AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Sommeren er snart her, og tid for fjerning av hår både her og der Jeg lurer på om det er noen som har noen råd til meg? - Jeg har vokset leggene de siste årene og er veldig fornøyd med det! Har prøvd diverse vokser, reagert på de fleste Men fant til slutt voks på Body Shop som jeg var kjempeførnøyd med! De har sluttet å selge den så jeg må finne meg en ny voks. Noen som har en å anbefale? - Bruker vanligvis høvel på bikinilinjen og under armene, men det kommer jo tilbake før jeg får lagt fra meg høvelen! Får også nupper og blir rød på bikinilinjen etter en stund. Veldig lite sjarmerende ;P Har prøvd å vokse armene (med body shop-voksen) og med hårfjerningskrem fra weet, uten spesielt bra resultat. Noen som har voks å anbefale eller en annen metode med bra resultat? Håper noen kan hjelpe
Csus4 Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Har samme problem! Likte body shop sin, så synd de ikke har den lenger Var i Bulgaria i fjord å fant noen strips som jeg likte veldig godt! Kjøpte med meg et pakker hjem, men nå er det tomt og jeg kan ikke huske hva de het.. Var visst ikke til så stor hjelp Noen andre?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Bruker epilator på legger og bikinilinja. Fungerer veldig bra. Under armene bruker jeg bare høvel.
Elliez Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Her har du en, som er mer naturlig enn de vanlige voksene http://www.feelunique.com/p/Sugar-StripEase-Kit Den tar godt, men er litt mer "klissete" enn annen voks syntes jeg.
ssecret Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Dette problemet har jeg også. Jeg har prøvd ¨å vokse både under armene, leggene og underlivet, men hårene går jo bare helvveis vekk jo Eneste jeg sitter igjen med er rød, sår hud med hårtuster.
Csus4 Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Bruker epilator på legger og bikinilinja. Fungerer veldig bra. Under armene bruker jeg bare høvel. Sitter faktisk å epilerer akkurat nå Kjøpte en epilator for en del år siden, men da var det alt for smertefult Hvilken epilator bruker du? Epilator på bikinilinja?? Vet ikke om jeg våger det Tok det lang tid før du ble "herdet"? Her har du en, som er mer naturlig enn de vanlige voksene http://www.feelunique.com/p/Sugar-StripEase-Kit Den tar godt, men er litt mer "klissete" enn annen voks syntes jeg. Takk :D Denne skal jeg absolutt bestille! Har du prøvd den på bikinilinja eller under armene?
Csus4 Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Dette problemet har jeg også. Jeg har prøvd ¨å vokse både under armene, leggene og underlivet, men hårene går jo bare helvveis vekk jo Eneste jeg sitter igjen med er rød, sår hud med hårtuster. Hvilken voks har du prøvd? Jeg merker stor forskjell på voksene, noen tar bare et par hår, mens andre tar det meste Om du blir rød og sår tenker jeg det er fordi du reagerer på voksen. Jeg har reagert på de fleste voksene har jeg prøvd Denne ble foreslått under her, kanskje den hadde vært noe 100% naturlige ingredienser
ssecret Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Hvilken voks har du prøvd? Jeg merker stor forskjell på voksene, noen tar bare et par hår, mens andre tar det meste Om du blir rød og sår tenker jeg det er fordi du reagerer på voksen. Jeg har reagert på de fleste voksene har jeg prøvd Denne ble foreslått under her, kanskje den hadde vært noe 100% naturlige ingredienser Den er bestilt! Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå