Gjest Belle Gunnes Skrevet 29. april 2012 #21 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg kan like gjerne trene på SATS som Evo. De ligger så godt som vegg i vegg. Men jeg fikser ikke steder, som SATS og Elixia. Så ergo - Evo. Fresh ligger også veldig greit til for meg, men liker ikke digre vinduer rett ut mot gateplan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #22 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg synes kjeden Elixia er masete, eller hvordan jeg nå skal formulere meg. Om man trener der og skriver opp andre man kjenner til feks en prøvetime, så ringer de dem døgnet rundt! Mange av mine venner har opplevd dette, de fikk aldri fred og det hjalp ikke å si "nei takk, jeg vil ikke ha en time". Da var det på med "Jooooo, du mååååå ha en time, det er såååååå gøy" og so on. Trente der et år før medlemskapet mitt gikk ut, og da jeg sluttet var det "Sikker på at du vil slutte????". Dyrt var det også. Har ikke trent på Sats, men tror det er OK. Kanskje litt mye folk på noen av senterene deres, men virker som en OK kjede med alle aparater som trengs osv. Trener selv på FitnessExpress og er stor fornøyd. Billig er det og, og ingen bindingstid. Eneste minuset er at de ikke har så mange sentere rundt om kring, men jeg bor på Hasle så for meg er ikke det et så stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #23 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg kunne godt trent på evo etc., men da hadde jeg heller tapt penger mht. at jeg hadde tapt penger fordi jeg ikke hadde trent så ofte pga. beliggenheten. Ja, beliggenhet blir viktigst, for oss/de som er vant til å gå på senter engang på kvelden, etter å ha spist middag og lagt barna. Men det er mange som kjører til treningssenter uansett, og da blir det ikke viktig. Eller som samboeren min, han drar og trener rett etter jobb og da passer det med hvilken som helst senter som ligger i strekningen jobb-hjem for ham. Han valgte Jimu da, billig og uten bindingstid, og jeg velger Evo - nærmest for meg og man kan trene når som helst, også sent på kvelder. Men sånn generelt, ville jeg uansett valgt et av sentre uten bindingstid, det er jo så mange av de i Oslo! Sats og Elexia, de trenger litt konkuranse. Men hvis prestisje er viktigst, da må det være Elexia.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia82 Skrevet 29. april 2012 #24 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg trente på FitnessXpress på Hasle når jeg bodde i Oslo (4 år siden), var veldig fornøyd, billigere enn Sats og Elexia. Jeg kunne få rabatt hos Elexia igjennom jobben, men da ble det for det dyrere enn FX, og jeg slapp kravet om å måtte trene et bestemt antall ganger per mnd. En ulempe med FX var at det var litt lite der så hvis det var mye folk så var det nesten kø på apparata, men jeg fant ut når på dagen det pleide å være mindre folk der og trente da, så det gikk bra Kanskje de har bygd ut siden da. FX hadde ikke noe gruppetrening den gangen men jeg hadde ikke behov for det heller. FX har ingen bindingstid og ingen innmeldingsavgift! Gratis parkering på Hasle (den gangen i allefall). http://fitnessxpress.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå