Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er under Saeriamannens sko! Han får fjerne liket når han kommer hjem. Jeg gjør det ikke. Den var kjempediger! Med ekle ben med høy knekk. Løpte fort gjorde den også. Da er det godt med trøst. Takk jenter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Usj.. Skjønner hva di mener.. Jeg hadde en liggende en god stund under en bok jeg også, helt til jeg fikk besøk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er liket borte, og til og med mannen syntes den var litt stor. Men mest av alt syntes han jeg var søt som var redd den store, stygge og skumle edderkoppen som skulle ta meg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at det betyr ulykke å drepe edderkopper????? Jeg er ikke redd for de dyrene, eneste gangen jeg har blitt ordentlig skremt av en var rett etter at jeg hadde sett aracnofobia filmen - da hoppet jeg høyt da det kom en pyttliten edderkopp løpende over gulvet rett foran mine bare ben, men jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg etterpå. Jeg tenkte tilbake på hvor dumt det måtte ha sett ut der jeg satt i pysjen på gulvet også hoppet høyt rett opp pga en pytteliten edderkopp. :hoho:

Du får rope høyt neste gang du ser en edderkopp så skal jeg fjerne den for deg, ikke drepe den, men slippe den løs ute i det fri.

Synes det er greit med edderkopper jeg for da vet jeg at jeg ikke har fluer eller mygg inne.

Ellers håper jeg at det går bra med oppgaven din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda.

Jeg vet hva overtroen sier, men hvis edderkoppene kommer til meg for å gi meg hjerteinfarkt...ja da kan du at de "had it coming!" :wink: Flaggermus der i mot, er søte. Synd de ikke kommer på besøk. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Svipper innom for å ønske deg lykke til med oppgaven og alt.

Edderkopper, vepser, humler er dyr jeg hater, får helt noia om jeg ser et av de dyrene. ÆÆÆÆÆ løper ut av rommet. Akkurat da savner jeg en mann :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for hilsener, jenter. Dere er så snille. :D

I natt sov jeg faktisk ganske så godt. Mest fordi jeg var tullete i hodet etter lesingen, og stuptrøtt etter all skrivingen. Jeg lå en stund og tenkte på gravurner og andre bronsealderting for det. :ler:

Veps er jeg vel heller ikke så fryktelig glad i LaToya, men humler er det noe gosselig over. Det skal jo ufattelig mye til for at de blir sinna. Jeg kan ikke påstå at jeg synes det er stas når de absolutt skal flakse rett forans snuten min heller.

Drømte om Lasse og Firhana i nr. 19 i natt! :ler: Jeg drømte jeg skulle bo der en natt, og der gikk jeg og spradet halvnaken rundt. :oops: Jeg drømte de hadde en utslagsvask og speil på soverommet, sånn at de kunne pusse tennene sine der. :o Jeg hadde med meg meg mat også. En stk. rå biff, som jeg gikk og bar på. Ikke spør meg hvorfor. Tidlig om morgenen før Saeriamannen skulle komme å hente meg, stod jeg på verandaen til Lasse og Firhana. Jeg drømte de skulle pusse opp i andre etasje, og at det var veranda der. Lasse stod og holdt rundt meg. Jeg var like naken! :o Ikke synes jeg han er spesielt attraktiv IRL heller. Men det er jo i drømmene mine ting skjer. :ler:

Ja,ja.. Må lese/pugge litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp sier bare jeg - Lasse er ikke akkurat spesielt attraktiv, hadde blitt mektig skremt om det var meg som drømte noe sånt.

Håper du får sove relativt drømmeløst i natt slik at du er uthvilt til eksamen imorgen.

Lykke til!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger, Idril! Det trengs! :-?

Lasse er ikke spesielt kjekk, nei. :tunge1: Håper jeg slipper unna han i natt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er puggingen over. Jeg har hengt noe perle og fjæranheng i halskjedet mitt, fordi de representerer enkelte deler fra yngre jernalder og romertid. Klokken min har fått tilegnet seg mening fra førromersk jernalder og den ene ringen min fra folkevandringstid. Så nå er jeg full av meningsbærende gjenstander. Da blir det enklere å huske ting for meg. Ikke er det juks heller! :wink: Ja, jeg føler meg glup nå! Glup og dum på en gang. :oops:

Jeg er lei, nå. Nå vil jeg bare ha peset overstått. Får bare håpe at det går bra.

Har sagt ja til å hjelpe naboen med hundelufting, og husverten med blomstervanning. I tillegg kommer mamma på besøk. Blir ikke mye sengekos på meg denne helgen, nei. Har ikke blitt det de siste dagene heller, pga. lesingen og skrivingen min. Vi har planer om å piffe opp litt, men de skjer i såfall ikke før i neste uke. Er det noen av dere som har noen oppiffingstips? Noen ting dere anbefaler? Triks? Det taes i såfall mot med takk! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal tenke på om jeg kommer på noen lure triks! :wink: Men nå er det leggetid! Natta!

Takk! Begynner å bli for rutinepreget i sengehalmen. :roll: Typen kose,av med truse og boxer og jihaa. Etterpå? Sove. :ler:

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jaja' date= du har i alle fall det, her er det ikkeno. :-? Så kom ikke her og klag! :fy: :tunge1:

Sant nok! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig!

Det gikk faktisk ganske bra også, tror jeg. Skrev 6 sider om fysiske spor etter gård og jordbrukserverv i Skandinavia i eldre jernalder, samt diskuterte gården som sosial og økonomisk enhet. :D Sitter og hører på Canned heat! Passer perfekt! Ordentlig gladmusikk! :D Mamma kommer på besøk, så jeg har ryddet litt.. eller hvertfall gkemt klærne som lå på soverommet i en pose bak en stol. :oops:

Skal til svigers i helgen også. De er søte. Har verdens søteste svigermor. :wink: Ellers så skal tiden før jeg begynner å jobbe, jeg vet ikke når jeg begynner på ordentlig ennå. Holder godværet seg i uken som kommer, og jeg har fri, så skal jeg spørre naboen om å få låne schäferen hennes, Rex. Da kan jeg og lillegull (han er diger :ler: ) tusle på langtur sammen.

Jeg er glad, glad, glad i dag! :hoppe::danse::digge::klappe:

:perebrus: og :dagensrose: til alle mine besøkende fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er ferdig da, gratulerer så mye med vel overstått og god følelse i tillegg. Deilig med litt fri nå tenker jeg. Har selv 3 uker igjen før jeg har ferie, men da skal jeg faktisk ikke gjøre noe annet enn å ta det helt med ro helt til høsten og skolen begynner igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...