Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Takk, Idril og Green.

Det er godt å være ferdig. Nå skal jeg lage kalkungrill til mannen, mamma, stefar og meg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Gleder meg til aa faa ferie, men maa nok smoere meg med taalmodighet. Siste innlevering 23. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: Gratulerer med vel overstått!!! :dagensrose:

Så knall at du føler det gikk bra! :Hehe::klappe: Da har du fått no ut av de lange timene med pugging og det fortjener du! :kose:

Forstår godt reaksjonen din på edderkoppen, jeg har inntill nylig vært livredd dem selv. Men så fant jeg ut at jeg nektet å være hysterisk over dem mer,- at de ikke virkelig ER farlige,- bare i mitt hode.

Så nå trener jeg på å være modig med dem. Nylig tok jeg på en stor en. *STOLT* Følte meg nesten som Indiana Jones :ler:

Kos deg i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Slenger meg på og gratulerer med overstått. Håper du får knallresultat. Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin lørdagskveld! :blomst_opp:

Nå skal jeg se "Gothica" på pc'n til mannen. Håper den er bra.

See ya! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var grillings hos svigers??? Selv har jeg vært i Frognerparken på ildertreff, med mine to små pelsballer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og sier en sen godnatta! Trøøøøtt nå!!

Har du litt kg fri i pinsa du? Ja, man må jo ha det innimellom, også. Håper du koser deg!

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria!

En stund siden jeg har vaert innom naa - ville bare si "hei" og gratulerer med vel overstaatt eksamen! Du faar ta deg litt velfortjent fri og slappe av litt naa!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mange hilsener og gratulasjoner! :o

Tusen takk! Det varmer veldig. Dere er så greie, jenter!

Får avlegge en liten rapport fra helgen før jeg tar for meg alt annet. :wink:

Nå er snart pinsen over, og mamma er dratt.

Vi har vært griseheldige med været denne helgen. Da var det ekstra kos å dra på hytten til Saeriamannens foreldre. Vi hadde det veldig kos, og når Saeriamannen og jeg gikk på tur i skogen fant vi en fin koseplass! :sjarmor::kline: Jepp! Vi testa den også. :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: Det eneste jeg i grunnen savnet i går var et par hunder. Skulle gjerne hatt et par weimeranere eller rhodesian ridgebacks i går. Katten vår hadde sikkert storkost seg der ute. Det er jo ganske langt til nærmeste asfalt. Så gress og skog hadde sikkert vært luksus for bypusen vår. Men vi kan nesten ikke ta han med når vi bare skal være der en dag. Skal vi ta med pusen en gang, må vi være der noen uker. Katten må jo akklimatiseres først, sånn at han ikke rømmer hjem. :wink: Kanskje neste sommer?

Vi var på handletur på lørdag, også. Mannen min var så søt at han spanderte Diorshow mascara på meg, enda den kostet over 200 kroner. Fikk en liten lipgloss med også i prisen. Siden mannen betalte fikk han en prøve på Hugo parfyme. Han likte den veldig godt, så da var det litt ok å handle i parfymeri alikevel. :wink: Jeg fikk en prøve på den nye lacoste for damer, men den var alt for tung og "voksen dame" for meg. Jeg liker ikke å lukte tungt av blomster. Lette og syrlig friske parfymer er mye mer meg, så da fikk mamma prøven.

I dag skjer det ikke så mye. Bare kose meg. Glede meg over at helga har vært bra.

Green: Jeg har faktisk aldri laget en metoderapport, så hos meg er det nok sørgelig lite hjelp å få.

Idril: Grillinga gikk fint. Gutta koste seg. Det er jo som i reklamen. Damene skal bare hjelpe til. :ler: Var ildertreff gøy? Ildere er herlige dyr.

Naken: Litt KG fri ble det nok. Savnet det litt, men vi hadde det da fint. :wink: Så du takler edderkopper? Flinke du. Jeg taklet å mate og gi vann til tarantellene, når jeg jobbet i dyrebutikk på ungdomsskolen. Men tarantell i herbarium, eller hva det kalles, er noe helt annet enn de som bare "tar seg til rette"! :oops:

Alle sammen: Tusen takk for gratulasjoner, og at dere har vært så søte å stikke innom meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idril:

Det var helt ok på ildertreffet, traff mange kjente. Ble ikke så lenge da pga eksamner og sånt som er, måtte hjem og jobbe oppgave. Ildere er utrolig morsomme dyr - har ikke angret et sekund på at jeg skaffet meg slike dyr i det hele tatt, har hatt i ilder i 4 år 14 juli i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir for dumt å si jeg vet, men det er det jeg føler..... :oops:

Og jeg har vært så heldig at han første ilderen min lever ennå, han ble 4 år nå i mai han heter Nero. Har en liten tispe også som ble 2 nå i mai hun heter Kida. Hadde en annen liten tispe, men hun ble bare 8 måneder dessverre, og hun het Tazendra.

Er veldig glad i dyr jeg også - vet ikke hva jeg hadde gjot uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dumt å si at du føler deg heldig som har ilder.

Jeg føler meg heldig som har pus, men skulle gjerne hatt flere dyr. Dyr er noe av det beste i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tilbake! :hoppe: :-)

Så du og mannen fant dere en koseplass i skogen :sjarmor: :sjarmor:, you naughty girl, you!! :wink::ler: Neida,- good on you!!!!!! :danse:

Det er bra å få litt spontanitet og "småville" påfunn inn i sexlivet. Det piffer opp litt i hverdagen! :wink: '

(Husker pluttselig da jeg var 17 år og feiret nyttårsaften alene, med forloveden min på den tiden. (Vi lånte leiligheten til broren hans).

Da klokken var 10 min på midnatt begynte vi rene maratonnet. Målet var å ha sex flest mulig plasser i leiligheten før det nye året slo inn :oops: :ler: . Husker ikke hvor mange plasser vi klarte, men husker tydelig at da klokka slo 24, var vi under trappa :hoho: )

Så du savnet en hund? Weimeranere og Rhodesian ridgebacks er begge skikkelig flotte hunder! Begge de to har jeg "siklet over" i hundebøker og på hundesider på nettet. Weimeranerene har ofte så nydelige øyne. (Personlig liker jeg de korthårede best, og gjerne de "røykgrå",- de er jo nesten sølvfargede!) Ridgebackene er så kraftfulle, og tøffe med den lille "åsryggen" i pelsen :ler:

Mate tarantell..., så langt vet jeg ikke om jeg er kommet i "terapien" min enda! :o Du er modig du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Naken!

Godt å være tilbake nå, ja.

Dere endte opp under trappa, ja? Det har jeg ikke prøvd, men så har ikke vi noen trapp å prøve oss under heller. :ler:

Jeg er helt enig med deg i at de korthårede og røykgrå er de vakreste. En annen ting, er at om en velger å kjøpe en valp med "utstillingsfeil", så får en valpen billigere. Det gjelder vel alle raser. Rhodesian ridgebacks, skal visstnok ikke være den mest gunstige hunden for en førstegangseier, men med litt kursing tror jeg det skulle ha gått bra. Men det får bli med drømmen for nå.

Når det gjelder tarantellene så tok jeg aldri på de. Jeg bare matet de. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med Weimaranerne? Trenger de ikke en god del mosjon?

Jeg har så lyst på et dyr til jeg! ...men foreløpig er det bare drømming,- for det bør absolutt ikke være en impulshandling å skaffe seg kjæledyr.

Dessuten vet jeg ikke engang om det er hund, katt, rotte, eller hva jeg vil ha... Må tenke nøye gjennom hva slags tid jeg er villig til å legge i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. De trenger mye mosjon. Ridgebacks trenger bare middels, selv om de er utholdende hunder. Her finner du masse hundeinfo. Det er til og med en rasevelger. :D Super side. Det er linker til oppdrettere også. Klart det er et stort ansvar å ha hund. Det er det uansett dyr, men tenk på all gleden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...