Gå til innhold

Hvor trener folk som bor i Oslo, Elixia eller Sats?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det bra å trene på Elixia? Eller ville dere anbefale meg å begynne på Sats når jeg bor i Oslo? Hvor er det flest jenter, Elixia eller Sats?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener på SATS fordi det er nærmest der jeg bor :) Hvis du lurer på hvilket senter du skal velge kan du be om å få en prøvetime. Det er også mulig å få prøveuker, så kan du finne ut hva som passer deg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener også på SATS fordi det er nærmest der jeg bor, og så har STAS mange flere sentre i Oslo. Jeg trener vel på en ca. 5 forskjellige sentre, alt etter hva som passer best akkurat den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener også på SATS fordi det er nærmest der jeg bor, og så har SATS mange flere sentre i Oslo. Jeg trener vel på en ca. 5 forskjellige sentre, alt etter hva som passer best akkurat den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte Evo - grei pris, flotte sentre og fin beliggenhet i forhold til hvor jeg bor. Har ikke god erfaring med SATS så jeg ville velge noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener på Sats, fordi det ligger rett ved her jeg bor. Får også noe redusert pris gjennom jobben, og det hjelper jo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Jeg trener på sats. Grunnen til det er fordi det er 5 min. unna der jeg bor. Blåser egentlig i hva treningssenteret heter - det eneste jeg tenker på er beliggenhet; jo kortere vei, jo oftere kommer jeg meg på trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på Sats, fordi det er rett ved der jeg bor - og de har barnepass.

Har aldri hatt noe med elixia å gjøre, men har trent på 4 ulike sats-senter (alt etter hvor jeg har flytta).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SATS er ekkelt, enkelt og greit.

Hvorfor det? :)

Er varierende hvor fornøyd jeg har vært på de ulike stedene, men at "SATS er ekkelt"? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både Sats og Elexia er overpriset, i Oslo finnes det billigere alternativer, som Evo og Jimu. Men det kommer an på beliggenhet, hvor du bor. Og hvis du ikke bryr deg om prisen, men heller vil finne ut hva som er kulest, da er det Elexia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Både Sats og Elexia er overpriset, i Oslo finnes det billigere alternativer, som Evo og Jimu. Men det kommer an på beliggenhet, hvor du bor. Og hvis du ikke bryr deg om prisen, men heller vil finne ut hva som er kulest, da er det Elexia..

Haha, ja, elixia prøver være veldig kule :gjeiper: Jeg var på prøvetime engang og fikk omvisning. "Her er dj-hjørnet vår" sa elixia-person stolt. Dj-hjørne wtf? Jeg er der for å trene, ikke feste :gjeiper:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på Elixia.. UTEN tvil best på service, utstyr og lokal (har vært medlem på to andre treningssentre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Det spørs jo også litt hva ts ønsker å trene. Da jeg trente på jimu var det ingen gruppetimer, så hvis ts ønsker slikt bør h*n gå for noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk beliggenhet! Har selv trent på ELIXIA tidligere og var fornøyd, men det er overpriset. Benyttet meg sjelden av spa og gruppetimer, og aldri av barnepass eller frokost. Nå har jeg studentmedlemskap på Myrens. 350kr! På ELIXIA betalte jeg 650. SATS har sentre av varierende kvalitet. Få en prøvetime på ditt nærmeste senter. Bislett er f.eks. veldig bra, mens Alexander Kiellands plass er stusselig... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Jeg kunne godt trent på evo etc., men da hadde jeg heller tapt penger mht. at jeg hadde tapt penger fordi jeg ikke hadde trent så ofte pga. beliggenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk beliggenhet! Har selv trent på ELIXIA tidligere og var fornøyd, men det er overpriset. Benyttet meg sjelden av spa og gruppetimer, og aldri av barnepass eller frokost. Nå har jeg studentmedlemskap på Myrens. 350kr! På ELIXIA betalte jeg 650. SATS har sentre av varierende kvalitet. Få en prøvetime på ditt nærmeste senter. Bislett er f.eks. veldig bra, mens Alexander Kiellands plass er stusselig... Lykke til!

Da er faktisk Sats rimeligere for studenter. Samt at jeg har opplevd at Elixia har ringt og mast på/trakassert meg når jeg ikke hadde vært der på en stund. Ugh..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...