Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her er det livat! :ler:

Evelina? Du må da ikke se så overrasket ut! Min beskrivelse av deg stemmer jo. Jeg er ikke den eneste på KG som er imponert over alt du rekker over, husker på, ordner, styrer og bakser med i løpet av en normal Evelinauke. Mannen din og ungene bør lovprise den som lovprises kan for at de har deg. Skal tro hvordan tilstanden i heimen hadde vært om a mor hadde tatt seg en ukes ferie i utlandet...ALENE....eller med veninner da. ;)

Impia: Tusen takk for gode klemmen. :klem: tilbake til deg.

Om du lurer på hvordan jeg oppfatter deg, vil jeg ta meg den frihet til å si følgende: Impia er et utrolig jordnært menneske med hjertevarme og omsorg for mennesker rundt seg. Dessuten har hun en evne til å se nye muligheter når noen drømmer forblir uoppfylt.

Jeg er setter pris på alle mine dagbokbesøkende. Alle og enhver har egenskaper jeg verdsetter, noe som jeg er opp til, og alle er like uvurderlige og unike. :dagens-rose: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir rent roert paa Impia og Evelinas vegne, jeg! :grine: Synes Saeria er ganske presis med sine beskrivelser! :enig_anim:

Og Saeria: en utrolig trofast kg-venninne, oppmuntrende og flink til aa rose! Og heeeelt sikkert en superduper samboer, venninne, datter, elev etc. ogsaa! Skal se du ogsaa blir en supermor og -kone en vakker dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina? Du må da ikke se så overrasket ut! Min beskrivelse av deg stemmer jo. Jeg er ikke den eneste på KG som er imponert over alt du rekker over, husker på, ordner, styrer og bakser med i løpet av en normal Evelinauke. Mannen din og ungene bør lovprise den som lovprises kan for at de har deg. Skal tro hvordan tilstanden i heimen hadde vært om a mor hadde tatt seg en ukes ferie i utlandet...ALENE....eller med veninner da. ;)

:ler::klem::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...