-Fisken- Skrevet 30. juni 2004 #1401 Del Skrevet 30. juni 2004 Hm' date= så nettselskapet reduserer hastigheten hvis en glemmer å betale regningen? Hm, det visste jeg ikke. Litt sleipt, på en måte. Men noe må de vel gjøre for å innkreve pengene, ja. :-) Det er sikkert derfor internetten vår blir så treg til tider, jeg har en ekstremt glemsk mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1402 Del Skrevet 30. juni 2004 Kose deg i M's selskap da, Naken! Glad i deg også lunacia! Glemsk mamma, Fisk? Kanskje du har svaret på treg forbindelse da, ja. til alle fra Saeria...som faktisk er litt trøtt. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 30. juni 2004 #1403 Del Skrevet 30. juni 2004 Natta og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 #1404 Del Skrevet 1. juli 2004 godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. juli 2004 #1405 Del Skrevet 1. juli 2004 Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1406 Del Skrevet 1. juli 2004 Sovet godt har jeg, den lille stunden jeg fikk sove. Mannen snorket, og naboen vår som bor under oss spilte Kurt Nilsen klokka 3 om natta! Han er litt muggen for at vi ikke synes at det er fair at han får tilgang til vårt nye oppgraderte bredbånd gratis, mens naboen ved siden av er med på å betale. :-? Han under er nemlig ikke student lenger. Han jobber i sommer og tjener godt, derfor mener vi at det bare er fair at han betaler for sin del. Men, men. Skal på jobb i dag alikevel. Ble ringt, og spurt om jeg kunne møte klokka 13.00. De hadde noe greier til meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 #1407 Del Skrevet 1. juli 2004 Det morsomste som finnes, er å holde en som snorker for nesa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 1. juli 2004 #1408 Del Skrevet 1. juli 2004 Det morsomste som finnes' date=' er å holde en som snorker for nesa [/quote'] Fyy! Det hadde jeg aldri turt å prøve. Jeg har skikkelig respekt for folk som sover. Selv om typen sier jeg skal dulte borti han om han sover så greier jeg det ikke. Merkelig? Det eneste jeg tør er å knipe forsiktig borti han for å få han til å snu seg Men snorking er noe herk as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1409 Del Skrevet 1. juli 2004 Det morsomste som finnes' date=' er å holde en som snorker for nesa [/quote'] Ingenting funker på mannen min. :-? Ikke holde foran nesa. Må ikke tro at han åpner gapet for å puste, nei! :-x Har vært og jobbet i dag alikevel. Nå har jeg fått to nye oppdrag, så femti timers ukene har nå blitt til 56 timers uker. :o Skal jobbe tre steder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 1. juli 2004 #1410 Del Skrevet 1. juli 2004 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 #1411 Del Skrevet 1. juli 2004 Det morsomste som finnes' date=' er å holde en som snorker for nesa [/quote'] ... Da får du ikke komme til meg om natta! :fy: Jeg snorker nemlig :oops: det er en sååå kvinnelig og yndig egenskap altså 56 timers uke..! :o Det er mye!! Men det er jo ikke så veldig lang tid det er snakk om, så du klarer det vel. Du kommer sikkert til å være i toppform etter de ukene, og litt penger blir det vel også ut av det,- og det er jo ikke å forakte for en student Var det forresten disse ektra timene de ringte deg om, fra jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1412 Del Skrevet 1. juli 2004 :dagensrose: :dagensrose: tilbake til deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1413 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg snorker nemlig :oops: det er en sååå kvinnelig og yndig egenskap altså 56 timers uke..! :o Det er mye!! Men det er jo ikke så veldig lang tid det er snakk om, så du klarer det vel. Du kommer sikkert til å være i toppform etter de ukene, og litt penger blir det vel også ut av det,- og det er jo ikke å forakte for en student Var det forresten disse ektra timene de ringte deg om, fra jobben? Snorker du? Jaja. Naken kunne jo ikke være helt perfekt. Det var disse timene jobben ringte meg om. Jeg fikk en rask visning på det ene stedet, så på det andre, før jeg umiddelbart satte i gang med å vaske. :o Ikke store opplæringen, men det gikk da greit. Skal bli lært opp litt bedre i morgen. Sånn går det når folk blir sykemeldt og stedet skal vaskes hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. juli 2004 #1414 Del Skrevet 1. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 #1415 Del Skrevet 1. juli 2004 Du kan jo komme til meg, så kan du og mamma snorke i kor, Tina? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 #1416 Del Skrevet 1. juli 2004 Nei, jeg er kanskje ikke helt 100% perfekt.. (Det skal være sikkert!) Bra du får litt bedre opplæring i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. juli 2004 #1417 Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke slit deg ut, da, vennen. lunaciamannen snorker heldigvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 #1418 Del Skrevet 1. juli 2004 lunaciamannen snorker heldigvis ikke. Så er det noe galt med snorkere nå!! :evil: Neida! Skjønner det må være en smule plagsomt å ligge ved siden av et "sagbruk" å prøve å sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. juli 2004 #1419 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, spesielt for sånne som meg som har vanskelig for å sovne fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1420 Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke slit deg ut, da, vennen. Skal prøve å la være. De ekstra kronene kommer hvertfall godt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå