Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

hehe...tror ikke det. Er nok min kjære. Eneste kjipe er jo at jeg bare har blitt verre i løpet av dagen. Han var litt snufs og tett en dag, så var han bra igjen. :forvirret:

Og jeg som skal regne to stappa sider med logaritmelikninger i morra, ha undervisning og stiftelsesmøte på onsdag, og etterfylle neglene mine og ha visningstime hos Fame på torsdag! Skulle egentlig gått på shelteraften på fredag også, men det skjer sikkert ikke. Får se Der untergang i stedet. Glede seg til det hvertfall.

En kompis av typen ringte, og sånn som jeg forstod det så ville han ha med min kjære ut for å se en kamp. Dum og toskete som jeg var, sa jeg det var heeeeeelt greit. Jeg er jo ikke mye selskap. Så fant jeg ut rett etterpå at kompisen var på vei HIT for å se kamp! Fader, altså! :frustrert: Var så sikker på at han ikke ville booke tven her for å se kamp, men der tok jeg feil gitt...

Og så har svigerinnas bryllupslokaler blitt vannskada, og de kan ikke feire der. Så nå må de fine nytt sted, uten cartering som er ledig den 22. oktober! Stakkar jente! :tristbla: De som har gleda seg sånn.

Har sendt melding til en FN veteran og spurt om ikke jeg kan få låne Kronstad uten catering, om det er ledig. Brudeparet har nemlig ikke råd til den dyre maten til cateringfirmaet som bespiser gjestene på Kronstad. Egentlig MÅ en ha catering (ikke kaker da, men allikevel), men siden det er så krise, og jeg er medlem så skader det ikke å spørre.... :sjenert: Lite sannsynlig at det er ledig. Det er jo et poppis sted, men en kan jo håpe... og tro på julenissen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så ja, forresten... Fikk 4 på matteprøva! :hoppe: Ser ut til at læreren er blitt en bearer of good news.... Huzzah, huzzah for me... (Ja, jeg mente huzza...det er vist lokal(?) amerikansk slang for Hurra og godt jobba! ;) ) Har en kompis i USA som fortalte meg det. :smilbla:

nei...tilbake til Kleenexen min. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Du, jeg ble bare fryktelig nysgjerrig på om du kjenner han du har i avataren din? Ble bare så paff når jeg så det bildet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsse! Masse besøk, jo! :smilbla:

Tex: Logaritmelikninger er likninger som inneholder logaritmer. Stiftelsesmøtet jeg var i, er i stiftelsen som eier skolen jeg går på + de 3 andre Danielsen skolene. Siden jeg er i elevrådet (nestleder) kan jeg gå på disse møtene for å få med meg hva som skjer. Nesespraen har jeg mista, men klarer meg ok uten nå. :)

Veslo: Får se om jeg blir med. Har en del ting på tapetet. Blant annet et annet stiftelsesmøte. Er sekretær i Stiftelsen Kronstad Hovedgård - Krigsveteranenes minne. De er den stiftelsen som driver Kronstad, hvor FN veteranforeningen min holder hus. Det er forlk fra foreningen som sitter i stiftelsen også, og de trengte en sekretær. Jeg sa naturligvis ja. ;)

Starya: Han i avataren min heter Zach, og har på mange måter blitt et symbol på de tusener av unge homofile i USA som fordømmes av sine nærmeste, og sendes i bli straight leirer. Han ble nemlig sendt til en sånn leir av foreldrene sine, etter han fortalte de at han var homofil. Han har i dag kommet hjem, og jeg har sporadisk kontakt med han. :) Fin gutt på 16 år.

Såh...har sett Der untergang nå, og den anbefales. Særlig for de som liker historie... :smilbla: Det var en del ting jeg visste fra før, men ble oppdatert litt på detaljnivå nå. ;)

Lagde også en kjempestor pannekakerøre i dag, så vi har spist pannekaker med alt tilbehør som vi to trenger. (sukker, smør, bacon, blåbærsyltetø og poteter) Namme! :sikle: Det er enda mere røre igjen, til gubbens glede, da han kan lage vafler i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg vet hvem Zach er, derfor jeg ble litt satt ut da jeg så bildet. :) Har fulgt med på myspacen hans siden i sommer, da jeg først leste om saken. Ser ut for at ting går bedre nå, heldigvis? Tøff fyr i alle fall.

Jaja, jeg fikk i alle fall stillet nysgjerrigheten min. ;)

Endret av Starya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at nskjerrigheten din er stilt. :ler: Ja, det går bedre med han. Takk og lov for det, for han er en veldig grei gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare lufte noen tanker her... Det er nemlig noe jeg har gått å tenkt en god del på den siste uka. Dette kommer sikkert til å falle som en bombe på de av dere som kjenner meg/har truffet meg, men jeg håper ingen fordømmer meg av den grunn for at jeg lufter dette her. Det er jo boka mi.... ;)

Vi har alle våre fantasier, også meg og typen (som jeg faktisk er ganske så sikker på at ikke leser boka mi.) En av hans, er den klassiske guttedrømmen, om man kan kalle det det, nemlig en trekant. (Gutt, jente, jente) Jeg har sagt til han at det bare er en jente jeg kunne har trukket inn i dette, men han er ikke akkurat så hypp på henne. Det skjønner jeg godt, da de er veldig forskjellige.

Men...over til saken. I det siste har jeg tenkt en del på å lufte ideen om swinging for han. Enten soft swinging (to par i samme rom, men intet bytte) eller full swap. På den måten føler jeg at vi begge får noe ut av det, som kan spice opp litt. Dette forutsetter at vi begge må ville, og føler en av oss at det blir feil, så er det stopp. Helt vanlig regel i miljøet...visstnok. Nå er det ikke meningen at dette er noe som skal praktiseres ofte, men mer som et krydder som kan gi oss noe ekstra i vårt vanlige, helt normale sexliv. (som vi forøvrig er fornøyd med)

Om vi blir kjent med noen, så vil jeg kanskje åpne for å oppfylle denne guttedrømmen hans. Jeg vil nemlig ikke slippe innpå ei som jeg ikke liker/stoler på, eller som får meg til å føle meg underlegen. Det er jo nemlig ofte sånn at jenter legger mye mer i noe sånn som dette, enn gutter. Derfor er tillit et veldig viktig spørsmål for meg. Jeg vet, og skjønner, at når man er med en annen så puler man. Når man er med sin egen, så elsker man. ;) Men alikevel så må en være 100% komfortabel for at det skal bli bra. En annen forutsetning, som er helt naturlig i miljøet, er at alle er i samme rom. Da vet man hva som skjer, og kan stoppe om noe føles feil.

For noen år siden...faktisk for ikke så lenge siden....så hadde jeg aldri trodd at jeg kunne finne på å tenke i disse baner, men nå gjør jeg det. Jeg tror faktisk at dette er noe jeg bør lufte for typen, selv om det ikke bare er å si: "Eyh! Kjære? Vil du se meg peise på med en annen type, mens jeg ser på deg når du peiser på ei annen jente?" :sjenert:

Nei..uff...ble vel litt rotete dette. Vet ikke en gang hvor jeg vil med det...men ut kom det nå hvertfall...på et vis. Rare lille Saeria....blir ikke klok på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen. Vet ikke om jeg har noe fornuftig svar paa de tankene du luftet, da det er helt uaktuelt her i gaarden...fra begge parter, tror jeg nok. Men hvis dere begge er 100% trygge paa hverandre og ogsaa husker paa at noen, etter slike "swaps," KAN utvikle foelelser for "swappepartneren" eller bli usikker paa forholdet - saa tror jeg det sikkert kan vaere spennende. Har som sagt ingen erfaring selv, men har lest litt om emnet. Uansett ville jeg proeve aa vaere aapen med din kjaere og fortelle han hvor landet ligger! Du kan jo alltids trekke deg naar som helst, saa egentlig er det vel ikke saa mye aa tape? ;)

Ha en fin uke! Og grattis med 4 - det er utrolig bra i et saa vanskelig fag som matte!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom du jo med noen fornuftige ord, vennen! :klem:

Nå er det nå sånn at det er helt uaktuelt å finne på å prøve noe sånt uten at vi begge er sikre. Det rådes også til å snakke myyye om det dagen etter noen har swappet. Det for å styrke det faktum at dette er noe en var sammen om. Klart det er en liten risiko i det. Det er det i det meste man foretar seg.

Jeg skjønner at dette er noe de aller fleste par aldri kommer til å prøve. Desto viktigere er det å finne ut om dette er noe en virkelig vil, eller om det er noe som gjør seg best i ens egne hoder.

Får prøve å lufte litt tanker for han i kveld/natt. Akkurat nå har vi besøk...Rettelse: Han har besøk, så det blir ikke noe prating nå. ;)

Du får ha en fin uke, du også.

Er superfornøyd med fireren i matte. Jeg har jobba godt for å få den, og det er alltid gøy å få en karakter man har gjort seg fortjent til, særlig når man trodde det gikk dårligere på prøven.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..............

Vil bare si at uansett om du er en swinger eller ikke så er du godkompisen min :klem:

Men jeg er ikke så sikker på om jeg ville tatt den sjansen.........

Tør du virkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønn du er, Tex. :klem:

Nå er det foreløpig bare tanker som kretser i mitt hode, om det skjer noe vet jeg ikke. Men hvis vi blir enige om å sette oss ned og utforske litt omkring temaet, så får vi ta det der fra.

Vi får se om vi tør, for å si det sånn. Det er jo ikke noe som en skal ta lett på, og det kommer vi i såfall ikke til å gjøre. Det er hvertfall ikke sånn at jeg på død og liv må ha meg med noen andre. Det er bare noe som vi kanskje velger å prøve som krydder...men først må det prates med mannen. ;)

Dere er søte og gode begge to, Popelka og Tex. Glad for at dere kommer innom med noen fornuftige ord. :dagens-rose:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om det er noen som lurer på hvorfor jeg retter så mange av innleggene mine på KG for tida, så er det en kombinasjon av støpenegler og et tastatur hvor ikke alle tastene reagerer når jeg trykker på dem. Spesielt y tasten, som jeg omtrent må slå ned før den reagerer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...