Gå til innhold

Sony Ericsson T610


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vurderer å bytte min Siemens SL55 mot en Sony Ericsson T610.

Noen ser ut til å synes at T610 er fryktelig treig, mens andre virker fornøyde.

Er den treg å skrive sms med, og hvordan er tastene og tasteresponsen på denne telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nå har ikke jeg prøvd telefonen du spør om, vil bare si en liten ting:

Z600 har kommet, den har bedre skjerm og taster, samt bedre lydkvalitet.Den ligger også i samme prisklasse!

Prisen på t610 kommer også til å dale rundt påsketider, for da kommer arvtageren t630.

Den kan du se på her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har ikke jeg prøvd telefonen du spør om, vil bare si en liten ting:

Z600 har kommet, den har bedre skjerm og taster, samt bedre lydkvalitet.Den ligger også i samme prisklasse!

Prisen på t610 kommer også til å dale rundt påsketider, for da kommer arvtageren t630.

Den kan du se på her

Det skulle jeg visst for to uker siden da jeg kjøpte min 610... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ekkel å skrive meldinger med! Og min er det bare tull med hele tiden. Henger seg opp, spaken vil ikke virke.. joda, super telefon :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bra - bortsett fra at den er veldig treig å skrive SMS med. Bruker du telefonen din mest til å skrive meldinger, ville jeg valgt et annet merke enn Somy Ericsson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd med min T610. Den er uhyre treg å skrive SMSer med. Tasteresponsen er fryktelig. Jeg taster i vei, og kan sitte å se på etterhvert som bokstavene knør seg opp på skjermen. I tillegg er logikken bak SMS-sendingen helt vanvittig. Det krevet vel en to-tre tastetrykk ekstra å sende SMS med denne enn med min gamle Nokia.

I tillegg synes jeg den finner på en del tull innimellom, særlig i forhold til meldingene.

Jeg anbefaler i alle fall ikke T610.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-? Merkelig. Jeg har hatt Nokia hele veien, men er kjempefornøyd med min T610. Har ikke hatt noen problemer på de to månendene jeg har hatt den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...