi pyttis er så hardt, men fordi det var en liten bruskbit i pyttismixen! Faen ta den forbanna pyttisen! Og jeg som er liiiiiivredd tannlegen! Men jeg må jo gå....så jeg ringte da tannlegen.....og jeg er nødt til å vente helt til mandaaaaaaag! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH! SINNA NÅ! Endret 30. november 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. november 2005 #3269 Del Skrevet 30. november 2005 Daker lille venn Dette var da ikke bra. Tanna var vel det minst verste kanskje - den kan jo fikses på mandag, men matteprøven er det vel litt verre med.. eller? :kose: litt ekstra på Saeria i dag + at du skal få en av meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2005 Forfatter #3270 Del Skrevet 30. november 2005 Takk for Og Impia. Snill du. Matteprøven er det nok litt verremed, ja. Kunne tatt en ny prøve på mandag, men da skal jeg til legen...og tannlegen. Har tannlegeskrekk også, men har funnet en jeg ikke er så redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. november 2005 #3271 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Jeg og HATER tannleger. Håper det går bra på mandag da og at du klarer deg igjennom de dagene som er igjen!! Endret 30. november 2005 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. november 2005 #3272 Del Skrevet 30. november 2005 Er det en stor prøve eller? Jeg mener sånn avsluttende eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2005 Forfatter #3273 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Glossy: Jeg skal nok klare meg frem til mandag. Tygge på andre siden, så ordner det seg. Impia: Det var ikke eksamen, men en vanlig prøve. Skal ha eksamen på onsdag. Får jeg integraler som en stor del av eksamen, så kan jeg gå å legge meg! Endret 30. november 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. november 2005 #3274 Del Skrevet 30. november 2005 Var det integraler som var problemet denne gangen? (fatter ikke hva jeg skriver om engang jeg da :klø: ) For dda kan du jo lese litt ekstra på det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. november 2005 #3275 Del Skrevet 30. november 2005 *koser på lunacia* ...sånn...tusle bort for å være sinna på meg selv.... Er det mulig å være så brødhåvve at en ikke klarer en matteprøve en har lest på i over 15 timer...?(effektiv lesetid) ← Nammen... Ikke vær sinna på deg selv, da... Skjønner man ikke matten så hjelper det ikke å lese og lese. *kosemassepå* Og, tannlege MÅ man gå til. *streng pekefinger* Jeg går årlig. Tør ikke noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. desember 2005 #3276 Del Skrevet 1. desember 2005 Klemme og trøste litt meir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #3277 Del Skrevet 1. desember 2005 Takk folkens! Integraler er i seg selv....nå som jeg har lest i over 12 timer på det...greit. Det forutsetter naturligvis at en ikke får sånne kødne oppgaver som jeg fikk. Det forutsetter også at en ikke blir stressa i topplokket, noe jeg ble...Kombinasjonen av kødne oppgaver og stress gjør at jeg helt mister troen på meg selv..men, men...vi får se på mandag. Har det gått i dass får jeg be om jeg kan ta prøven på nytt der og da. Vi kunne nemlig velge om vi ville ha prøven i går eller på mandag. Jeg valgte i går, siden jeg har eksamen om ei uke,og jeg har ENDELIG fått en legetime. På mandag selvfølgelig. Så da bærer det avsted til legetime klokka ti. Da sitter klasseveninna mi (som gikk i frustrasjon kort tid etter prøven var delt ut) og tar en ny prøve. Jeg kommer på skolen etter legetimen, får vite om det gikk i dass, og gjorde det det....ja da ber jeg pent omå få ta den på ny der og da. (Selv om jeg burde lese til eksamen) Sånn er det...Klokka 17.00 skal jeg til tannlegen. Han skal få beskjed om at det ikke er godt å bli pirka på i den tanna, så han kan bare drite i å ta frem den skrapetingen før jeg er bedøvd! Har pirka ned i tanna selv, og det er ikke noe særlig godt. Ikke kjempevondt heller da. Kjenner ikke noe når jeg spiser og drikker heldigvis, men så tygger jeg med tennene på den andre siden. Så skal han få fikse tanna,og jeg skal betale med penger jeg ikke har. (Stakkar sambo..) Men snart er det juuuuuuuuuuul! Jeg er i grunnen i godt humør i dag, og er kjempeglad for all trøsten jeg har fått her. Dere er så søte! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2005 #3278 Del Skrevet 2. desember 2005 Uff, jeg er borte i noen dager, og hva er det jeg leser? Stakkars deg, ikke bra med daarlig tann og uggen matteproeve paa samme tid! Men du, snart er det JUL og juleferie...! Haaper helgen blir bedre enn de foregaaende dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #3279 Del Skrevet 2. desember 2005 Onsdagen var kjip. Takk for gode klemmen. Det som er så frustrerende er at jeg skjønner det meste av det som er i boka, og klarer å løse oppgaver der. Det er bare på denne prøven at det skar seg. Har sittet og lest til eksamen i dag. Skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre før eksamen. Jeg får jo til det aller meste. Det er et par tinge jeg lurer på, og de må jeg spørre læreren om på mandag. Ellers sitter det meste. Vektorer, irrasjonale likninger, ulikheter, logaritmer, derivasjon og alt det...går greit... Tror rett og slett jeg bare må roe meg ned når prøven først kommer. Det er når jeg begynner å stresse at alt klurer seg til. Nå får vi heldigvis en forberedelsesdel dagen før eksamen sånn at vi får vite litt av hva vi får på selve eksamenen. Det tror jeg vil kunne hjelpe på å roe nervene. Tanna mi gjør heldigvis ikke vondt og så lenge tannlegen bedøver meg, så skal det nok bli en orden på det. Alt i alt så er jeg lettere til sinns nå. Sambo har hatt en stor presentasjon på jobben i dag. Håper det gikk bra. Han skal nemlig på juleavslutning med firmaet som har leid han inn, så han blir sen i kveld. Derfor får jeg ikke vite noe før i natt. Og en pakke med Fjordland Kalkunbryst står i kjøleskapet til meg. Den er faktisk god. Så i kveld er det en hel kveld alene. Bare meg og katten. Det skal bli godt det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. desember 2005 #3280 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja, Fjordlands produkter er kjempegode. Jeg spiser bare sånt til middag når gubben jobber overtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå