Lythande Skrevet 20. mai 2004 #541 Del Skrevet 20. mai 2004 Regnet nesten med at du ikke ble rammet av bryggeristreiken..... Du får ha lykke til med oppgaven som skal inn på onsdag og eksamen på fredag. Har tre eksamner igjen selv, men de er først 11, 15 og 17 juni - heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #542 Del Skrevet 20. mai 2004 Takk for lykkeønskninger, Idril. Akkurat nå har jeg bare lyst å gråte! Ingenting går veien i dag. Jeg er så frustrert, har vondt i hodet og er kjempedeppa. Derfor er det vel like greit at jeg pakker in sakene og innser nederlaget. Får begynne på ny frisk i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2004 #543 Del Skrevet 20. mai 2004 :trøste: Det blir nok bedre i morgen skal du se. Sender masse varme og gode tanker din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. mai 2004 #544 Del Skrevet 21. mai 2004 Sikkert greit å legge seg tidlig ja, sånn at du er utvhvilt. Håper du har sovet godt og at du er opplagt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #545 Del Skrevet 21. mai 2004 Takk, jenter! Dere er så snille. :D Ting er litt bedre i dag. Dessute så hjalp det med en usunn ostepølse med bacon, og litt sørlandschips i går. I dag er planen å være med en kompis på Ikea. Som takk, kjører han meg til Studia sånn at jeg kan kjøpe de heftene. I tillegg til det kjører han meg til bibliotekets avdeling som ligger på Nesstun. Det er et godt stykke fra der jeg bor. Ikke noen kul sykleavstand. Det viste seg at en bok jeg trenger var utlånt fra sentrumsavdelingen, noe som er ganske naturlig med tanke på all som skal skrive oppgave, men de hadde den i noen av de andre. Da slipper jeg å kjøpe den. Sparer 260 kroner på det. HUmøret er ganske bra. Men så hjelper det alltid med litt trøstende ord fra dere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. mai 2004 #546 Del Skrevet 21. mai 2004 Hei du :-) Ville stikke innom å ønske deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. mai 2004 #547 Del Skrevet 21. mai 2004 Bra at ting går litt mer din vei i dag :-) Litt usunnheter hjelper ofte godt på humøret Så vil jeg bare ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #548 Del Skrevet 22. mai 2004 Takker for hilsener. God helg til dere også. Selv må jeg gjøre skoleting. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. mai 2004 #549 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei Saeria. Hvordan går det med skolejobbingen?? Har jobbet oppgave med arbeidsgruppa mi idag jeg - det gikk kjempe bra og vi ble ferdige på en time. Vi skal ha "tekstverksted" på tirsdag, dvs at vi skal aktivisere hele klassen i 45 minutter i henhold til noe som har med norsk pensum å gjøre. Det blir knallbra faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 22. mai 2004 #550 Del Skrevet 22. mai 2004 Bare innom for å ønske deg lykke til med skolearbeidet. Håper du er "i seget"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #551 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei, idril og Naken! Tusen takk for hilsener. :D I dag har jeg vært litt i siget. Jeg har skrevet ned mesteparten av det jeg skal bruke fra kildelitteraturen, og omformulert dem med egne ord. Da blir de letter å sette inn i oppgaven. I morgen er det nok en del fotball på TV og da blir nok jeg sittende og skrive en del. Akkurat nå holder mannen min på å lage middag. Pølser i lompe og brød. Vi velger selv. Ellers har jeg brukt kvelden på å se på Seinfeld med mannen min. Jeg kom til et punkt hvor jeg fant ut at jeg kunne ta resten av kildebehandlingen i morgen. Jeg syntes jeg hadde vært flink nok for i dag. Godt at skoletingene går bra for deg også Idril. til dere begge fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 22. mai 2004 #552 Del Skrevet 22. mai 2004 *En klapp på skulderen for gjennomført puggedag* Godnatta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #553 Del Skrevet 23. mai 2004 Morn! Sent oppe, ja. :oops: Men nå skal jeg snart begynne på resten av kildelitteraturen. Må nesten være litt flink i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 23. mai 2004 #554 Del Skrevet 23. mai 2004 til deg som takk for lykkeønsking videre med skolearbeidet. Håper det går bra for deg også og at du får gjort litt idag. Sliter fortsatt med stølheten i leggene, men skal ut og gå litt. Kanskje jeg klarer å gå ut noe av den i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #555 Del Skrevet 23. mai 2004 Her går det bra, Idril! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #556 Del Skrevet 23. mai 2004 Titter innom for å se om du er flink pike. Og sannelig, det er du jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 23. mai 2004 #557 Del Skrevet 23. mai 2004 Heisann Saeria! Her sitter jeg, en sniklesende jævel. Det minste jeg kan gjøre er vel å si fra at jeg er her! Koser du deg med kildelitteraturen? Hva studerer du for noe spennende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #558 Del Skrevet 23. mai 2004 Tusen takk for hilsener Balenciaga og ¤Chanela¤ ! Det er så koselig når noen titter innom, selv om jeg er opptatt med andre ting. Et ekstra velkommen til snikleseren som har kommet ut av skapet. Hyggelig at du står frem. I dag har jeg jammen vært flink pike. Jeg leker flink pike enda. Kildelitteraturen er ok, den. Det er arkeologi jeg studerer, ¤Chanela¤. Men jeg avslutter studiet i sommer, da det egentlig er null håp om å få jobb i dette fagfeltet. Litt spennende er det da. Hvertfall når jeg føler jeg har litt dreisen på oppgaven. Andre dager er faget bare dumt. Det er de dagene jeg ikke får noen ting til. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2004 #559 Del Skrevet 23. mai 2004 Stakk bare innom for å gi den en liten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 23. mai 2004 #560 Del Skrevet 23. mai 2004 Så bra at du har vært "flink pike" idag da og kommet et stykke på vei med oppgaven. En aldri så liten til deg fra meg. Selv har jeg kommet et godt stykke på vei med hva jeg ønsker å ha med i musikkeksamnen vår, eneste ulempen der er at jeg uheldigvis er havnet på samme gruppe som den merkeligste personen i klassen. Han klarer ikke å følge med på det som sies, kommer med kommentarer som ikke passer inn, glemmer avtaler og er visstnok et mareritt å jobbe sammen med. Men, men jeg overlever vel det også, når jeg har overlevd siden i høst som klassens tillitsvalgt og klaget mye på hvordan skolen driver vårt studium. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå