Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda. De pengene kommer godt med.

Fikk besøk av min søster og hennes to barn på lørdag. Plutselig ringte telefonen: "Nå er vi her!" Gjett om det var en stk. Saeria som fikk det travelt! :overrasket: Jeg ordnet meg, kledde på meg og løp til bussen på 5 minutter! :ler:

De reiser på onsdag...intil da er det lite kg vanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt besøksfri noen dager, men gjett hvem som kommer neste helg? Jo, min andre søster og hennes to barn, hvorav den yngste er krevende å ha. Kommer nok til å bli sliten. Har så mye jeg burde ha gjort men som jeg ikke har tid til. Dette blir en hektisk sommer. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått slappet litt av denne helga. Blir jo ikke så mye av det neste helg. Men det går seg vel til. Denne uka er det over på kveldsskift igjen. Er i grunnen helt ok. Er fordeler og ulemper med begge skiftene.

Har tydeligvis gått ned et par kilo i vekt siden jeg begynte å jobbe. Ikke det at jeg ser det selv, men merka det på et par bukser. Jeg går jo stort sett hele dagen. Løfter, bærer og dytter. Klart det blir forbrenning av sånt. ;) Spiser ikke så mye søppel heller, så jobben har ført med seg en litt sunnere livsstil. Greit for meg at jeg mister et par kilo, og blir fastere i fisken. Må bare ikke bli for mye, men det tror jeg at jeg ikke trenger å bekymre meg for.

Ellers har det ikke skjedd så mye i livet mitt. Men jeg trives, og har det bra. Det er jo tross alt det som er det viktigste, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si HEI!!! Jammen er du flik å jobbe. Tenker det var fornøyd med å ha annsatt deg ja :Nikke:

Håper du koser deg med alt besøket som du skal få/har hatt. Barn er gøy :tunge1:

Ha en super kveld!!! BARE 13 dag er til jeg reiser til syden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Glossy. Blir litt :sjenert: når jeg får sånne fine ord dansende min vei.

Jeg gjør i grunnen bare det jeg får beskjed om på jobben jeg. Grei jobb. Litt ensformig, men trives i grunnen. Greie folk der. Har jo vært der to ganger før. Det er hvertfall ingen som har klaget på meg, og det er betryggende å vite.

Nei...lalletid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en mandags- :klem: sendes herved tilbake. ;)

Pokker ta godværet da! Nå blir det vel overtid og greier...ja,ja.. en kan jo si nei til overtid, men det er de pengene da. Trøsten er at om det blir overtid, så får vi betalt matpause. :hoppe:

Nei...gjøre trynet klart til å møte offentligeheten i Bergen by.

Kose dere folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var man langt nede på side to, og det kan man ikke ha noe av. :ler:

Neste uke er det klart for treff, og jeg gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: :storfot: :smilbla: :blunke: :ler::hoho::ler2::Hehe::tommel::smilorange::danse::digge::briller::briller2::cool::sjarmor::hoppe::hoppe:

Er i så græla godt humør i dag.................

Sånn........

Måtte bare få det ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt humør er toppers det! Ikke vet jeg hvorfor jeg er i så strålende humør for tida, men hva gjør vel det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...