Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2004 #681 Del Skrevet 4. juni 2004 Nam! Skal vi synde sammen? Fikk for en liten stund siden "levert" en pose med snop. Sjokolade, potetgull, lakris, cola og is. Og en ny sjokolade jeg aldri har smakt. En Freia krokan og appelsin. Kanskje den er god. Kommer til å veie et tonn før jeg kan bevege meg som normalt igjen. Men snop er altfor godt. Daniel sa at nå måtte jeg ti stille en stund om godteriabstinenser før han ble gal. Så gikk han for å kjøpe. Tror det var en protest. Håper han fikk tilfredsstilt aggresjonen Høres dumt ut men er The Block en serie? Og Anna i eventyrland barnetv? Nooooo..... :oops: Hjalp du butikkeierne? Er det en liten butikk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #682 Del Skrevet 4. juni 2004 The block er den originale nr.19, og anna i eventyrland er programmet som følger etterpå. Det er en tidligere nonne som er lesbisk som resier rundt og oppsøker diverse ytterpunktmiljøer. Sist gang var det om ungdommer som tror de er vampyrer. I dag oppsøker hun transemiljøet i australia. Interessant og annerledes program. Det er klart vi kan synde sammen. Jeg har potetgull, mørk kokesjokolade og mozell pære og drue. I tillegg fikk jeg masse skillingsboller på butikken i sted. Det er en liten butikk, ja. Fokus. Finnes ikke mange av dem lengre, og snart blir de ICA nærmat. Ordentlig lokalsjappe, med supergreie eiere. :D Kose seg! Du må gi beskjed om freia krokan/appelsin var god. Jeg pleier å elske appelsinsjokkis. NAMME! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2004 #683 Del Skrevet 4. juni 2004 Jammen ser jeg mye på tv :oops: Kanskje jeg skal se. Høres morsomt ut. Selv om jeg ikke har sett på nr. 19 (?). Den sjokoladen er kjempegod! Du vet den runde appelsinsjokoladen som var for en stund siden? Den smaker litt likt, bare krokansmaken er mer fremtredende. (Flink Dani som kjøper god sjokolade til Balenciaga. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 4. juni 2004 #684 Del Skrevet 4. juni 2004 The block er den originale nr.19, og anna i eventyrland er programmet som følger etterpå. Det er en tidligere nonne som er lesbisk som resier rundt og oppsøker diverse ytterpunktmiljøer. Sist gang var det om ungdommer som tror de er vampyrer. I dag oppsøker hun transemiljøet i australia. Interessant og annerledes program. Det er klart vi kan synde sammen. Jeg har potetgull, mørk kokesjokolade og mozell pære og drue. I tillegg fikk jeg masse skillingsboller på butikken i sted. Det er en liten butikk, ja. Fokus. Finnes ikke mange av dem lengre, og snart blir de ICA nærmat. Ordentlig lokalsjappe, med supergreie eiere. :D Kose seg! Du må gi beskjed om freia krokan/appelsin var god. Jeg pleier å elske appelsinsjokkis. NAMME! Du skal se det samme som meg i kveld, ser jeg! Som vanlig (Blir bare hjemmekveld på meg i kveld. Kanskje det blir "The day after tomorrow" tomorrow). "Anna i annerledesland" er kult da! Han vampyren forrige gang,- Oh my god hvor skrudd man kan bli! Men han underholder i alle fall oss andre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 4. juni 2004 #685 Del Skrevet 4. juni 2004 Forresten,- kult at du også er en "Naturkatasrofefilmfan", (for et ord :o ), Balenciaga Og kan jeg også være med å synde i kveld? Jeg har en stooor skål div. smågodt, salt og pepper chips og cola light. (Lighten er kanskje litt juks å synde med, men det er bare den brusen jeg drikker,- stort sett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #686 Del Skrevet 4. juni 2004 Kom å synd med oss, Naken! Nå skal Saeriamannen og en kompis på fisketur, så da blir det frem med godisen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2004 #687 Del Skrevet 4. juni 2004 *You've got a message* http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...5232&start=2535 Og Naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juni 2004 #688 Del Skrevet 4. juni 2004 Saeria: Du MAA se Harry Potter and the Prisoner of Azkaban naar den kommer til Norge! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #689 Del Skrevet 5. juni 2004 Saeria: Du MAA se Harry Potter and the Prisoner of Azkaban naar den kommer til Norge! :D Kanskje det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #690 Del Skrevet 5. juni 2004 Så var det på tide med et lite bidrag til dagboken min igjen. Kom akkurat til å tenke på den søte pusen vår. Jeg oppdaget nemlig, til Saeriamannens og min egens fornøyelse i går, at Tito hadde brukket den ene barten sin! Han så så tidig ut. Alle bartene hans stakk ut på hver sin side av fjeset bortsett fra den ene hvor bare halvparten stakk ut i riktig retning for å så henge i en 90 graders vinkel rett ned! Saeriamannen fikk fisk i går også. En lyr og to paler, eller sei, som jeg kaller det. Så i dag blir det nytrukket fisk på pusen. Mannen min er ute og sykler, nå. Siden han begynte prosjekt slanking har han syklet over 650 km. Synes han er flink, jeg. Jeg har fått tatt meg ut fysisk på jobben, og i dag skal jeg være med hun som eier Rex for å lufte hunder på et omplasseringssenter for hund. Hun har det nemlig ganske så travelt for tiden, og trenger litt hjelp. I dag skal vi gå i en times tid med 2 av hundene. De som har kommet inn til senteret i dag, blir sannsynligvis også hentet i dag, så da trenger de ikke den lange turen før eierene kommer. Det eneste dumme er at eierene har problemer med å forstå hvorfor de må betale for å hente hunden sin. Hallo?!? Oppstalling. Hunden tar plass. Mat. Ja, dyrene spiser. Tid og penger ved å prøve å spore eieren. Sjåfør som henter hunden der han eller hun ble funnet. Strøm for å holde stedet varmt og belyst. Telefon. Alt skal betales. De aller fleste som jobber der, gjør det frivillig, men det er klart at hentesjåføren som er på vakt 24/7 vil ha litt betalt for det. Han har jo tross alt et liv, han også. Men det er det få som forstår. Ellers bærer det avgårde en liten tur på butikken for å kjøpe kjøttdeig til den meksikanske gryteretten vi skal ha i morgen, og for å levere lottoen. :oops: Det tar jeg når mannen kommer hjem igjen. Før den tid, må jeg ordne håret i en hale, og kle meg skikkelig. Det er surt ute. Lørdags til alle mine besøkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2004 #691 Del Skrevet 5. juni 2004 Du har hatt program i dag Tito med brukket bart. Ydmykende for hans mandighet. Hvordan har han klart det? Et realt slagsmål? Luftet du hunder? Var de søte? Det er ikke noe nytt at folk skal ha, men ikke gi. Både på små og store plan. Vant du lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juni 2004 #692 Del Skrevet 5. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #693 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #694 Del Skrevet 6. juni 2004 Tusen takk for hilsener, jenter! :D Siden Tito er kastrert og ikke er så veldig tøff, er det nok ikke mye mandighet som kan såres. Hundene er skjønne de. 2 av de ble hentet av "pappaene" sine. Disse to bladde opp uten å mukke, men det kom en ny inn. Den hadde en brikke med tlf.nr. på, men det ene var feil og det andre går til en blomsterbutikk. Eller kanskje det er rett likevel? Ikke alle som vil ha bissevovven tilbake. Skal opp dit i morgen også. Tror ikke jeg har vunnet i lotto. Det er hvertfall ingen som har ringt. til deg, lunacia og Trulselinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 6. juni 2004 #695 Del Skrevet 6. juni 2004 Vil bare stikke innom med en og en :dagensrose: til deg fra meg - bare fordi du er til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #696 Del Skrevet 6. juni 2004 Tusen takk, Idril. :D :dagensrose: og til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #697 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg og Saeriamannen satt og mimret i går. Saeriamannen hadde nemlig fått tak i sangen fra Shagma, eller Arkadia som det egentlig het. Husker dere den serien fra barnetv? Fransk, med en damepirat og to menn som hun hundset, bic og bac og noen andre rare og mindre rare karakterer. *drømme* Jeg elsket den serien. Mye bedre enn Minken Fossheims "God bok"! Her kan de som er usikre på hva jeg prater om se hva jeg mener! Goooooode minner! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #698 Del Skrevet 7. juni 2004 Sånn. Forespørsel til NRK er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. juni 2004 #699 Del Skrevet 7. juni 2004 Den husker jeg Saeria. Hvor har han fått tak i den sangen, hadde vært moro å kunne overraske Berilac med den - særlig nå som han har hjernerystelse. Prøvde linken inne på den siden du viste til, men den virket ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juni 2004 #700 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg og Saeriamannen satt og mimret i går. Saeriamannen hadde nemlig fått tak i sangen fra Shagma, eller Arkadia som det egentlig het. Husker dere den serien fra barnetv? Fransk, med en damepirat og to menn som hun hundset, bic og bac og noen andre rare og mindre rare karakterer. *drømme* Jeg elsket den serien. Mye bedre enn Minken Fossheims "God bok"! Her kan de som er usikre på hva jeg prater om se hva jeg mener! Goooooode minner! :D Ååå! Jeg elskeeet den serien!! Jeg hørte den sangen for et år siden ca. hos noen på fest, men siden har jeg ikke hørt den. Kjempefin sang, med masse gode minner som du sier. Her er en annen side med gode gamle minner :-) Bl. annet "Det var en gang et menneske" og "Grim og gru", som begge var, (og er :-D ), blandt de store favorittene mine! Bra musikk på de to seriene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå