Lythande Skrevet 16. oktober 2005 #3141 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jøje! Dette må feires Lythande! ← Hopper inn i litt feiring jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #3142 Del Skrevet 16. oktober 2005 *setter ut godsaker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. oktober 2005 #3143 Del Skrevet 17. oktober 2005 Æsj du har en side mer enn meg........ - ja ja vi fester for det. En god fest skal man ikke hive bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #3144 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nei, en god fest skusles ikke bort... og vet dere hva..... ..... ... .. . Jeg STOD på prøven! Aldri har jeg vært så glad for en 2er! Snittet på denne prøven var på under 3, og det i en klasse som har snitt på 4 til 5. Den dårligste prøven stryker læreren bort når han skal regne ut snittet, så da har jeg 4 i 2mx denne terminen! Er så fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #3145 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så flink du er!!! Synd du ikkje kan vere med på torsdag, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. oktober 2005 #3146 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gratulerer med å stå på prøven og en så god gjennomsnittskarakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. oktober 2005 #3147 Del Skrevet 18. oktober 2005 Well done! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. oktober 2005 #3148 Del Skrevet 19. oktober 2005 God kveld i stua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #3149 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeje, folkens. Der var mamma dratt, veninne ringt og sofa skal inntas. Har i grunnen vært en grei helg, og jeg er klar for skolen i morgen. Sambo var på fest hos en jobbkollega i går som ble 30 for litt siden. Det ble mye god drikke på han, og han kom dinglende hjem i 4-5 tiden i natt. Stinka hy og hå, og begynte å snorke som en gris! Jeg måtte da flykte inn på en sovesofa som var hard. Våkna derfor flere ganger med vond rygg, og var ganske så muggen på mannen. Men det hele ble litt bedre da min kjære måtte løpe på do for å brøle litt på elgen. Skadefryd? Fra meg? Skjønner ikke hva dere prater om. Nei...han må nok lære på den harde måten at han ikke tåler det samme som før. Derfor ligger han nå og sover, med en vaktkatt på dyna. Klart Titopusen må passe på pappaen sin. Morfar havnet på sykehuset på torsdag også. Han hadde revet ut kateteret igjen, og siden han har en forstørret prostata, så må han legges i narkose for hver gang han gjør noe sånt. Han er nemlig 93 år og dement, så han skjønner ikke hvorfor han må ha det ubehagelige kateteret. Hadde han vært mentalt frisk, hadde han fått operasjon. Men han er jo dement. Fysisk feiler det han ingenting. Han er sprek som en gyngehest, så tanten min skal snakke med sykehuset igjen for å høre om han ikke kan få den operasjonen likevel. Det ser ikke ut til at han kommer til å gå bort snarlig, og all narkosen for hver gang de må sette inn kateteret, er ikke bra. Det eneste dumme akkurat nå, er at han har fått en infeksjon i blodet. Klarer de ikke å få den bort med antibiotika, kan de ikke redde han på noen annen måte enn ved blodoverføring. Men det går ikke. Morfar er Jehovas vitne, og hans ønske om ikke å få overføringer av blod må respekteres selv om det er leit. Men vi håper at han blir frisk ved hjelp av medisinene. Mormor var ikke vitne, og hun likte ikke hans syn på blodoverføringer. Men hun er jo gått bort, og da er det morfars ønske som veier tyngst. Ellers skjer det ikke stort her. Skal på en minnesmerkeavdukning i morgen. Det er jo den 24. oktober, FN-dagen, og for de som kjenner meg, så vet dere at det er en spesiell dag. Det er et monument over alle de som har vært ute i tjeneste. Falne som ikke falne, så det er naturligvis viktig for meg å være der. Det er også viktig for de andre veteranene, at det er noen som kan representere de etterlatte. Etter avdukningen, bærer det avsted tilbake til skolen. Da må jeg ta meg en AFEL. (Ansvar for egen læring, ja. ) Så da blir det å regne noen timer før jeg stikker hjem igjen. Fikk noen gode nyheter i dag. Min veninne skal forlove seg den 14. februar, og hun er naturligvis lykkelig med sin tyske guttebass. Neste jul skal de feire i Tyskland, så det blir litt spesielt. I år skal hun feire hos mammaen sin. Hun har nemlig guttungen sin dette året. Neste år er det besteforeldrenes (farens også, om hen er hjemme) tur. De hadde kost seg masse sist gang hun hadde han en helg. De hadde vært på forskjellige teaterforestillinger for barn, tromming (afrikanske trommer) for barn, og gutten hadde storkost seg. Det var jo ekstra stas å få være oppe lenge. Helt etter det ble mørkt! Han kom seg ikke i seng før klokka 23.00, og det er sent for en gutt på 5. Verpesjuk igjen er a blitt også. Hun og snart forloveden håper på å lage en halvbror eller halvsøster om et års tid eller noe. Det blir nok litt greiere for henne denne gangen. Nå er hun jo ikke alene, og vet at barnefaren ikke har planer om å stikke av. Det gjorde jo den forrige. Dessuten planlegger de graviditeten, så da er faren også klar for det de har i vente. Koselig at hun har det så bra som hun har det. Det fortjener hun. All lykke for fremtiden ønskes herved henne og hennes kjære. Nei...innta sofaen litt, kanskje. Det kan jo hende at det går en god film på en av canal + sine kanaler. Ha en fin søndag alle mine venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2005 #3150 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann! Flink du er som les på eiga hand! Eg skriv eigentleg oppgåve no, men ein tur på KG er aldri å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #3151 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Takk. Jeg er sånn som må lese og regne mye selv. Ellers skjønner jeg ingenting. Læreren vår har en historie om fire studenter hengende på kontordøra. I følge historien der, er jeg den studenten som har den onde del. (når det gjelder matte) Jeg lærer sent, og glemmer fort. Endret 23. oktober 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. oktober 2005 #3152 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei du! Koselig med en oppdatering paa hvordan livet ditt er for tiden! Ha en koselig soendag og en fin feiring av FN-minnesmerket. Og god bedring til morfaren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #3153 Del Skrevet 23. oktober 2005 Koselig med besøk fra det store utland også. Jeg ser i grunnen frem til i morgen. Er greit å kunne markere dagen på en ordentlig måte. Håper morfar blir frisk snart. Selv om han sier han vil til kona si i himmelen. De var jo gift i 60 år, så det er ikke så rart. Men han er heldigvis alltid i godt humør. Ha en fin dag du også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. oktober 2005 #3154 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei hei!! Innom for å ønske deg en fin søndagskveld. Masse lykke til i morgen. Du er jammen meg flink som stiller på slike ting. All ære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #3155 Del Skrevet 23. oktober 2005 Takk. Søndagen har så langt fortonet seg ganske rolig...Mannen har vært våken noen timer og fått med seg 1,5 fotballkamper. Nå er han foran to av de andre dataene i huset. Er enda flere enn bare 3 her da, men bare 3 som er i drift for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. oktober 2005 #3156 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei jenter! Lenge siden sist jeg var her... håper dere ikke har glemt meg, da Jeg lurte på en ting jeg. Det finnes jo noen sånne sy-guruer her inne, vet jeg. Fantes det ikke en side et sted som hadde gratis mønstre? Ikke-gratis mønstersider skulle jeg også gjerne hatt noen linker til. Har fått meg ny hobby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. oktober 2005 #3157 Del Skrevet 25. oktober 2005 *klemmekosepåSaeriavennen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. oktober 2005 #3158 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvor er du? Drukna i drittregnet her i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. oktober 2005 #3159 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei Saeria. Hvordan var FN-markeringen? Haaper alt staar bra til i det Saeria-ske hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #3160 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei. Markeringen var fin, og monumentet likeså. Flott, enkel, stilren design, med en enkel symbolikk som ikke var vanskelig å skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå