-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 #1021 Del Skrevet 21. juni 2004 Ok, Fisken er en alv :-) Har alltid vært fascinert av dem, og bestemte meg for mange år siden, var nok ikke mer enn rundt 10, at jeg skulle tatovere en alv på rumpa da jeg ble 18 Her er alven Aniola-Fisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1022 Del Skrevet 21. juni 2004 Aniola alven ønskes velkommen. *Jeg syntes du luktet litt kjent, ja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 21. juni 2004 #1023 Del Skrevet 21. juni 2004 Velkommen til nok en alv, jo flere jo bedre. God morgen forresten.... har nettopp stått opp jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 21. juni 2004 #1024 Del Skrevet 21. juni 2004 Heihei! Mange alver rundt på KG nå! Husker jeg og venninna mi lekte alver når vi var små, men jeg ville alltid være vampyr så det ødela litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. juni 2004 #1025 Del Skrevet 21. juni 2004 Spike= God morgen til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. juni 2004 #1026 Del Skrevet 21. juni 2004 Buffy var ganske kult i dag, med mye slossing. Me like! Men vampyr-monsteret så mer komisk en skummelt ut, synes jeg. Ja, kul episode! Men det er det jo alltid, synes jeg! Jo Turok Han ser jo litt vittig ut, men de uten øyer synes jeg er ekle. Og,- siden det ikke kan sies ofte nok ; Spike = 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. juni 2004 #1027 Del Skrevet 21. juni 2004 Dere, hvordan blir man en alv? :klø: Det er noe man bare er, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 #1028 Del Skrevet 21. juni 2004 JEg vil herved gi en skjennepreken til Grønska, som ikke møtte opp i dag. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1029 Del Skrevet 21. juni 2004 Etter å ha svart på alle mulige andre temaer, og etter å ha tittet innom diverse dagbøker, så kan jeg endelig sette av litt tid til å fortelle litt om dagen min. :D Jeg dro til voksenopplæringa i dag, etter å ha lett meg grønn etter vitnemålene mine. Det viste seg at jeg hadde stuet dem i sekken min, etter jeg hadde ryddet på datarommet fordi min kjære ymtet litt for sterkt om at jeg burde samle sammen rotet mitt før han ble sprø. :oops: Da hadde jeg tatt alt sammen på pur trass, og puttet det i sekken min. Så glemte jeg det. :oops: Vel fremme på kontoret fikk jeg snakket med en mann, som ikke virket særlig serviceinnstilt nå rett før ferien. Det viste seg at det er liten sjans for at jeg kan bli tatt opp hos dem, fordi jeg har generell studiekompetasne fra før, og jeg er født etter 1980. Dessuten hadde de ikke alle fagene jeg ville ordne opp i evt. bytte. Så nå har jeg bestilt time til rådgivning på intensivgymnaset. Dette gymnaset som er spesielt for oss som ønsker å pynte på vitnemålet er tilknyttet en kristen skole her i Bergen, men det kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre om. Denne videregående skolen starter visstnok dagen med andakt, men om vi må være med på det, vet jeg ikke. Må jeg, så må jeg. Selv om det kommer til å føles blasfemisk og feil. Denne skolen er MYYYYYYE billigere enn Sonans som tar blodpriser av en annen verden for fagene sine. Over 10.000 for norsk. ETT fag! :o Regnet godt har det gjort i perioder også, så da fikk jeg kjøpt kanebos 38º mascara mens jeg var i byen. Hadde ingen som tålte vann, noe som er veldig lurt når en bor i denne byen! Kjøpte også Dior Skinflash, den nyeste concealeren med kost. Den virker ok. Må teste den litt mere før jeg kan si noe om jeg synes den er bedre enn Kanebos concealer med kost. Den er topp! :D Men dere vet. Av og til frister det å prøve noe nytt. Denne concealeren har den samme designen som DiorShow mascaraen, så jeg tror denne også er catwalk makeup. Goode greier. Var også flink og leverte tilbake bøker jeg hadde lånt på biblioteket. Har også satt inn noen fylte paprikaer i ovnen, etter oppskrift i dagens nettutgave av dagbladet. Virket gode. Igjen, måtte jeg prøve noe nytt. Ellers så skal jeg smake enten vodka Mudshot i dag eller den med blåbær. Har noen av dere smakt en av disse "rusbrusene"? Skal bare smake en, så det blir ikke som om jeg skulle drikke meg beruset. Skal nedom jobben i morgen og hente noen arbeidsplaner for når og hvor jeg skal jobbe. Mere opplæring i neste uke. Da blir det ca. 2,5 -3 uker med jobbing før lønn. De utbetaler lønnen den 15. noe som er greit siden mannen ikke får før den 20. Dessuten sikler han etter ny maskin. Jada. En tredje stasjonær datamaskin. Men jeg er da fullstendig klar over at det kommer til å komme mange maskiner i fremtiden. :ho-ho: Nei..får gi meg nå. Ble langt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1030 Del Skrevet 21. juni 2004 En ting lille meg glemte, siden jeg ikke hadde fått med meg alle besøkene i boka... (ja, jeg vet.. fy skamme seg. :fy: ) så var det å si: TUSEN TAKK FOR ALLE HILSENENE! Det er kjempekos å se at det har vært besøk hos meg! til alle og enhver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1031 Del Skrevet 21. juni 2004 JEg vil herved gi en skjennepreken til Grønska' date=' som ikke møtte opp i dag. :fy:[/quote'] Hun har sikkert en en god grunn, men jeg skjønner skuffelsen din Fisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 #1032 Del Skrevet 21. juni 2004 hun var der, men vi var ved forskjellige statuer :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1033 Del Skrevet 21. juni 2004 hun var der' date=' men vi var ved forskjellige statuer :evil:[/quote'] Forskjellige statuer? Var hun ved den som er ute i vannet eller noe sånn? Kjenner ikke aker brygge. :oops: (Men jeg er en kløpper på bryggen i Bergen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2004 #1034 Del Skrevet 21. juni 2004 Skuffa!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1035 Del Skrevet 21. juni 2004 Skuffa!!!!! ÅÅÅÅÅHHH... *Saeria løper bort til Green! :trøste: :trøste: Du gikk glipp av morroa, hører jeg. Dakar vennen. Komme til Saeria så skal du få litt å trøste deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2004 #1036 Del Skrevet 21. juni 2004 *snufs, snufs* Takk! Har du litt lembas også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1037 Del Skrevet 21. juni 2004 *snufs' date= snufs* Takk! Har du litt lembas også? *Tusler raskt ut på kjøkkenet, og spør kokken om han har lembas. Det har han. Saeria kommer tilbake med lembas til Green, og spør samtidig hva det er.* Kokken har ganske frie tøyler på kjøkkenet og bestiller selv det han mener trengs for å tilfredsstille gjestenes ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 #1038 Del Skrevet 21. juni 2004 Vroooooooooooom! Der kom Fisken kjørende på sykkelen sin. Lembas? Sa noen lambas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1039 Del Skrevet 21. juni 2004 *Vinker Fisken inn til siden* Ja her prates det om lembas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2004 #1040 Del Skrevet 21. juni 2004 En alv som ikke har smakt lembas? Lembas, som er den ultimate alve-maten? Lembas, som Frodo og de andre spiste hele tiden under turen? Pakket inn i blader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå