Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er noen trøst, jeg kan ikke alt det der. Og jeg klarer meg helt fint i hverdagen for det. ;)

Hehe... ;) Klarte meg fint i hverdagen jeg også før jeg begynte på dette mattekurset. Men må man, så må man. Uansett så er jeg fornøyd om det går bra på eksamen. Hadde noen spurt meg for bare et år siden, så hadde jeg aldri trodd jeg skulle klare å karre meg gjennom 2mx pensumet på noen få måneder. Bare det er en seier for meg. :hoppe:

Gratla med nytt "utseende" :danse:

Takk...måtte dra frem julelooken nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig søt julelook :) Må nesten bli kjent med alle sammen på nytt nå med de flotte juleavaterene :ler:

Takk. Føler det samme selv...at jeg må bli kjent med dere på nytt. Du klarte hvertfall å forvirre meg. :ler:

Hva da for julelook?? :klø:

Avataren min, Evelina. Søte lille julealven min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss! Bytta jo avatar i går eller for i gårs. Men så skal det sies at det har vært litt tull når jeg har klikket meg inn på tråder med nye innlegg. Selv om de har kommet, så har jeg ikke fått se dem før jeg har klikket på oppdater en gang til. Rart. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så masse besøk! :-D

Så søte dere er! :hoppe:

Har hatt noen merkelige dager...ikke det at noe spess har skjedd. Det er bare døgnrytmen min som er ute og kjøre. Natt til i går sov jeg tre timer. Så bar det avgårde på skolen. Var der til klokka 15. Etter skolen bar det over gata for der skulle det være styremøte i stiftelsen til skolene. Kom man klokka 15, fikk man middag. Jeg var der. Med Arkanas gode ostekake med rips og bringebær. Resten av kaka leverte jeg på lærerkontoret etter møtet. Da var klokka 18.15. (Konfererte med rektor først, og han syntes det var en fin ide. ;) )

Siden sambo slanker seg var det ikke noen ide å ta den med hjem. Han elsker søtsaker, og står det fremme er det fare for at han spiser i søvne. :overrasket: Ja, jeg har sett han gjøre det før.

Skulle hente kakeformen i dag, og hadde planer om å stå opp tidlig. Sovna på sofaen i går, og mannen fant meg der når han kom hjem etter Liverpoolkampen.

Klarte jeg å stå opp? Neeeeiiiiida! Hvem våkna klokka 15.00 etter 17 timers søvn? Meg det, ja... :rodme:

Så nå er planen å ta turen på skolen i morgen. Tusle opp i femte på kontoret og be om formen, samt unnskylde for at jeg ikke kom når jeg skulle. Siden jeg har sovet så lenge i dag, blir det lite søvn i natt...og døgnrytmen er ikke i nærheten av det den bør være... urk...

Ja,ja....

Fikk melding fra søssen om at den julegaven hu, sambo og jeg skulle gi (mikro) allerede var gitt i gave av broren vår. Søren og! Hva skal vi finne på nå????

Må snart mekke sammen liste over hvem vi skal gi til, hva, pris og hvor det skal kjøpes også. Jeg skal nemlig legge opp en handlerute, sånn at jeg kan ta den mest effektive løypa gjennom byn. ;) Da kan jeg bli ferdig med handelen på et par timer. :)

Snaaaaart juuuuuuul! Gleder meg i grunnen. Har bare en prøve og en (muligens to) eksamener igjen før ferien kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...