Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen til bords! Her er det bare å forsyne seg. Selv om du fikk litt mye Bloody Mary i går, Green. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye' date= da. Lurven sto det verre til med! *knis*

:ler: Alt jeg drakk i går var en halvliter eplecider.

*Lurer fremdeles på hvorfor jeg blir så stiv i nakke og ryggrad når jeg har tatt mine første sup med noe alkoholholdig. :klø: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fisken drikker ikke alkohol :rosaengel:

Neida, det gjør hun ikke. :ler:*Syntes jeg hørte prat om noe med 3 pils, Fontex, og en heller kjip aften for ikke så lenge siden.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*setter seg ned ved langbordet rett ovenfor Lunacia og Saeria* Dette er kjempegodt - fint med et gilde i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvorfor i alle dager ligger du inne på A-G? ;) Jeg også blir stiv i nakken av alkohol, men på en deilig måte, også oppover bakhodet. Artig ;) Jeg drikker nesten aldri, i forhold til noen år tilbake - hver helg. Det er jaggu ikke sunt, og i allefall ikke når man prøver å gå ned i vekt!

Men jeg ser det er utdeling av mjød her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager ligger du inne på A-G? ;) Jeg også blir stiv i nakken av alkohol, men på en deilig måte, også oppover bakhodet. Artig ;) Jeg drikker nesten aldri, i forhold til noen år tilbake - hver helg. Det er jaggu ikke sunt, og i allefall ikke når man prøver å gå ned i vekt!

Men jeg ser det er utdeling av mjød her?

Her vanker det ofte mjød.

Jeg ligger inne på A-G pga. navnet mitt IRL. Jeg blir ekkel stiv i nakken. Nesten paralysert. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...