Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

:ler: Du er da skjønn, Sniglå.

I dag fikk vi gå to timer før, siden vi hadde vært så flinke. Jeg har helt klart blitt sterkere i armene, men det skulle da bare mangle. Jeg løfter på minst et par tonn hver dag. I små og større porsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en uke igjen på jobb, og jeg trenger sårt en ny. Må jo ha penger for å overleve. Kan ikke gå på arbeidskontoret. Jeg går for mye/for lenge på skole til å få trygd. Kan ikke gå på sosialen for da må vi selge leiligheten, og jeg får ikke noe fra lånekassen for jeg er for lite på skolen. :tristbla:

Å jobbe i klesbutikk eller noe kan jeg bare drite i, da det bare er de kjempepene som blir ansatt i denne byen. Trynefaktor deluxe. Skal søke på Rema 1000. Noe er da bedre enn ikke noe. Sukke....føler at det litt håpløst akkurat nå...Søker og søker på jobb, men ingen respons. Blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dessverre ikke den eneste som ikke får jobb for tiden. Berilac søker og søker også, men får ingenting. Det er dårlig gjort at det skal være sånn. Lykke til og du skal se at du får noe etterhvert. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle da bare mangle vennen. :)

Var på skolen før jobb idag. Kom nettopp inn døra, og er sulten og trøtt. Har lånt "The long hard road out of hell" på bibloiteket. Utrolig interessant bok. (Har lest den for noen år siden. ;) )

Nei... lage mat (kylling og kalkun ostepølser) og legge seg. Skal opp 05.15, og trenger litt søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til paa jobbjakt, Saeria. Det ordner seg nok, men ikke noe goey aa ikke vite...Hoer med venner og venners venner etc. - mange som faar jobb via kontakter (tilmed jeg fikk det enda jeg hadde veldig faa kontakter da jeg kom hit til byen).

Uansett - kos deg i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter.

I dag skal jeg kose meg, så er det skole i morgen. Det er et gratis og frivillig forkurs som læreren skal holde tre lørdager på rad fra klokka 09.00 til 14.00. Tenkte det kunne være greit å få med seg.

Ellers har ikke mye skjedd. Arkanas ostekake med bringebær og rips falt veldig godt i smak på jobben.

Men..jeg har en søt historie.

Satt på bussen i går. Når jeg gikk på, snakket sjåføren i telefonen. Det var ganske mange som skulle av, og jeg ventet. Hadde så god tid at jeg kunne like gjerne gå av sist. Jeg reiser meg opp (satt langt fremme), og da plutselig strekker sjåføren ut armen for å stoppe meg....

Samtalen var som følger...

Bussjåføren: Kor har eg deg i fra?

Meg: Ehh...jeg bodde på Danmarksplass før.

Bussjåføren: Ahhhh. Stemmer det. Det e der eg har deg i fra. Du tok sekseren ofte, ikke sant?

Meg: Ehh jo, man nå har jeg nettopp flytta.

Bussjåføren: Koffår det?

Meg: Neeeeei, har kjøpt leilighet.

Bussjåføren: Ååååhh! Så nå skal du på jobb?

Meg: Ja.

Bussjåføren: Kor jobber du hen da?

Meg: På Gilde, men i morgen er siste dag.

Bussjåføren: Så skal du på skolen?

Meg: Ja, men bare to dager i uka, så jeg trenger ny jobb.

Bussjåføren: Du får begynne å kjøre buss da, hehe. Bare tuller.

Meg: Hehe. Har ikke lappen en gang. Nei...får komme meg videre. Du får ha en fin dag.

Bussjåføren: Ligeså!

Jeg tusler ut, og sjåføren vinker og smiler til meg i det han kjører forbi. Jeg vinker tilbake.

Av alle de tusener av mennesker han kjører på hver uke, så husket han meg. MEG! Syntes det var litt stas. Særlig siden sjåføren er ganske sså snasen. :wow::hjerter:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant. :)

Avataren min er av Zach. Han som ble sendt i leir for å bli normal, etter at han stod frem i hjemmet som homofil. Ikke greit å være 16 år gammel gutt da. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda. Helga har vært bra.

Var på skolen i går, og det var i grunnen interessant. Skal på skolen i morgen også. Da skal vi begynne med nytt stoff. Litt skummelt, men det går vel greit.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til. Selv ble jeg vekket i dag av ei fra Proffice som lurte på om jeg kunne jobbe på Prior i dag....Så jeg har nettopp kommet hjem. Skal snart på styremøte....og så burde jeg ha regnet en masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...