Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann. Ville bare informere om at jeg har tatt til vett, og har nå åpnet "Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

:velkommen: til å besøke meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Shagmaelskere!

Koselig at vi er mange.

Og NAKEN HAR FÅTT DAGBOK!

JIPPI!!!! :D GRATULERER!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare innom for å fortelle mine besøkende at jeg fikk positivt overraskende gode tilbakemeldinger fra lærerene på den siste oppgaven min. Nå ble jeg glad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom for å fortelle mine besøkende at jeg fikk positivt overraskende gode tilbakemeldinger fra lærerene på den siste oppgaven min. Nå ble jeg glad! :D

Så bra!! :-D :hoppe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn, Naken!

Det var litt stas å få positive tilbakemeldinger. Nå er det bare å vente til i over i morgen på sensuren i det faget. Håper jeg får bedre enn D. A blir det ikke, for så flink gjennom et helt semester har jeg ikke vært. B'en henger høyt den også, så kanskje en C? *håpe, be*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hjelpe deg å håpe jeg! Det går sikkert bedre når det er fler som håper :wink:

JA. Takk, snille deg!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en litt kjip ting i dag.

Det ser ut til at min kjære (til tider ryddegale) mann har ryddet vekk formørkelsesbrillene mine, derfor måtte jeg nøye meg med å se venus-passasjen på internett i stedet for med egne øyne. :( Jaja. Ikke verdens undergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det var jo litt kjipt.. :-? , men jeg ser et par lyspunkter også :idesmil: . Vær glad du har en mann som faktisk rydder :wink: ,

og,- du fikk i det minste se det på nettet,- det gjorde ikke jeg. :grine:

neida, jeg var ikke interessert. Så formørkelsen for 2? år siden, og ble temmelig skuffet, for det var spådd at det skulle bli mørkt, fuglene skulle slutte å synge o.s.v.. Jeg var dødsspent! Det ble muligens en anelse mindre lyst og fuglene kvitra som om ingenting skjedde. Dessuten hadde jeg ikke briller og så nesten ingenting! :evil: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Saeriamannen er da god. Han er mye mer ryddig og ordentlig av seg enn meg. Søt er han. :hjerte:

:D Vet jeg er heldig som har han. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Jeg skal hjelpe deg å håpe jeg! Det går sikkert bedre når det er fler som håper :wink:

Slenger meg på :-)

Har skjønt det nå. Er en mann snill og god har han to feil.

1 - Bruker mye penger på det som ikke skal kjøpes, men på noe annet

2 - De rydder så mye at alt er borte etterpå

De skulle hatt en egen klubb :roll:

Venuspassasjen var ikke mye å se på nei? Kunne jo alltids ha kommet meg bort til Frognerparken (bare et par 100 meter dit). Glemte alt sammen. Så på nyhetene reportasje og det var jo et knappenålshode foran solen jo. Ikke mye å se "live". Bedre å se på bilder etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg med live bilder på internett og reprisen på nyhetene. Jeg er litt astronomnerd, og ufonerd, og tornadonerd..en skikkelig alvenerd. Men denne nerden har hvertfall gode alvevenner + en dragevenn. :wink:

Ja, gode menn har hvertfall disse to lytene. Men vi får kose oss med de alikevel, Balenciaga. De er jo søte da! :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...