Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppelupp!!

Tror kanskje jeg såg deg på lørdag... Løp bare forbi, men du stod på kaien...? eller?

Ville bare ønske deg en super uke. Stikker nok innom av og til, men har SÅ reisefeber da det bare er 6 dager til ferie. Så kan ikke love at jeg husker å legge igjen spor :ler:

Hvordan går det forresten med hus salg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener.

Det var ikke meningen å gjøre deg trist, lunacia. Så du må gjerne komme frem fra kroken.

Og, ja...Jeg var på kaien på lørdag, Glossy. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsener.

Det var ikke meningen å gjøre deg trist, lunacia. Så du må gjerne komme frem fra kroken.

Og, ja...Jeg var på kaien på lørdag, Glossy. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde meg ikke trist, jeg var trist fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det, lunaciavennen. Men jeg kunne ha bidratt til å gjøre deg tristere.

Her er det også bare meg og mannen. Greit å ha en helg alene for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også bare meg og mannen. Greit å ha en helg alene for en gangs skyld.

Kven er det vanligvis? :sjenert:

*klemmepå*

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er det bare oss, men denne sommeren har vi hatt besøk tre ganger av 1: Mor og stefar. 2: Yngste storesøster og to barn. 3: Eldste storesøster og to barn. Hver gang har minst en helg røket til.

Så da var det deilig å bare være oss, skjønt vi fikk jo litt vennebesøk.

Snart er det jobb, og jeg er fremdeles sår og øm i ene armen og skulderen etter i går. Håper det blir bedre etter jeg har fått jobbet litt. Obs skulle nemlig ha 200 pakker med røkte kjøttpølser i 1,8 kilos pakker.

Det er 6 i hver kasse, og kassen veier 1,8 kilo. Så da var det å løfte og bakse med kasser på over 12 kg. Opp, veie, over på andre siden, stable på liten mini heisekran, sette kasser oppå hverandre, gjøre på ny.....helt til alle 200 pakkene var sendt avgårde. Tror det var det som tok knekken på skuldra, men med litt lett oppvarming blir den nok fin igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Heia!

Kjenner til det der med besøk ja! Siden familien til begge oss to bor såpass langt vekk, så blir det besøksmaraton når vi er hjemme. Og så kommer folk opp hit også ofte på sommeren...

Vi skal f.eks ha besøk hver helg i tre helger fremover nå... Det er jo koselig, men samtidig så er det godt når det bare er oss to igjen ;)

Hei, du kommer jo til å bli kjempesterk med all den løftinga di på jobben! :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Sterkere i armene blir man jo.

Har blitt litt bedre i skulder og arm nå, men jeg var støl nesten hele ettermiddagen og kvelden. Men, det gikk da på et vis. ;) Ikke noe vondt hvertfall.

Nå bærer det straks av sted til køyen.

Natta, og takk for koselig besøk, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppiluppi!

Hvordan går det med deg? Lange dager på jobb?

Blir du sterk i armene da? Jeg er så svak i armene, har alltid vært det. Sånn ala at jeg ikke klarer å åpne et glass med tomatpure....

Hvis jeg skulle løftet så masse som du sier du løfter, så hadde jeg ikke fått sterke armer, jeg hadde bare fått kjempelange apekattarmer...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...