Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Velkommen i alveflokken Mylian. :D :klem:

Popelka: Jeg er glad vi slapp å krangle, selv om det var litt frustrasjon i luften mellom oss til tider. Men det beste er at ting ordnet seg. Det måtte det jo nesten gjøre. Vi skal jo tross alt leve sammen resten av livet. :wink:

Noe som minner meg på at nå er det veldig liten tid til du skal i ilden. Gleder du deg ikke masse? :D

Ha en flott dag du også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er vi jammen blitt mange alver og halv alver her! Gjett om det er kos! I tillegg er vi så heldige at vi har mange alvevenner også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin dag.

Jeg er nå kommet hjem fra grilling hos min venninne, og det var kjempe kos - bortsett fra at hun var litt deprimert. (Forklaring i min bok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag.

Jeg er nå kommet hjem fra grilling hos min venninne, og det var kjempe kos - bortsett fra at hun var litt deprimert. (Forklaring i min bok).

Her har man hatt det fint. :D

*løper inn til Idril*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så godt de fekk klarert det tullet... No vart eg skikkeleg glad!! :-) Du virkar som ei kjempe-jente du, Saeria! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Rio: Takk, takk. Så mye allerede, altså.. :D

Aniola: Ja, ikk sant de nye er fine! Crazee er flink. Kvelden min var fin. Lå og pratet litt etter vi hadde lagt oss også, om utdanning og fremtiden og litt sånn.

Drømte om skumle ufoer i natt. :oops: De var som tallerkener, som lyste gult og hadde e rød firkant i midten. De skulle komme å ta en jeg kjente. :(

Men nå er det en helt ny dag! Morn, alle sammen. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufoer!

Husker jeg pleide å se etter sånne da jeg var yngre.. Gikk med hodet bakover og øynene rettet mot himmelen.

Så de ut som middagstallerkener, tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...