Saeria Skrevet 31. august 2005 Forfatter #3021 Del Skrevet 31. august 2005 *kosemoseklemmetilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. august 2005 #3022 Del Skrevet 31. august 2005 Heisann! Korleis går det i Saeria-verda i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. august 2005 Forfatter #3023 Del Skrevet 31. august 2005 Joda. Her er det bra. Får lønne mi i morgen! Da skal jeg betale regninger. I morgen skal sambo inn på Haukelands for en kikkhullsoperasjon i håndleddet. Da skal vi opp tidlig, siden han har time klokka 07.00. Kan ikke la mannen reise hjem alene, rett etter at han har våkna fra narkosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 1. september 2005 #3024 Del Skrevet 1. september 2005 Hvorfor skal han opereres i håndleddet????? Skjønner godt at du ikke kan la ham reise hjem alene etter det. Selv ble jeg hentet av mamma da jeg ble operert i håndleddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. september 2005 #3025 Del Skrevet 1. september 2005 God bedring til mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 1. september 2005 #3026 Del Skrevet 1. september 2005 Tusen takk for god klem! Jeg sanker klemmer i dag, trenger det. Så tenkte jeg kunne klemme litt på deg her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2005 Forfatter #3027 Del Skrevet 2. september 2005 til alle og en maaaaaange til sniglå. Lythande: grunnen til operasjonen var at de ville prøve å se om de kunne finne noen grunn til hvorfor håndleddet hans knaser, og hvorfor han har så mye vondt i det. Resultat: Overmobil i leddene, og det ene beinet i armen er lengre enn det andre. Ikke så mye å gjøre med det, uten at det blir en kjempeoperasjon ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. september 2005 #3028 Del Skrevet 2. september 2005 Huffda, det høres ikke bra ut. Vet veldig godt hvordan det er å ha overmobile ledd, men har heldigivis ingen ben som er lengre enn de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2005 Forfatter #3029 Del Skrevet 2. september 2005 Det går stort sett greit, men han har perioder hvor det gjør vondt å gjøre noe med hånda...Heldigvis er han ikke hypermobil. Det hadde nok vært verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. september 2005 #3030 Del Skrevet 2. september 2005 Har selv et håndledd som ikke er som det skal så jeg skjønner godt hvordan har det - hypermobilitet er ikke gøy tro du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2005 #3031 Del Skrevet 3. september 2005 Bra at det gjekk fint på Haukeland! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #3032 Del Skrevet 3. september 2005 God morgen snuppa, alt ok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. september 2005 Forfatter #3033 Del Skrevet 3. september 2005 Her er alt ok! Har en masse ting som skal gjøres denne helgen, men siden det kanskje kommer besøk fra Haugesund i dag så får jeg gjøre de tinga i morgen... Ellers ser jeg frem mot en uke med matteprøve, så det kommer til å bli mye regning på meg fremover. Myyyyyye regning. Har ikke lyst å drite meg ut på denne prøven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2005 #3034 Del Skrevet 3. september 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #3035 Del Skrevet 3. september 2005 Hei!! Lenge sidan sist!! Koss går det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. september 2005 Forfatter #3036 Del Skrevet 4. september 2005 Joda...her går det fint. Ble ikke noe besøk i går, men det var like greit. Var nemlig i hagen og klippet plenen som hadde vokst seg litt vill. Mannen tok hekken, som var enda villere. I dag er det referatskriving på programmet, men jeg begynner ikke før senere. Først skal det lages arme riddere. Fikk så grådig lyst på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. september 2005 Forfatter #3037 Del Skrevet 4. september 2005 Tralledu og tralledei! Nå ser jeg frem til to døgns dypdykk i 2MXens verden. Prøve på onsdag ja. Maaange stykker skal løses (riktig), og myyye skal føres inn i min splitter nye formelsamling. En investering til 28 kroner. Ja da skal jeg skvise inn eksempeloppgaver med forklaring. Både lette og vanskelige stykker. Har ikke råa til å drite meg ut, nei. Og en bra start vil gi meg en go'fot start med læreren...Dog jeg har fått et pluss siden jeg sa meg frivillig til å sitte i elevrådet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. september 2005 #3038 Del Skrevet 4. september 2005 Kos deg med matematikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. september 2005 Forfatter #3039 Del Skrevet 4. september 2005 Skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. september 2005 #3040 Del Skrevet 4. september 2005 Wuhu!!! Gattis med 7000 innlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå