Naken Skrevet 31. mai 2004 #621 Del Skrevet 31. mai 2004 Canis ja, vært der noen ganger Senest i dag faktisk. Jo, det er klart det er mye glede med hund, det er vel derfor så mange har dem i hus :-) , men jeg føler likevell at jeg må tenke gjennom hvilken hund som kan passe inn i vårt liv. Jeg tror nok jeg må ha en som trenger lite- middels mosjon. Både p.g.a tidsbruk og p.g.a at jeg nok er litt for bedagelig annlagt til å gå 2 timers turer hver dag Det ville være synd å skaffe seg hund som trenger mye mosjon, og så har man ikke tid/ ork til å gi den det den trenger for å bli en lykkelig hund. :-( Da vil jeg heller ha en som er fornøyd med litt mindre aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #622 Del Skrevet 31. mai 2004 Fornuftige ord, Naken! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 31. mai 2004 #623 Del Skrevet 31. mai 2004 Kremt! 8) He, he.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #624 Del Skrevet 31. mai 2004 Kremt! 8) He, he.. :oops: Men det var jo det da. Fornuftige ord altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 1. juni 2004 #625 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei ! Gratulerer med overstått eksamen. :blomst_opp: Mange fine hunder å velge mellom. Begge de to du nevner er flotte hunder. Men som Naken sier, det er viktig å velge en hund som passer, det er mye mer viktig enn utseende. Hunder er herlige dyr, har et skjønt eksemplar hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #626 Del Skrevet 1. juni 2004 Takk, takk. :D Ja, egenskapene til en hund er mye viktigere enn utseende. Men jeg tror en ridgeback hadde passet fint hos oss. dessuten må jeg uansett velge en hund som er korthåret. Det samler seg nemlig mye dritt og støv i lang pels, og Saeriamannen er allergisk mot støv. Men det er da en stund til enda. Jeg er i det minste heldig som får låne med meg naboens schäfer. Jeg tok med meg Rex på tur i litt over en time i dag. Det ble fryktelig varmt for han. Han har jo den bjørnepelsen, men heldigvis ligger kirkegården på turveien. Der kan han nemlig drikke fra kranene. Ja han drikker vann fra vannkraner. Ja,ja... Nå er det snart jobb. Skal bare se Home and away først. :oops: Det er greit å kunne velge selv når en vil jobbe, så lenge det er etter klokken 16.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. juni 2004 #627 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg kunne også godt tenke meg hund, men siden vi har ildere så må vi nok vente en stund. Først så står jo bryllupet vårt for døren - vil gjøre det først også kan vi se på hus/leilighet, bil, barn og evt hund ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Ellers har jeg sendt mail til de kirkene vi kan tenke oss å bli viet i, så nå venter jeg bare på svar fra de - det kiler i magen bare ved tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 2. juni 2004 #628 Del Skrevet 2. juni 2004 RR er flotte hunder. Håper du får en sånn etterhvert. Kan tenke meg Rex synes det var varmt ute ja, godt med litt vann da. Min hund drikker også fra kran og flaske, veldig kjekt når man er ute på tur. Koselig å gå tur med hund ! Ihvertfall nå som sola skinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 2. juni 2004 #629 Del Skrevet 2. juni 2004 Vet du ca. hvor mye "middels mosjon" regnes som? :oops: Er det ca en time..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #630 Del Skrevet 2. juni 2004 Heisann, jenter. Takk for besøket. Ja hunder er nydelige dyr. De fleste rasene er sjarmerende. Blandingshunder også. Naken: Hva som regnes som middels mosjon er jeg ikke sikker på, men naboen schäfer går på tissetur om morgenen, en lengre tur på en 45 minutter til en times tid om ettermiddagen, og en liten tur om kvelden. Denne hunderasen trenger mye mosjon/aktivitet. Han står også i hundegård noen timer om dagen, hvis været er pent. Men Rex har litt antydning til HD, så han blir litt fortere sliten. Og så er det det med været og pelsen hans også. Den mosjonsmengden han får er vel ca. middels. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 2. juni 2004 #631 Del Skrevet 2. juni 2004 Da tror jeg "lite mosjon" er mer min greie ja Har fått litt info om Siameser også nå. De virker som herlige dyr! Og de krever neppe noe særlig tur Forresten, jeg har søkt, og blitt garantert plass, på voksenopplæring i dag! Studiekompetanse over to år. Jeg gleder meg faktisk! Deilig å vite hva jeg skal drive med de neste to årene. Det kan være frustrerende når alt bare "svever i det blå ". Nei, nå må jeg ut å smøre Tingeling så hun ikke blir solbrent. Ser deg snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #632 Del Skrevet 2. juni 2004 I dag har jeg skjemt meg selv bort litt. Har kjøpt meg ny øyenskygge, pudder og leppestift. :D Dior skygge som passer til en gloss fra Dior. Et nytt pudder til min litt sommerfargede hud fra kanebo, og Invincible kissproof fra L'oreal. Jammen satt den stiften godt! :o Den er i en sexy rødfarge, som sikkert funker på mannen til aftensbruk. Eneste jeg trenger nå er en pudderkost. Det har jeg ikke råd til enda. Fin skjemme seg selv bort dag altså. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #633 Del Skrevet 2. juni 2004 Så gøy med skoleplass, Naken!! Gratulerer! :dagensrose: hoppe: Jeg må nok vente lenge enda. Dere har vel ikke omplasseringssenter for dyr i nærheten av der du bor? Der kan du finne mange flotte hunder og katter. Du får kose deg med grisesmøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 2. juni 2004 #634 Del Skrevet 2. juni 2004 En stk. gris- ferdig smurt. Takk for rosa :bukke: Når får du vite om du kommer inn på skole? Vet ikke om det er noe omplasseringssenter i nærheten.. Får sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. juni 2004 #635 Del Skrevet 2. juni 2004 MASSE MASSE tusen takk for det du gjorde for meg!!! All ære til deg Det var kjempe søte og jeg gleder meg til å vise de frem!! Klem :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #636 Del Skrevet 2. juni 2004 Bare hyggelig! :D Godt at du likte de. Du får ha masse lykke til på eksamen, og nyt den store dagen som snart kommer! Klem. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #637 Del Skrevet 2. juni 2004 Glemte å si tidligere i dag, at de som driver nærbutikken er så snille. I dag delte de ut roser til kundene sine, som takk for at vi holdt ut gjennom streiken. Nå står det en lysrosa, og en rødgul rose i hver sin lille vase på stuen. :D Dessuten så fikk jeg en rosa/lilla margeritt med potte av hun som eier Rex. Det var som takk for hjelpen de fikk med hundepass og bæring under flyttinga. :D Det hadde jeg ikke regnet med. Det at de sa takk for hjelpen var mer enn godt nok for Saeriamannen og meg. Jammen er denne dagen fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #638 Del Skrevet 2. juni 2004 Tittei! It's a beautiful day, don't let it get away... Har oppdatert meg hva du holder på med. Hundepass, makeup og blomster. Høres herlig ut spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #639 Del Skrevet 2. juni 2004 Tittei! It's a beautiful day, don't let it get away... Har oppdatert meg hva du holder på med. Hundepass, makeup og blomster. Høres herlig ut spør du meg. Ja. Det har vært fint i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 2. juni 2004 #640 Del Skrevet 2. juni 2004 MASSE MASSE tusen takk for det du gjorde for meg!!! All ære til deg Det var kjempe søte og jeg gleder meg til å vise de frem!! Klem :blomst_opp: Hø? Hva? :o .. Hva slags fine ting har Saeria funnet på nå da? Nå ble nyskjerrigdyret mitt vekket! Kjempenyskjerrige meg! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå