-Fisken- Skrevet 17. juni 2004 #901 Del Skrevet 17. juni 2004 Håper det går bedre med deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2004 #902 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei vennen. Minner ja. Bare å se et bilde eller høre musikk så er man tilbake. På godt eller vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #903 Del Skrevet 17. juni 2004 Joda. I dag her jeg hatt en kjempefin dag! :D Tusen takk for omtanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #904 Del Skrevet 17. juni 2004 Så var det på tide med en liten oppdatering! I natt ble jeg og Saeriamannen liggende og sittende å prate lenge. Det viser seg at han ikke trives så godt som han burde på jobben, og at han har lyst å se seg om etter noe annet. Vi snakket også sammen om å flytte østover, og han var faktisk ikke så fremmed for tanken. Det er jo godt. Men da må vi jo prioritere jobb til han der borte. dessuten ville han ikke leie, men kjøpe noe der. og da utenfor Oslo. Helt greit for meg. Begge vil bo i nærheten av toglinjer som fører til hovedstaden. Så i dag har vi sondert terrenget for å se hva eneboliger koster i Akershus. :D Vi blir jo ikke å flytte enda, men vi må hvertfall flytte før jeg evt. får et ja eller nei om tilbud til studieplass på dyrepleielinja. Kommer jeg ikke inn, får jeg jobbe et år til, og søke igjen. Det var natten i korte trekk, men med all vesentlig info. Selv om dette er skummelt, mest for han tror jeg, så er vi enige om at det er en stor mulighet for oss alle. (Saeriamannen, pusen og meg.) Pusen kan få kjenne litt på landlighetsfølelsen, kort vei fra storbyen! :D Ellers har jeg luftet Rex, og kjøpt NORSKE jordbær og fløte...I kveld skal vi kose oss! :D Men først skal jeg lage burgere med salat. (Holder på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juni 2004 #905 Del Skrevet 17. juni 2004 Nam, jordbaer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 17. juni 2004 #906 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei vennen! En stund siden nå, men jeg har ikke engang slått på dataen de siste dagene. Har vært dugnad i barnehagen og diverse andre småting jeg har måtte bruke tiden til.., men nå er jeg her altså Skjedd mye i dagboka di på kort tid :o :-) Blir hardt for en stakkar og holde seg oppdatert.. Så gøy at dere faktisk er et skritt nærmere flytting!! Håper det blir no av. Kos dere med jordbær og fløte da (Jeg vil og ha!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #907 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei vennen! En stund siden nå, men jeg har ikke engang slått på dataen de siste dagene. Har vært dugnad i barnehagen og diverse andre småting jeg har måtte bruke tiden til.., men nå er jeg her altså Skjedd mye i dagboka di på kort tid :o :-) Blir hardt for en stakkar og holde seg oppdatert.. Så gøy at dere faktisk er et skritt nærmere flytting!! Håper det blir no av. Kos dere med jordbær og fløte da (Jeg vil og ha!! ) Derfor du har vært borte. Du er etterlyst til gagns i hula di! Ja ting skjer sånn plutselig i rykk og napp hos oss. Vi er nok noen skritt nærmere flytting til Akershus. Ser faktisk frem til det. :-) Og jordbærene var gode. Måtte gå i 30 min for å få tak i de. Så ta synes jeg at jeg fortjener det. Det tok ca. 1 time bare å få tak i de og å komme seg hjem. Var bare en Rimi som hadde norske bær. :-? Nei...får slurpe videre. Har jo fløte til. Kos å se deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2004 #908 Del Skrevet 17. juni 2004 Spennende med flytteplaner selv om det er en stund til. Hvor (hvilken skole) er det man kan studere til dyrepleier? Var de norske jordbærne gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. juni 2004 #909 Del Skrevet 17. juni 2004 Spennende med flytteplanene da Saeria, må nesten få til å treffes da når det skjer. Balenciaga; man studerer dyrepleie ved Veterinær høyskolen (svarte for deg jeg Saeria) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #910 Del Skrevet 17. juni 2004 Spennende med flytteplaner selv om det er en stund til. Hvor (hvilken skole) er det man kan studere til dyrepleier? Var de norske jordbærne gode? Ser frem til flyttinga. Det er jo så og si opp og avgjort at det skjer. Selve flytteprosessen kommer å bli et lite h*****e, men det overlever en da. Mannen har sett litt på hus i Akershusområdet i forhold til pris og sånn, og så lenge han får føle seg litt "nyttig", så er alt greit. Det er Norges veterinærhøyskole jeg skal søke. Jordbærene var namme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #911 Del Skrevet 17. juni 2004 Spennende med flytteplanene da Saeria, må nesten få til å treffes da når det skjer. Balenciaga; man studerer dyrepleie ved Veterinær høyskolen (svarte for deg jeg Saeria) Så ikke at du svarte før det var for sent. Snill du er. :D Treffes skal vi, når det skjer. Det blir kanskje til at det samles til alvetreff etter sommeren. Jeg vet liksom ikke hvordan mulighetene for at jeg kan ta turen til Oslo er i sommer, med jobben og alt. Men det har blitt ymtet frempå om alvetreff. Pluss alvevennene jordbær og Popelka. (Forutsatt at Popelka er på besøk i Norge da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. juni 2004 #912 Del Skrevet 17. juni 2004 Spennende å se om det blir noe alvetreff, kommer jeg så fremt det ikke skjer noe annet da. Mulig det blir en Bergens tur på Berilac og meg i oktober, nevnte at Don Rosa skulle på tegneserie festivalen der og da tentes et lys i min kjæres øyne. Og et kanskje vi tar en tur til Bergen da. Spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #913 Del Skrevet 17. juni 2004 Spennende å se om det blir noe alvetreff, kommer jeg så fremt det ikke skjer noe annet da. Mulig det blir en Bergens tur på Berilac og meg i oktober, nevnte at Don Rosa skulle på tegneserie festivalen der og da tentes et lys i min kjæres øyne. Og et kanskje vi tar en tur til Bergen da. Spennende å se. Don Rosa! :D Helten min! Raptus har jeg vært på en gang, men da var mannen og jeg alt for trege med å stå opp. Derfor rakk vi ikke det vi skulle rekke. Håper Øverli har tid til å komme i år. Øverli er mannens helt. Si fra hvis dere kommer da! Kan gjerne hilse på dere i Bergen også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. juni 2004 #914 Del Skrevet 17. juni 2004 Skal nok passe på å si ifra om det blir tur. Don Rosa er helten til min kjære når det gjelder Donald, så om jeg jobber litt så tror jeg ikke det tar så lang tid å få overtalt han til å dra. Det er jo ikke så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #915 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er ikke langt nei, og det er alltid liv på Raptus. Mye folk som interesserer seg for tegneserier. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. juni 2004 #916 Del Skrevet 17. juni 2004 Tror absolutt at det er liv der ja, og det er jo alltid noen som interesserer seg for tegneserier da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. juni 2004 #917 Del Skrevet 17. juni 2004 Sitter nå inne på Raptus sine sider og ser at skaperen av Lenore skal dit - nå vil jeg dit også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #918 Del Skrevet 17. juni 2004 Sitter nå inne på Raptus sine sider og ser at skaperen av Lenore skal dit - nå vil jeg dit også...... Lenore er kjempeskjønn! Nå skal jeg også dit! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #919 Del Skrevet 17. juni 2004 Vi skulle hatt Raptus alvetreff! Så kunne alle alvene samle autografer og evt. tegninger av Roman Dirge og Don Rosa! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. juni 2004 #920 Del Skrevet 17. juni 2004 Så var det på tide med en liten oppdatering! I natt ble jeg og Saeriamannen liggende og sittende å prate lenge. Det viser seg at han ikke trives så godt som han burde på jobben, og at han har lyst å se seg om etter noe annet. Vi snakket også sammen om å flytte østover, og han var faktisk ikke så fremmed for tanken. Det er jo godt. Men da må vi jo prioritere jobb til han der borte. dessuten ville han ikke leie, men kjøpe noe der. og da utenfor Oslo. Helt greit for meg. Begge vil bo i nærheten av toglinjer som fører til hovedstaden. Så i dag har vi sondert terrenget for å se hva eneboliger koster i Akershus. :D Vi blir jo ikke å flytte enda, men vi må hvertfall flytte før jeg evt. får et ja eller nei om tilbud til studieplass på dyrepleielinja. Kommer jeg ikke inn, får jeg jobbe et år til, og søke igjen. Det var natten i korte trekk, men med all vesentlig info. Selv om dette er skummelt, mest for han tror jeg, så er vi enige om at det er en stor mulighet for oss alle. (Saeriamannen, pusen og meg.) Pusen kan få kjenne litt på landlighetsfølelsen, kort vei fra storbyen! :D Ellers har jeg luftet Rex, og kjøpt NORSKE jordbær og fløte...I kveld skal vi kose oss! :D Men først skal jeg lage burgere med salat. (Holder på) Ble burgerne gode? Akershus er et fint sted, har bodd der og jeg. Bodde på Lørenskog, men gikk på skole på Kurland. Flott sted Du skulle legge deg du? Natta da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå