Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Haisann.

Burgerene ble ok de. Skal ikke klage.

I dag er planen å stikke til byn og snakke med voksenopplæringskontoret, samt levere inn noen bøker. Så blir det handling, og KG tid!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Big change of plans!

Voksenopplæringskontoret var ikke åpent i dag! :-? Godt jeg så det, før jeg løpte ut dørene. Da ser det ut som om at det blir en rolig dag hjemme, med litt god mat og dårlig TV! :wink: Og KG, seffers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Så fint at Mannen var positiv til planene. Skal se at dere kommer til østlandet om en stund! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Jeg gleder meg, jeg også.

Men det blir nok til at vi bosetter oss i Akershus, nær en togstasjon. :wink: Vil ha muligheten til å komme til Oslo fort.

Jeg er faktisk glad i Bergen, og en setter veldig stor pris på solen når en er vant til drittvær. :ler: Det er derfor østlendinger ikke får mye sympati, når dere syter over 2 dager med regn. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant så sant :)

Smart å bo i nærheten av toglinjen.

Direkte tog fra Lillestrøm til Oslo S tar bare ca. 9 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 min.? Det var raskt! Wheehee. :hoppe:

Slaraffenlivet er bra, men det er jo snart over. :wink:

Skal lage meg litt mat, nå. Så var planen å hente ned en masse klær fra loftet og brette enda mere klær for å legge de pent på sine respektive plasser.

Du da, Naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbarna mine sover og må våknes nå straks, de sov lenge i dag! I kveld skal vi ha besøk av Emelys onkel, som er 1/2 år eldre enn henne :ler: Han blir her i natt.

Mulig det blir besøk fra eks eksen i kveld eller i morgen.. Hvis ikke tar jeg bare tv/godte kveld :-) :oops: (men så har jeg vært flink å trene og spise bra denne uka da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbarna mine sover og må våknes nå straks, de sov lenge i dag! I kveld skal vi ha besøk av Emelys onkel, som er 1/2 år eldre enn henne :ler: Han blir her i natt.

Mulig det blir besøk fra eks eksen i kveld eller i morgen.. Hvis ikke tar jeg bare tv/godte kveld :-) :oops: (men så har jeg vært flink å trene og spise bra denne uka da!)

Det er vel litt kos med en litt rolig stund, når dagbarna sover.

Og godis, må en jo unne seg en gang i blant. :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ferdig med å brette nå?

Har ikke begynt enda. :oops: Mannen skal se fotballkamp nå, og klokken 20.00 skal han møte noen kompiser, og ta seg noen pils med de. Samle deler av "gjengen". Saeriamannen har ikke så lyst å gå ut, men fotball og pils var han med på. :ler:

Da blir det godtekveld på meg. :sjarmor: Brette klær i morra. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Holder jeg med deg i! Utsett det kjedelige, og kos deg i kveld! :-D :vinke::Hehe: Kanskje ikke det mest fornuftige, men noe så gørr som å alltid gjøre det fornuftige først! :tunge1: Det gjør man da ofte nok, likevell..

Lagde akkurat et lite "ordtak" i hodet, som kan passe anledningen :ler2: Du kan jo bruke det om noen stiller deg til veggs for å være ufornuftig og synes du tar ting i feil rekkefølge.

"Noen ganger må man ta desserten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde akkurat et lite "ordtak" i hodet, som kan passe anledningen :ler2: Du kan jo bruke det om noen stiller deg til veggs for å være ufornuftig og synes du tar ting i feil rekkefølge.

"Noen ganger må man ta desserten

:Hehe: Godt sagt, Naken. Likte det ordtaket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...