Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Det er godt vi ikke er misfornøyd med alt. :D

Fjeset mitt er som en helt vanlig jentes. Jeg pynter det litt før jeg løper ut dørene da, men det er ikke mye.

Regner med at jeg er enda mer fornøyd med meg selv etter å ha vasket fulltid i en måned. Regner med at det strammer meg litt opp. :wink:

Skulle ønske jeg slapp eksemet, men det får jeg bare leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver å slanker meg da, og snart er jeg i mål og da håper jeg magen er bedre. Har nemlig fått alt rundt magen og så gravid ut. Ikke noe morsomt, tro meg.

Var faktisk noen som spurte hvor langt på vei jeg var .... :evil:

Ikke noe gøy, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det. :wink:

Så at du hadde sett, når jeg lagde linker. :wink: Har fått med meg løpinga di også.. Greenie har snæxi løperumpe. Greenie ha snæxi løperumpe. :hoppe::sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Fikk melding, men han skal på hytta i helgen. Må si det irriterte meg litt at han la planer uten å si fra til meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig synes jeg kvinnekroppen er finere enn mannskroppen. Med kurver og sånn. Mannskroppen er :wow::sikle: mens kvinnekroppen er som en :dagensrose:

Tja, noe sånt.

Utrolig bra sagt :)

Jeg er ikke videre misfornøyd med noe på kroppen min, bortsett fra at vet jeg er for tynn.

Det er litt rart, når jeg ser meg i speilet, synes jeg ikke at jeg er videre tynn, men når jeg ser bilder derimot.. Huff!

Heldigvis har jeg klart, og ikke minst taklet, å legge på meg 3 kg på 3 måneder.

Er nok litt muskler også, har trent masse, men likevel, det er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding' date= men han skal på hytta i helgen. Må si det irriterte meg litt at han la planer uten å si fra til meg...?

Skjønner jeg godt. Du har jo lyst å være med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisken kjeder seg! :hoppe::flekke::sjarmor:

Lækre stompen!

Kan ikke leke akkurat nå. Må legge meg, så jeg skulle bare si natta. Kanskje noen gjester vil?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lækre stompen!

Kan ikke leke akkurat nå. Må legge meg, så jeg skulle bare si natta. Kanskje noen gjester vil?

:klem:

:-(

Saeria sove godt da :klem:

Og ingen slemme drømmer! Det er fy-fy! :fy:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Saeria stikker over veien til naboen, en snill alvemann som bor i et hult tre. Han har mange lekne vovver som gjerne vil leke med fisken. Saeria tar med seg noe å leke med til Fisken og hundene.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Saeria sover nok i sine søteste drømmer hun nå' date=' Veslo :)[/quote']

Uff, ja.. Verre med oss... :-? Men no kryp eg til køys.. *natta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...