Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #921 Del Skrevet 18. juni 2004 Haisann. Burgerene ble ok de. Skal ikke klage. I dag er planen å stikke til byn og snakke med voksenopplæringskontoret, samt levere inn noen bøker. Så blir det handling, og KG tid! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #922 Del Skrevet 18. juni 2004 så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #923 Del Skrevet 18. juni 2004 så lenge Bare tørke knotten først! Så stikker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #924 Del Skrevet 18. juni 2004 Big change of plans! Voksenopplæringskontoret var ikke åpent i dag! :-? Godt jeg så det, før jeg løpte ut dørene. Da ser det ut som om at det blir en rolig dag hjemme, med litt god mat og dårlig TV! Og KG, seffers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. juni 2004 #925 Del Skrevet 18. juni 2004 Så fint at Mannen var positiv til planene. Skal se at dere kommer til østlandet om en stund! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #926 Del Skrevet 18. juni 2004 *glede seg* Det er da bedre her enn i det regnfulle Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #927 Del Skrevet 18. juni 2004 Hehe. Jeg gleder meg, jeg også. Men det blir nok til at vi bosetter oss i Akershus, nær en togstasjon. Vil ha muligheten til å komme til Oslo fort. Jeg er faktisk glad i Bergen, og en setter veldig stor pris på solen når en er vant til drittvær. Det er derfor østlendinger ikke får mye sympati, når dere syter over 2 dager med regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #928 Del Skrevet 18. juni 2004 Sant så sant Smart å bo i nærheten av toglinjen. Direkte tog fra Lillestrøm til Oslo S tar bare ca. 9 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 #929 Del Skrevet 18. juni 2004 Ser det ikke ble noe voksenopplæringskontor i dag.., hvordan går det slaraffenlivet hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #930 Del Skrevet 18. juni 2004 9 min.? Det var raskt! Wheehee. Slaraffenlivet er bra, men det er jo snart over. Skal lage meg litt mat, nå. Så var planen å hente ned en masse klær fra loftet og brette enda mere klær for å legge de pent på sine respektive plasser. Du da, Naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 #931 Del Skrevet 18. juni 2004 Dagbarna mine sover og må våknes nå straks, de sov lenge i dag! I kveld skal vi ha besøk av Emelys onkel, som er 1/2 år eldre enn henne Han blir her i natt. Mulig det blir besøk fra eks eksen i kveld eller i morgen.. Hvis ikke tar jeg bare tv/godte kveld :-) :oops: (men så har jeg vært flink å trene og spise bra denne uka da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #932 Del Skrevet 18. juni 2004 Dagbarna mine sover og må våknes nå straks, de sov lenge i dag! I kveld skal vi ha besøk av Emelys onkel, som er 1/2 år eldre enn henne Han blir her i natt. Mulig det blir besøk fra eks eksen i kveld eller i morgen.. Hvis ikke tar jeg bare tv/godte kveld :-) :oops: (men så har jeg vært flink å trene og spise bra denne uka da!) Det er vel litt kos med en litt rolig stund, når dagbarna sover. Og godis, må en jo unne seg en gang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #933 Del Skrevet 18. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #934 Del Skrevet 18. juni 2004 *purr, purr!* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #935 Del Skrevet 18. juni 2004 Grrrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #936 Del Skrevet 18. juni 2004 Grrrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 #937 Del Skrevet 18. juni 2004 Ferdig med å brette nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #938 Del Skrevet 18. juni 2004 Ferdig med å brette nå? Har ikke begynt enda. :oops: Mannen skal se fotballkamp nå, og klokken 20.00 skal han møte noen kompiser, og ta seg noen pils med de. Samle deler av "gjengen". Saeriamannen har ikke så lyst å gå ut, men fotball og pils var han med på. Da blir det godtekveld på meg. Brette klær i morra. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 #939 Del Skrevet 18. juni 2004 Holder jeg med deg i! Utsett det kjedelige, og kos deg i kveld! :-D Kanskje ikke det mest fornuftige, men noe så gørr som å alltid gjøre det fornuftige først! Det gjør man da ofte nok, likevell.. Lagde akkurat et lite "ordtak" i hodet, som kan passe anledningen Du kan jo bruke det om noen stiller deg til veggs for å være ufornuftig og synes du tar ting i feil rekkefølge. "Noen ganger må man ta desserten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #940 Del Skrevet 18. juni 2004 Lagde akkurat et lite "ordtak" i hodet, som kan passe anledningen Du kan jo bruke det om noen stiller deg til veggs for å være ufornuftig og synes du tar ting i feil rekkefølge. "Noen ganger må man ta desserten Godt sagt, Naken. Likte det ordtaket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå