Saeria Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #3161 Del Skrevet 29. oktober 2005 I kveld skal Saeria på byyyn! Ble invitert med av ei i klassen, og håper det blir bra. Har funnet frem dressbukse og genser, har dusja, vaska og tørka håret og er i gang med å dekke til tidenes kvise...av typen "ligger godt under huden akne". Våkna på torsdagen av at jeg så ut som om jeg hadde fått en på trynet. Da hadde panna hovna opp ned over øyelokket, og jeg fikk ikke opp øyet. Hadde et normalt et, og en liten glipe å se med. Med et par dager med intensiv behandling har fått den ned til et noenlunde akseptabelt nivå. Jeg ser normal ut. Hvertfall nesten. Så med litt lur sminking, så blir det nok bra. Skal straks ned på butikken og handle inn litt rusbrus. Skal også ta med litt arak. Så må jeg fjerne neglelakk, og legge ny. Før jeg går må øyensminken på plass. Tjuuuhuuu...håper dette blir bra, og at ikke alle de jeg skal møte er skumle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. oktober 2005 #3162 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg er sikker på at du er kjempesøt selv med kvise, jeg. *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #3163 Del Skrevet 30. oktober 2005 Takk lunacia. Klarte å skjule den med litt sminke....og strategisk plassert pannelugg. Hadde det kjempestas i går. Traff på hu som ble sjekka opp av lærern. Hu var ikke sikker på om han faktisk var så naiv at han mente de skulle se krigsfilmer sammen...eller om han mente "krigsfilmer". Drakk daiquiris på byn, og hadde det kos. Fikk meg en kyllingburger på Mc Donalds. Den virka mindre enn normalt. Hmm...driver Mcen et konsept hvor de selger burgers til fulle folk som er både mindre og dyrere? hmmm... :klø: Jaja...bortsett fra at jeg våkna ørten ganger i natt og dag morges er jeg ikke dårlig eller noenting som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. oktober 2005 #3164 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei på deg, vennen! Så artig med en ordentlig bytur. Føler meg litt gammel nå jeg...må være år og dag siden jeg drev med den slags moro! Ha en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #3165 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja, vi hadde det gøy. Sist gang jeg var ute var i mai. Ikke ofte jeg finner på sånne sprell, men det var gøy når en var med folk en kunne prate og le med. Ha en fin uke du også, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. oktober 2005 #3166 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei! Kjekt å lese at du har det bra! Ha ei fin veke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. november 2005 #3167 Del Skrevet 1. november 2005 Høers ut som om du hadde det kjekt. Det er bra! Planer for Oslotur snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. november 2005 Forfatter #3168 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, vi hadde det gøy vi. Oslotur? Hmm..Det må blit til våren eller sommeren. Hadde vært gøy å treffes igjen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2005 #3169 Del Skrevet 1. november 2005 Du må gå oftere ut Synd du ikke traff på oss, det hadde jo vært kjempemorsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2005 #3170 Del Skrevet 4. november 2005 Hei du! Hvordan staar det til? Gleder du deg til helg?? Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. november 2005 Forfatter #3171 Del Skrevet 4. november 2005 Heisann, jenter. Ja, jeg bør gå oftere ut. Det er jo på vorspiel det gøyeste skjer da. Husker vagt at ei jente sa til veninna si, da jeg snakka med typen til hu andre at hu der må du passe deg for. Og så pekte hu på meg! Jeg er jo forlova for pokker! Går det ikke ann å snakke med typen til noen uten å bli mistenkt for å være the office's scank? (For å sitere Elaine Benes i Seinfeld) Jøje meg. *slår seg i panna* Har de så lite tiltro til typen sin, hvorfor er de sammen da? Jaja... ikke mitt problem. Jeg er lykkelig med han jeg har. Ellers har jeg det i grunnen bra. Gleder meg til helga. Kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. november 2005 #3172 Del Skrevet 5. november 2005 *titte seg rundt smiley* Her har jeg visst aldri vært!!! Hvorvor ikke det? :klø: Vel, legger igjen spor samt en e-postvarsling og lover å være innom mye mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. november 2005 Forfatter #3173 Del Skrevet 5. november 2005 Hyggelig å se deg her! :-D Har fulgt med deg en stund gjennom Evelinas bok, men når du fikk ny fin bok fant jeg ut det var på tide å bli offisiell "følge med på livet til MrsL" person. Synes det har vært spennende å være med deg og din gjennom bryllup, prøving, og nå i adopsjonsprosessen. Jeg unner dere virkelig deres lille nydelige asiatiske prinsesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. november 2005 #3174 Del Skrevet 5. november 2005 Tusen takk, Saeria Ja, vi har ikke akkurat hatt det normale av en start på forholdet vårt, men vi lever ennå og vi klarer nesten ikke vente til det skal begynne å skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. november 2005 #3175 Del Skrevet 6. november 2005 Ja, vi hadde det gøy vi. Oslotur? Hmm..Det må blit til våren eller sommeren. Hadde vært gøy å treffes igjen! :-D ← Ja! Det var superkoselig sist! Ja, jeg bør gå oftere ut. Det er jo på vorspiel det gøyeste skjer da. Husker vagt at ei jente sa til veninna si, da jeg snakka med typen til hu andre at hu der må du passe deg for. Og så pekte hu på meg! Jeg er jo forlova for pokker! Går det ikke ann å snakke med typen til noen uten å bli mistenkt for å være the office's scank? (For å sitere Elaine Benes i Seinfeld) Jøje meg. *slår seg i panna* Har de så lite tiltro til typen sin, hvorfor er de sammen da? Jaja... ikke mitt problem. Jeg er lykkelig med han jeg har. ← Folk er rare. *riste på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2005 Forfatter #3176 Del Skrevet 6. november 2005 Ja. Folk er jaggu rare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. november 2005 #3177 Del Skrevet 6. november 2005 Ha en super søndag snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2005 Forfatter #3178 Del Skrevet 6. november 2005 Takk det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #3179 Del Skrevet 6. november 2005 Sov godt, ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2005 Forfatter #3180 Del Skrevet 6. november 2005 Takk det samme, Evelina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå