Saeria Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #841 Del Skrevet 15. juni 2004 Vi eier. 88 kvadratmeter i boareal. Sjekk eventuelt finn.no for leiepriser. Vil ha deg til Oslo! Har sett litt på finn.no og det varierer veldig. Skal snakker mer med mannen om dette etter fotballen. Men det blir ikke før om et år i såfall. Men du og din kjære har vel ingen planer om å stikke av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2004 #842 Del Skrevet 15. juni 2004 Har sett litt på finn.no og det varierer veldig. Skal snakker mer med mannen om dette etter fotballen. Men det blir ikke før om et år i såfall. Men du og din kjære har vel ingen planer om å stikke av? Jo, det kommer ann paa hvor du velger aa bo, det er klart. Men aa bo paa Frogner, Holmenkollen, Nordstrand og lignende sossestroek krever dere kanskje ikke? Nei, vi har ingen planer om aa stikke fra Oslo. Vi er jo saakalt etablerte. Dessuten har jeg et aar igjen av skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #843 Del Skrevet 15. juni 2004 Jo, det kommer ann paa hvor du velger aa bo, det er klart. Men aa bo paa Frogner, Holmenkollen, Nordstrand og lignende sossestroek krever dere kanskje ikke? Nei, vi har ingen planer om aa stikke fra Oslo. Vi er jo saakalt etablerte. Dessuten har jeg et aar igjen av skolen. Sossestrøk passer nok ikke oss. Hvordan er det på Jar? Så et flyfoto derfra og det så fint ut. Særlig for pusen. Har heller ikke lyst å bo i skumle strøk. Jada, er pysete. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 #844 Del Skrevet 15. juni 2004 Takker for rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #845 Del Skrevet 15. juni 2004 Takker for rosa! Bare hyggelig! Takker tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #846 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg bor på St.Hanshaugen. Det er veldig fint, fordi det er nærme sentrum, men ikke for nærme. Jeg bor rett ved en park, og det er stille og rolig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #847 Del Skrevet 15. juni 2004 En kan fint finne en grei leilighet til en ok pris hvis en leter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2004 #848 Del Skrevet 15. juni 2004 Sossestrøk passer nok ikke oss. Hvordan er det på Jar? Så et flyfoto derfra og det så fint ut. Særlig for pusen. Har heller ikke lyst å bo i skumle strøk. Jada' date=' er pysete. :oops:[/quote'] Skumle stroek? Da boer du holde deg unna sentrum, det er det det er mest kriminalitat. De paastaar at der vi bor er det skummelt, men det er bare mediasproeyt, det er kjempestille, rolig og koselig aa bo der! Saa, ikke stol paa media, tror det er rimelig trygt de fleste steder. Ikke noe verre i Oslo enn der jeg vokste opp paa bygda, det er jeg sikker paa! Jeg vet ikke hvordan det er paa Jar. *spoerre lunaciamannen paa MSN* Jar ligger visst i Baerum. Baerum er gjerne litt dyrere, fordi det er en "fin" kommune. Ganske dyrt og mye eneboliger og saann sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #849 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg bor på St.Hanshaugen. Det er veldig fint' date= fordi det er nærme sentrum, men ikke for nærme. Jeg bor rett ved en park, og det er stille og rolig her. Hørtes kos ut. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #850 Del Skrevet 15. juni 2004 Jar ligger visst i Baerum. Baerum er gjerne litt dyrere, fordi det er en "fin" kommune. Ganske dyrt og mye eneboliger og saann sier han. Er det der Bærum er? Så bare at det var nordvest for Oslo S på finn.no sitt kart og flyfoto jeg. :oops: Uff jeg har ikke peiling på hvor det er ok å bo i og/eller rundt hovedstaden. :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #851 Del Skrevet 15. juni 2004 Sender en PM i morra! Skal legge med tidlig i kveld. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 #852 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg tar også kvelden nå. God natt da, sov godt og drøm søtt! (eller drøm sprøtt, burde jeg kanskje si,-siden det er deg ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #853 Del Skrevet 15. juni 2004 Natti, begge to. Kommer sikkert til å drømme sprøtt. Natt til i dag drømte jeg at min yngste søster ble skutt og drept. Natta før drømte jeg noe om krepser og bading og den andre søstera min. Husker det var noe sykt noe. :oops: Sove godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 #854 Del Skrevet 15. juni 2004 Natti, begge to. Kommer sikkert til å drømme sprøtt. Natt til i dag drømte jeg at min yngste søster ble skutt og drept. Natta før drømte jeg noe om krepser og bading og den andre søstera min. Husker det var noe sykt noe. :oops: Sove godt. :o Faktisk drømte jeg også noe sprøtt for en liten stund siden,- at jeg drepte eksen min!!:o :o :hår: (og jeg er ikke sint på ham, engang), og at jeg klinte med typen til venninna mi :o (som jeg overhode ikke har fantasert om!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #855 Del Skrevet 15. juni 2004 :o Faktisk drømte jeg også noe sprøtt for en liten stund siden,- at jeg drepte eksen min!!:o :o :hår: (og jeg er ikke sint på ham, engang), og at jeg klinte med typen til venninna mi :o (som jeg overhode ikke har fantasert om!) Oi! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #856 Del Skrevet 15. juni 2004 Tror jammen jeg legger meg selv. Natti folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2004 #857 Del Skrevet 15. juni 2004 Stikker innom for å si god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 #858 Del Skrevet 15. juni 2004 Sossestrøk passer nok ikke oss. Hvordan er det på Jar? Så et flyfoto derfra og det så fint ut. Særlig for pusen. Har heller ikke lyst å bo i skumle strøk. Jada, er pysete. :oops: Jeg bor på et ganske skummelt sted Ligger ikke midt i byen da, egentlig ikke så langt unna Nordstrand. Mortensrud, heter det her. MEn det ligger rett ved østmarka, så det er ideelt med dyr og hvis en er glad i skog og mark. Desutten ligger t-banestasjonen 5 min unna huset, det samme gjør et kjøpesenter Håper du finner noe du liker! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2004 #859 Del Skrevet 15. juni 2004 Sossestrøk passer nok ikke oss. Hvordan er det på Jar? Så et flyfoto derfra og det så fint ut. Særlig for pusen. Har heller ikke lyst å bo i skumle strøk. Jada' date=' er pysete. :oops:[/quote'] :oops: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juni 2004 #860 Del Skrevet 16. juni 2004 :oops: :cry: Majorstua.... ehem.... :oops: Majorstuen er jo et fint sted (har bodd der selv) men ikke så veldig stille i helgene pga uteliv, synes jeg. Og dyrt, også. St.Hanshaugen som er 15 min gåtur unna er mye bedre synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå