Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med årene blitt mer opptatt av å bruke gode produkter for ansikts- og kroppspleie. Disse produktene er ofte dyre. Jeg ser at mange bestiller på e-bay, og skjønner at her er det penger å spare. Så til spørsmålet: hvis man søker på et bestemt produkt, så får man opp varer fra b.l.a. Hong Kong og Storbritannia. Prisen er helt klart minst fra Hong Kong. Er det noen ulemper med å bestille derfra i forhold til å bestille fra 'vår' del av verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd noen ulemper - bestiller så og si all kosmetikk fra ebay og mye fra Hong Kong og den siden generelt. Postgangen er nesten kjappere enn i Norge hehe..

AnonymBruker
Skrevet

Har noen prøvd Kina produktene? Jeg ser at et merke "Skin food" dukker mye opp, og jeg fikk lyst til å teste noe. Jeg finer ikke noe info om ingredienser.

Skrevet

Ulempen er jo at det florerer med mye falske varer, og du vet aldri hva de inneholder!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til hudpleie kjøper jeg nesten utelukkende fra UK, eller noen få merker fra USA. Aldri Asia. EU har mye strengere krav for hva som er i produktene, og falske produkters hjemland er Kina.

• Liker 1
Skrevet

Har noen prøvd Kina produktene? Jeg ser at et merke "Skin food" dukker mye opp, og jeg fikk lyst til å teste noe. Jeg finer ikke noe info om ingredienser.

Skinfood er et koreansk merke.

Gjest Tigress
Skrevet

SkinFood kjem til å bli det nye favorittmerket mitt. Dei testar ikkje på dyr, og den derre Salmon concealeren gjer verkeleg underverk med det mørke under auga.

AnonymBruker
Skrevet

SkinFood kjem til å bli det nye favorittmerket mitt. Dei testar ikkje på dyr, og den derre Salmon concealeren gjer verkeleg underverk med det mørke under auga.

Prøver å bestille på ebay men når jeg skal registrere meg som bruker får jeg bàre invalid, invalid, invalid på alt. På postal code skal dt vel stå post nummer ikke sant...? Blir så irritert, har prøvd flere ganger......

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å bestille på ebay men når jeg skal registrere meg som bruker får jeg bàre invalid, invalid, invalid på alt. På postal code skal dt vel stå post nummer ikke sant...? Blir så irritert, har prøvd flere ganger......

Ser ut som det har vært store problemer med minbank og nettbank i helga. Ordner seg nok hvis du prøver i kveld eller i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...