AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #21 Skrevet 2. mai 2012 Som man ser så er noen sosiale, noen ikke. Noen vil sitte med partneren, noen vil splittes. Noen vil synge av full hals, andre vil ha rolige former. Noen klarer seg ikke uten alkohol, andre koser seg bare om det er alkofritt. Så hvis man virkelig skal gjøre alle til lags, må man prøve å tenke på hva hver eneste gjest vil trives med. Virkelig all ære til de som prøver og faktisk får til dette.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #22 Skrevet 2. mai 2012 Et hvilket som helst bryllup blir kjekt for meg så lenge jeg får sitte med noen jeg kjenner! (Som singel kvinne er det ikke ofte, jeg er som regel plassfyll eller spleisemateriale... føler seg ikke mye velkommen da) Ellers blir jeg glad hvis: - det er nok mat - det er drikke tilgjengelig hele tiden (ikke nødvendigvis alkohol, men vann/brus) - det ikke er sanghefter - polynesen droppes - musikken er en blanding av litt forskjelling, har vært både i techno og dansebandbryllup, det blir for mye av en ting - det er noe frukt eller snacks mens man venter på brudeparet - jeg slipper å kjøpe gallakjole fordi det er kleskoden 3
Gjest navnelapp Skrevet 2. mai 2012 #23 Skrevet 2. mai 2012 Vel, jeg har sittet mellom par. Ikke gøy. Og jeg har sittet med par på hver sin side av bordet, da var det de som måtte hoie til hverandre. Sliten i øra begge ganger. Men det verste var da jeg ble invitert med i et bryllup der jeg kun kjente kjæresten, og vi ble plassert ved forskjellige bord. Da endte jeg med å rømme fra hele middagen. I sånne sammenhenger er det veldig bra å ha en hånd å holde i. Mulig ikke folk har det på samme måte etter 30 års ekteskap, men jeg er sterkt mot parsplitting. Heldigvis er det ikke så vanlig som man kan få inntrykk av her, i hvert fall ikke i min vennekrets. Eg skal bakke ut no, men eg vil berre seie at å sitte i bryllup og ha så lite sosiale antenner at ein sit og diskuterer kvardagslegheiter på tvers av bordet med ektefellen syns eg er dårleg bordskikk og fingerspitzgefühl.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #24 Skrevet 2. mai 2012 Siden jeg sjelden klarer å følge med på samtale lenger unna meg enn ved siden av, rett overfor og på tvers overfor når det blir støy i lokale, så syns jeg det er pyton om man blir splittet. Og jeg er neppe den eneste som sliter med hørselen når det blir bakgrunnsstøy. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå