Saeria Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #561 Del Skrevet 23. mai 2004 Tusen takk for og *Tina* og Idril. Jeg er fremdeles flink pike. Nå har jeg begynt å "montere" oppgaven min sammen. Dvs. at jeg bruker en del copy-paste fra det word dokumentet som innholder omskrevet kildelitteratur. Jeg endrer litt, og føyer til der det trengs underveis. Det er ikke noe gøy å jobbe med personer som ikke bidrar. Jeg har erfaring med det selv. men jeg overlevde det også. Nei, jeg får fortsette en stund til. Blir vel til at jeg løper innom bøkene deres for å legge igjen et lite spor. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2004 #562 Del Skrevet 23. mai 2004 til deg fordi du er så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #563 Del Skrevet 23. mai 2004 :D Takk *Tina* ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2004 #564 Del Skrevet 23. mai 2004 Du fortjener det Nå skal jeg gå og køye.. God natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 24. mai 2004 #565 Del Skrevet 24. mai 2004 Siden du også drømmer rare drømmer - hva drømmer du om????? *litt nysgjerrig nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #566 Del Skrevet 24. mai 2004 Noen ganger drømmer jeg at jeg får barn, noe jeg ikke vil ha akkurat nå. Jeg har drømt at jeg var mann og måtte hjelpe jomfru Maria med å lage Josef, for Jesus var allerde født :o ..rare og blasfemiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #567 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har drømt at jeg var mann og måtte hjelpe jomfru Maria med å lage Josef' date=' for Jesus var allerde født :o ..rare og blasfemiske.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #568 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg følte meg snål når jeg våkna! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #569 Del Skrevet 24. mai 2004 Det skjønner jeg godt Har hatt en del rare drømmer jeg også.. Sånne som får deg til å rødme når du våkner :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 24. mai 2004 #570 Del Skrevet 24. mai 2004 Så heldige dere er som har sånne kule og orginale drømmer, Saeria og Tina! Det har jeg nesten aldri, noe jeg er :veldigsur: for, for det virker gøy på meg! Har en venninne som drømmer "psykodrømmer" i hytt og vær, så jeg trøster meg med hennes berettninger om dem. De kan være hysterisk morsomme innimellom Vær glad at dere har sånne orginale og kreative hjerner dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #571 Del Skrevet 24. mai 2004 Ja, rødmedrømmer er hyppige her i gården. :oops: Jeg skal prøve å sette pris på den nattlige kreativiteten min. Er nemlig fantasiløs om dagen. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 25. mai 2004 #572 Del Skrevet 25. mai 2004 God morgen kjære venn. Jeg har drømt igjen i natt, utrolig hvor aktiv min fantasi er - det er akkurat som om underbevisstheten min prøver å si meg noe. *lukke ørene og vil ikke høre - ennå* I natt drømte jeg at vi giftet oss, overhodet ikke slik noen av oss kunne tenke seg det, men akkurat slik vi ville ha det i drømmen. Og alt var bare så søtt - i rosa og hvitt som ikke er noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mai 2004 #573 Del Skrevet 25. mai 2004 God morgen, håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #574 Del Skrevet 25. mai 2004 Tusen takk for hilsener! Jeg sitter og gruer meg litt til å begynne å lese ARK 103, men det må gjøres. Tenkte jeg skulle lese meg gjennom yngre bronsealder i dag. :D Ikke det at jeg er så glad i bronsealder. Særlig ikke bronsealder på svensk, men det mangler mange sider i tekstene i kompendiet som omhandler bergkunst (les: helleristninger), så da blir det svensk- og notatlesing. Det er litt teit da, at UiB kan ta seg grovt betalt når enkelte tekster mangler annenhver side. Ser ut som om noen har gjort en slapp jobb, og glemt at det er to sider i en bok som må kopieres, før en kan bla om. Jaja. Har skrevet en liste over ting som bør huskes. Den er lang som et vondt år, men jeg har ikke noe valg. Får prøve den gode gamle puggemetoden. Ting kommer til å forsvinne etter eksamen, men siden jeg skal slutte er det ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #575 Del Skrevet 26. mai 2004 God morgen Håper du får en kjempefin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 26. mai 2004 #576 Del Skrevet 26. mai 2004 Stikker bare innom for å ønske deg en bra dag! Lykke til med bronsealderstudiene (på svensk!!) :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #577 Del Skrevet 26. mai 2004 Sjekker innom igjen for å se om du fortsatt er flink. Jeg finner ikke noen rapport fra i dag. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #578 Del Skrevet 26. mai 2004 Joda. Her går det bra. Akkurat ferdig med folkevandringstid, så nå er det bare yngre bronsealder igjen. Jeg er litt trøtt og lei, men det hjelper ikke. Må nok stå på en stund til. Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #579 Del Skrevet 26. mai 2004 Saeria er traumatisert. :o DIGER eddekopp på gangen. Trenger trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #580 Del Skrevet 26. mai 2004 Å lille venn. Ekle er de. Er den der ennå? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå