Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååhhhh! :smilbla: Takk!

Jøsses. La ikke merke til det selv en gang!...Nå må det festes!

*henter alskens godsaker inn fra kjøket, og mikser drinker og styrer og herjer på. Bardene spiller opp, og snart er det livlig dans hos Saeria the innkeeper*

Kom og feir med meg da folkens! :smilbla::hoppe::bursdag::tommelsmil::heiajente::perebrus::danse::digge::briller2::gratulerer:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var prøven over.

Aldri før har jeg vært så nervøs foran en prøve. Når jeg endelig fikk den, skalv jeg på hendene. Det klusset seg til oppe i skallen, og da jeg endelig etter mye om og men begynte å se lyset, hadde jeg dårlig tid. Jeg fikk nå frem noen svar, men om de er rette, er en helt annen sak. De siste to sidene med innføring ble neste styggere enn kladden. Hadde kjempedårlig tid, rakk ikke over siste oppgaven (ikke det at jeg skjønte bæret av den heller), skalv som et aspeløv, kokte i toppen, og hadde puls på 150... Hurra! :ironi:

Ja,ja...får vente til mandag før dommedagsavgjørelsen kommer til meg.... Inntil da, skal jeg ikke gjøre stort.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk, Popelka.

Håper vi slipper å få den tilbake før etter vi har gjennomgått nytt stoff. Vil helst slippe å sitte å føle meg mindre glup i 4 timer liksom. ;)

Går det feil vei, er det bare å ta seg sammen og jobbe mer med stoffet. Men i morgen etter skolen skal jeg på sykehuset og gi blod, så tror ikke det blir så mye matte på meg etter skolen uansett.

Og folkens! Ha et riktig godt valg! :smilbla:*ikke det at jeg helt forstår meg på uttrykket, men jeg bruker det lell.* :ler:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...